Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH)wrote:Ik ken SCW (sociaal cultureel werker.. iets met jongerencentra toch?), maar wat is SPH dan?
Sociaal Pedagogische H
D
Nu ben ik toch benieuwd waarnaar je verwijstwrote:Hier zijn zoveel inkoppertjes voorwrote:Ik ken SCW (sociaal cultureel werker.. iets met jongerencentra toch?), maar wat is SPH dan?
Sociaal Pedagogische H
Hij wist niet wat de H betekende, dus dat mag je zelf invullenwrote:Nu ben ik toch benieuwd waarnaar je verwijstwrote:Hier zijn zoveel inkoppertjes voorwrote:Ik ken SCW (sociaal cultureel werker.. iets met jongerencentra toch?), maar wat is SPH dan?
Sociaal Pedagogische H
Ja klopt. Ik heb nu een verbeterde uitvoering..wrote:had jij eerst niet een blauwe kettingzaag?wrote:Wil je erover praten?wrote:Tijd hebben is iets anders dan moe zijn of er geen zin in hebben of whatever.
Erg leuk dat het je opvalt. Doet me goed.. Mind=blown.
ow hoer? Haha wat een dolle pret!wrote:Hij wist niet wat de H betekende, dus dat mag je zelf invullen
Ik vind het eerder beetje eng..wrote:Erg leuk dat het je opvalt. Doet me goed.. Mind=blown.
Dat nog niet eens, maargoed laten we er maar over ophoudenwrote:ow hoer? Haha wat een dolle pret!wrote:Hij wist niet wat de H betekende, dus dat mag je zelf invullen
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
wat een kut avond zeg. verdomme 
wrote:wat een kut avond zeg. verdomme
wrote:Wil je erover praten?
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
nee geen zin in ben als een fack aan het trillenwrote:wrote:wat een kut avond zeg. verdommewrote:Wil je erover praten?
Wat zit je dwars?wrote:nee geen zin in ben als een fack aan het trillenwrote:wrote:wat een kut avond zeg. verdommewrote:Wil je erover praten?
Ik heb hem ontmaskert.wrote: Wat zit je dwars?
2 Ontmaskeringen op 1 dag?! 
Oke, ik geef het op, ik ben Patrick Jumpen! Dat het zover heeft moeten komen..
Oke, ik geef het op, ik ben Patrick Jumpen! Dat het zover heeft moeten komen..
Kenwoodwrote:Wie was die dubbel van Biscuit dan?
Kenwoodwrote:Wie was die dubbel van Biscuit dan?
Ik ben Sjors, die eikel van die cup a soup reclame! 
woeii
2 gastenlijstplekken gewonnen voor Extreme Mansion 
Stel he:
Je loopt door het bos met 4 vrienden en zij worden allemaal anaal verkracht door een neger, maar de neger slaat jou over. Zou je je onzekerder voelen?
Je loopt door het bos met 4 vrienden en zij worden allemaal anaal verkracht door een neger, maar de neger slaat jou over. Zou je je onzekerder voelen?
persoonlijke ervaring of gewoon interesse?wrote:Stel he:
Ik zou me eerder onzeker voelen als ik anaal was verkracht door een neger... als dat naar buiten komt ben je niet vrolijk