Donateur
last seen Oct 2014 3,747 postssince 2008
Jeff3rd wrote:Vanuit mn raam...
Vanuit mijn uhhh.. Naja dit IS mijn raam :P
Het grote almachtig zever topic #2
D
Goedemiddag! Het sneeuwt hier lekker door! :D
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018 5,048 postssince 2011
Blegh, het is hier nou ook net begonnen..
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026 14,530 postssince 2010
Damn, moest ik vandaag terugbellen naar iemand van een stagebedrijf, had hij een nummer in mn voicemail ingesproken, bel ik dat nummer, bestaat dat nummer niet...

Hoor nou net dat hij '3 maal 6' ipv '306' zegt, het nummer van de helpdesk die ik net al heb gebeld. Hij is vandaag niet aanwezig (Iets met een ziekenhuisbezoek wat er tussen kwam). Zeiden ze dat ik het beste maandag kon terugbellen.

Werd ik vandaag ook nog gebeld door een ander stagebedrijf of ik op een stagegesprek kon komen. Maar ik vroeg of ik vanmiddag kon terugbellen omdat ik nog met het andere bedrijf zat (Hun belde voordat ik het andere bedrijf had gebeld).

Bluuuh, eerst hoor je niks en de laatste week gaan ze ineens allemaal bellen :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago 14,128 postssince 2008
wtf al die sneeuw, hier is niks gevallen, ligt nog wel steeds wat van vorige keer toen het sneeuwde
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025 17,991 postssince 2010
Het is hier ook zojuist begonnen met sneeuwen :thumbdown:
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022 496 postssince 2011
Het sneeuwt hier echt maar een klein beetje :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago 12,898 postssince 2011
J9_ wrote:Het sneeuwt hier echt maar een klein beetje :cry:
Hier ook, ookal woon je volgens mij ook niet a te ver weg :P (Enschede in my case). Maar ik ben er blij om, over uurtje laatste tentamen dit kwartiel. Werd tijd ook...
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014 5,491 postssince 2010
SNEEUW :D :woot: :D :woot: :D :love:
J
Hardtraxxer
Steffnov wrote:
Hier ook, ookal woon je volgens mij ook niet a te ver weg :P (Enschede in my case). Maar ik ben er blij om, over uurtje laatste tentamen dit kwartiel. Werd tijd ook...
45 min afstand dus haha! Nou ik vind het niet leuk, ik wacht de hele winter al op sneeuw en dan valt er hier niks. En iedereen loopt te zeuren :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018 3,470 postssince 2010
Hier komt me toch wat naar beneden :lol: wel leuk uitzicht
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026 4,723 postssince 2009
net een pad geveegd in de tuin, benieuwd hoe lang het duurt voordat die weer weg is xd
Hardtraxx Veteran
J9_ wrote:
Steffnov wrote:
45 min afstand dus haha! Nou ik vind het niet leuk, ik wacht de hele winter al op sneeuw en dan valt er hier niks. En iedereen loopt te zeuren :huh:
Als ik het kon, zou ik de sneeuw van hier naar jou sturen :P
Hardtraxx Veteran
J9_ wrote:
Steffnov wrote:
Meer dan verwacht dus (zag je post op PF bij Superbash toevallig, vandaar).
Maar goed, vanaf morgen mag het wel komen. 17 december hadden we trouwens wel sneeuw hier gek genoeg.
Hardtraxx Veteran
Hahaha, moet zometeen werken.. Hoop niet dat ik moet lossen in de sneeuw, gaat flink wegglijden worden :lol:
J
Hardtraxxer
Steffnov wrote:Meer dan verwacht dus (zag je post op PF bij Superbash toevallig, vandaar).
Holten :) jaaaa Superbash is altijd vet! Nu al een aantal edities gemist jammer genoeg :(
STAN- wrote:Als ik het kon, zou ik de sneeuw van hier naar jou sturen
:(
Hardtraxx Veteran
J9_ wrote:
Steffnov wrote:Meer dan verwacht dus (zag je post op PF bij Superbash toevallig, vandaar).
Holten :) jaaaa Superbash is altijd vet! Nu al een aantal edities gemist jammer genoeg :(
STAN- wrote:Als ik het kon, zou ik de sneeuw van hier naar jou sturen
:(
holten, das toch ook waar parvuz en katamaran wonen? want dan woon je hier niet ver vandaan :P
Hardtraxx Veteran
Ahja, valt nog mee dan. En ik werk op vrijdagavonden, dus dat zit er voor mij nooit in...
J
Hardtraxxer
Dj Skitzo wrote:holten, das toch ook waar parvuz en katamaran wonen? want dan woon je hier niet ver vandaan
Klopt! :D wat is hier?!
Steffnov wrote:En ik werk op vrijdagavonden, dus dat zit er voor mij nooit in...
Zonde. Ze hadden het gewoon op zaterdagavond moeten houden.. Helaas.
Hardtraxx Veteran
J9_ wrote:
Dj Skitzo wrote:holten, das toch ook waar parvuz en katamaran wonen? want dan woon je hier niet ver vandaan
Klopt! :D wat is hier?!
Steffnov wrote:En ik werk op vrijdagavonden, dus dat zit er voor mij nooit in...
Zonde. Ze hadden het gewoon op zaterdagavond moeten houden.. Helaas.
hier is gramsbergen :)
Hardtraxx Veteran
mandy wrote:Godsamme zeg, sommige mensen!!
Ben vanmorgen naar het dierenasiel geweest (waar volgens de mensen van de site waar ik mouse gevonden had, mouse zou zijn), blijkt mouse daar helemaal niet heen zijn gebracht.
Grrr dus heb nu de dierenambulance en alles opgebeld, waar ze hem dan wel heen hebben gebracht en daar hoor ik nog van..
Hij leeft sowieso, alleen heb ik dus geen idee waar die nu is :(
Deze opsporing verzocht aflevering wordt nog vervolgd :P
Maar hoe komen ze aan die foto dan?
Hardtraxx Addict
last seen 1 hour ago 1,782 postssince 2008
mandy wrote:Godsamme zeg, sommige mensen!!
Ben vanmorgen naar het dierenasiel geweest (waar volgens de mensen van de site waar ik mouse gevonden had, mouse zou zijn), blijkt mouse daar helemaal niet heen zijn gebracht.
Grrr dus heb nu de dierenambulance en alles opgebeld, waar ze hem dan wel heen hebben gebracht en daar hoor ik nog van..
Hij leeft sowieso, alleen heb ik dus geen idee waar die nu is :(
Deze opsporing verzocht aflevering wordt nog vervolgd :P
we zullen afwachten :corn:
Hardtraxx Veteran
google maps is weer achterlijk, ik inzoomen op gramsbergen en dan op gramsbergen zoeken, vind ie hem gewoon niet...
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014 4,939 postssince 2009
Dj Skitzo wrote:google maps is weer achterlijk, ik inzoomen op gramsbergen en dan op gramsbergen zoeken, vind ie hem gewoon niet...
Te cool voor :)
Hardtraxx Veteran
Out voor tentamen nu, wish me luck ofzoiets.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators