Hier sneeuwt het ook ontiegelijk hard 
HHAAAALLLOOOOO NAAAAANNNDDOOOOOwrote:Hardtraxx is dood zo in de ochtend.
HHAAAALLLOOOOO NAAAAANNNDDOOOOOwrote:Hardtraxx is dood zo in de ochtend.
Nog niets hierwrote:Hier sneeuwt het ook ontiegelijk hard
HOOOOOOOOOOIwrote:HHAAAALLLOOOOO NAAAAANNNDDOOOOOwrote:Hardtraxx is dood zo in de ochtend.![]()
![]()
OV? Of heb je dat niet in dat gat daarwrote:Ik ga echt geen 5km fietsen in deze koudan maar geen school
Bussen rijden niet tussen 11 en 2wrote:OV? Of heb je dat niet in dat gat daarwrote:Ik ga echt geen 5km fietsen in deze koudan maar geen school
Zou er helemaal geen problemen mee hebben als er nooit sneeuw zou vallenwrote:3 februari, hier valt de eerste sneeuw van deze winter haha. Mooi op tijd moedertje natuur haha.
Met kerst vind ik het wel wat hebben, maar nu niet meer haha.wrote:Zou er helemaal geen problemen mee hebben als er nooit sneeuw zou vallenwrote:3 februari, hier valt de eerste sneeuw van deze winter haha. Mooi op tijd moedertje natuur haha.Kut sneeuw
Zeg doerak wat is dit voor onzin!wrote:Ik ga echt geen 5km fietsen in deze koudan maar geen school
Dat word pijn aan je frietzakjewrote:Hatelijk dat ik alleen een rem op m'n voorwiel heb, die van me achterwiel is kapot, dat word dus glijden zo
Andersom op je fiets gaan zitten.wrote:Hatelijk dat ik alleen een rem op m'n voorwiel heb, die van me achterwiel is kapot, dat word dus glijden zo