WEEKEND 
wrote:SCHOOL![]()
Me2wrote:WEEKEND
Dat is handig, een huis dat zichzelf schoon maaktwrote: M'n huisje is helemaal gaan schoonmaken vandaag
gaan jij en henk-jan eens naar schoolwrote:was het maar waarwrote:Dat is handig, een huis dat zichzelf schoon maaktwrote: M'n huisje is helemaal gaan schoonmaken vandaag
heb gelukkig wel een lief vriendje die wel wat schoonmaak skillzzzz heeft haha
Ja ik ben te druk met #6 van het raad de track topic te zoekenwrote:Stil hier
Aaach joh zo moeilijk istie toch niet?wrote:Heb je nog 1 of 2 dagen voor, moet lukken toch?wrote:Ja ik ben te druk met #6 van het raad de track topic te zoekenwrote:Stil hierHardcore wel te verstaan
Ik weet alleen 1 niet, maar heb mijn antwoorden al ingestuurd, kom er toch niet op
We zijn hier niet voor onze rustwrote:Stil hier
wrote:dit is zeveren
Ik leef mee met degene die naast je zit danwrote:ik ben weg. Gasschen in t college, tot half 7
wrote:No mr, no mr.
I have seen those every month, I.
I search you, Pingu.
I, I search you, Pingu.
Zo is dat liedje veel leuker! Haha. Alleen jammer dat je het ook echt gaat horen als die op de radio is.![]()
View on YouTube
Precies, dit weekend Vendetta?wrote: @Hardcoresjors: jou moet ik ook ng een x meeten
nee geen Vendetta, en maybee masters kijken of me geld meewerktwrote:Precies, dit weekend Vendetta?wrote: @Hardcoresjors: jou moet ik ook ng een x meeten
En 100% Masters
Dat is altijd pittig, maar gelukkig gaat het weer goedwrote:Onze poes was bijna doodMaar nu maakt ze het gelukkig weer beter
Ze had schijnbaar een kleine hersenbloeding (naam vergeten) gehad. Ze at amper en dronk niks vandaag en reageerde nergens op, lag alleen maar stil en d'r bekje hing steeds open. Naar de dierenarts geweest en die heeft een onderzoekje gedaan en een prik gegeven voor de stofwisseling. Nu eet en drinkt ze alweer en miauwde ook gewoon en reageerde al wat sneller. Volgens mij gaat het wel goedkomen
Ze is ook al 18.5 jaar