Vanuit mijn uhhh.. Naja dit IS mijn raamwrote:Vanuit mn raam...

Vanuit mijn uhhh.. Naja dit IS mijn raamwrote:Vanuit mn raam...

Hier ook, ookal woon je volgens mij ook niet a te ver wegwrote:Het sneeuwt hier echt maar een klein beetje
45 min afstand dus haha! Nou ik vind het niet leuk, ik wacht de hele winter al op sneeuw en dan valt er hier niks. En iedereen loopt te zeurenwrote:Hier ook, ookal woon je volgens mij ook niet a te ver wegwrote:Het sneeuwt hier echt maar een klein beetje(Enschede in my case). Maar ik ben er blij om, over uurtje laatste tentamen dit kwartiel. Werd tijd ook...
Als ik het kon, zou ik de sneeuw van hier naar jou sturenwrote:45 min afstand dus haha! Nou ik vind het niet leuk, ik wacht de hele winter al op sneeuw en dan valt er hier niks. En iedereen loopt te zeurenwrote:Hier ook, ookal woon je volgens mij ook niet a te ver wegwrote:Het sneeuwt hier echt maar een klein beetje(Enschede in my case). Maar ik ben er blij om, over uurtje laatste tentamen dit kwartiel. Werd tijd ook...
Meer dan verwacht dus (zag je post op PF bij Superbash toevallig, vandaar).wrote:45 min afstand dus haha! Nou ik vind het niet leuk, ik wacht de hele winter al op sneeuw en dan valt er hier niks. En iedereen loopt te zeurenwrote:Hier ook, ookal woon je volgens mij ook niet a te ver wegwrote:Het sneeuwt hier echt maar een klein beetje(Enschede in my case). Maar ik ben er blij om, over uurtje laatste tentamen dit kwartiel. Werd tijd ook...
Holtenwrote:Meer dan verwacht dus (zag je post op PF bij Superbash toevallig, vandaar).
wrote:Als ik het kon, zou ik de sneeuw van hier naar jou sturen
holten, das toch ook waar parvuz en katamaran wonen? want dan woon je hier niet ver vandaanwrote:Holtenwrote:Meer dan verwacht dus (zag je post op PF bij Superbash toevallig, vandaar).jaaaa Superbash is altijd vet! Nu al een aantal edities gemist jammer genoeg
![]()
wrote:Als ik het kon, zou ik de sneeuw van hier naar jou sturen
Klopt!wrote:holten, das toch ook waar parvuz en katamaran wonen? want dan woon je hier niet ver vandaan
Zonde. Ze hadden het gewoon op zaterdagavond moeten houden.. Helaas.wrote:En ik werk op vrijdagavonden, dus dat zit er voor mij nooit in...
hier is gramsbergenwrote:Klopt!wrote:holten, das toch ook waar parvuz en katamaran wonen? want dan woon je hier niet ver vandaanwat is hier?!
Zonde. Ze hadden het gewoon op zaterdagavond moeten houden.. Helaas.wrote:En ik werk op vrijdagavonden, dus dat zit er voor mij nooit in...
Maar hoe komen ze aan die foto dan?wrote:Godsamme zeg, sommige mensen!!
Ben vanmorgen naar het dierenasiel geweest (waar volgens de mensen van de site waar ik mouse gevonden had, mouse zou zijn), blijkt mouse daar helemaal niet heen zijn gebracht.
Grrr dus heb nu de dierenambulance en alles opgebeld, waar ze hem dan wel heen hebben gebracht en daar hoor ik nog van..
Hij leeft sowieso, alleen heb ik dus geen idee waar die nu is
Deze opsporing verzocht aflevering wordt nog vervolgd
we zullen afwachtenwrote:Godsamme zeg, sommige mensen!!
Ben vanmorgen naar het dierenasiel geweest (waar volgens de mensen van de site waar ik mouse gevonden had, mouse zou zijn), blijkt mouse daar helemaal niet heen zijn gebracht.
Grrr dus heb nu de dierenambulance en alles opgebeld, waar ze hem dan wel heen hebben gebracht en daar hoor ik nog van..
Hij leeft sowieso, alleen heb ik dus geen idee waar die nu is
Deze opsporing verzocht aflevering wordt nog vervolgd
Te cool voorwrote:google maps is weer achterlijk, ik inzoomen op gramsbergen en dan op gramsbergen zoeken, vind ie hem gewoon niet...