Heeft toch met verslavingen te maken?wrote:Nein, MWD.wrote:J9_ jij deed toch SPH?
D
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
5,491 postssince 2010
Senor chang

D
Slaap zacht. 
G
mogguh
en we zitten weer lekker in detrein
en we zitten weer lekker in detrein
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
misschien dat het hier al stond maar iedereen mag het weten
ik ben darkestsymphony
zo nu weten jullie dat ook 
ik ben darkestsymphony
C
Hardtraxxer
last seen Dec 2019
233 postssince 2011
Morgeee!!
Wat was de reden dat je weg ging en vooral dat je weer terug komt?wrote:misschien dat het hier al stond maar iedereen mag het weten
ik ben darkestsymphonyzo nu weten jullie dat ook
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
reden: vraag aan dakpan, pommer en katamaranwrote:Wat was de reden dat je weg ging en vooral dat je weer terug komt?wrote:misschien dat het hier al stond maar iedereen mag het weten
terugkomst: omdat ik dit een goed forum vind waar ik veel leer.
goedemorgen ht!
Nu in de trein naar school voor anderhalf uur les, daarna weer lekker terug naar mijn meisje!
Gisteren te horen gekregen dat ik volgende week vrijdag mag draaien op een dj contest. Staan volgend mij nog wat mensen tussen die ook op hardtraxx zitten?!
Nu in de trein naar school voor anderhalf uur les, daarna weer lekker terug naar mijn meisje!
Gisteren te horen gekregen dat ik volgende week vrijdag mag draaien op een dj contest. Staan volgend mij nog wat mensen tussen die ook op hardtraxx zitten?!
Waarom ben je dan weg gegaan als je toch weer terug komt?wrote:reden: vraag aan dakpan, pommer en katamaranwrote:Wat was de reden dat je weg ging en vooral dat je weer terug komt?wrote:misschien dat het hier al stond maar iedereen mag het weten
terugkomst: omdat ik dit een goed forum vind waar ik veel leer.
Hij miste King Roberttt en zijn trouwe volger Henk-Jan! Dat is de reden van terugkomst 
en zijn schildknaapje sjorsie dan?wrote:Hij miste King Roberttt en zijn trouwe volger Henk-Jan! Dat is de reden van terugkomst
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
@henk-jan ik heb me acc DarkestSymphony laten deactiveren enh ben een dag of 2 dagen erna op een andere naam terug gekomen omdat ik het gezeik echt beu was.
@roberttt: nou ik vond het in ieder geval wel heel vet om je te ontmoeten op Ground Zero
@Hardcoresjors: jou moet ik ook ng een x meeten
@roberttt: nou ik vond het in ieder geval wel heel vet om je te ontmoeten op Ground Zero
@Hardcoresjors: jou moet ik ook ng een x meeten
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
haha 
C
Hardtraxxer
last seen Dec 2019
233 postssince 2011
Gasten ff serieus; get a room 
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
waarom?wrote:Gasten ff serieus; get a room
Wat een honden bij T-Mobile, mijn abonnement verlengd vandaag ingegaan.. Is al mijn oude beltegoed weg.,. 60 euro

You should have read the disclaimerwrote:Wat een honden bij T-Mobile, mijn abonnement verlengd vandaag ingegaan.. Is al mijn oude beltegoed weg.,. 60 euro
Is altijd zo bij een verlenging, maar word er nooit bijverteld
En goeiemorgen robje