J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
496 postssince 2011
Tja, lullig. Maar dj's hebben ook niet altijd hun dag, zijn moe of weet ik veel. Als ik me indenk in sommige situaties was ik allaaaang 'arrogant' weggelopen.wrote:Hij keek me vuil aan en liep snel door..
Ik kan het hebbenwrote:Janine: "Release all my rage! Let the beast out the cage!"
Er wordt gevaarlijk gesproken hier haha.
Geloof dat ik met jou wel kan pratenwrote: Arme knul! Snel naar je praatgroep zodat je dit kan verwerken!! Enig idee hoe vaak ie dat moet horen als ie op een feest loopt. Er komt een moment dat je t gewoon effe zat bent.
D
wrote:Ik heb een goed plan. Als jij nou eens stopt met continu vragen/zeuren over wie een ban krijgt en wie niet. Lijkt me ook een leuke.wrote: Khadber:
Geef hem gewoon een kick/ban
Oké, top geantwoord maat!wrote:Nee sorry, ik ga aan haar geen benzine verspillen, en daarbij heb ik al een lieve vriendin.. (och ja)wrote:Daar kun je Rianne ook nog knallen!wrote:Sjors, terug je auto in
Allebei halverwege, hoef je geen 50 cent extra te betalen voor city toilet, en het is wel warmer dan de bosjes!
C
Okee, maar ik houd gewoon van actie ipv woorden... sorry..wrote:Ik heb een goed plan. Als jij nou eens stopt met continu vragen/zeuren over wie een ban krijgt en wie niet. Lijkt me ook een leuke.wrote:]
Khadber:
En nee sjors, geen actie met Rianne...
D
Had Coone dan even aan zijn jassie getrokken!
G
wrote:Nee nee Base Alert - Zoo
wrote:Okee, maar ik houd gewoon van actie ipv woorden... sorry..wrote:Ik heb een goed plan. Als jij nou eens stopt met continu vragen/zeuren over wie een ban krijgt en wie niet. Lijkt me ook een leuke.wrote:]
Khadber:
En nee sjors, geen actie met Rianne...
Ken hem welwrote:wrote:Nee nee Base Alert - Zooken je klassiekers
Alleen moet altijd aan Crypsis denken bij die tekst
D
Doe is een moderator op die shoutbox zetten, ik voel me aangerand daar! 
Kan alleen maar als je een meisje bent, jongens worden niet aangerandwrote:Doe is een moderator op die shoutbox zetten, ik voel me aangerand daar!
Hey Khadber,wrote: Ik heb een goed plan. Als jij nou eens stopt met continu vragen/zeuren over wie een ban krijgt en wie niet. Lijkt me ook een leuke.
Ik raad je aan mij gewoon mod te maken. Ben je van al die irritante pubers af, ik weet wel hoe ik ze aan moet pakken.
Grtz.
Kettingzaag
wrote:Geloof dat ik met jou wel kan pratenwrote: Arme knul! Snel naar je praatgroep zodat je dit kan verwerken!! Enig idee hoe vaak ie dat moet horen als ie op een feest loopt. Er komt een moment dat je t gewoon effe zat bent.ik dacht het haha
Hahah! Ja, zo is het toch... Die gasten worden daar op een gegeven moment echt doodmoe van. Op een gegeven moment ben je t gewoon effe zat. Ik zou er ook niet aan moeten denken om constant overal om een foto oid gevraagd te worden. Hell, soms op een feest lopen mensen de hele tijd te zeiken dat ze op de foto willen. Dan word ik al gek.
Last edited by Jeff3rd on , edited 1 time in total.
C
Nouja, het feest was afgelopen en hij liep echt op z'n dooie gemak voor ons door... dus dacht: die heeft tijd zat
Je nickname zegt genoeg jawrote:Hey Khadber,wrote: Ik heb een goed plan. Als jij nou eens stopt met continu vragen/zeuren over wie een ban krijgt en wie niet. Lijkt me ook een leuke.
Ik raad je aan mij gewoon mod te maken. Ben je van al die irritante pubers af, ik weet wel hoe ik ze aan moet pakken.
Grtz.
Kettingzaag
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
496 postssince 2011
Tijd hebben is iets anders dan moe zijn of er geen zin in hebben of whatever.
Wil je erover praten?wrote:Tijd hebben is iets anders dan moe zijn of er geen zin in hebben of whatever.
wrote:Wil je erover praten? *Runnnggggg!* Kettingzaaggeluidwrote:Tijd hebben is iets anders dan moe zijn of er geen zin in hebben of whatever.
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
496 postssince 2011
Graagwrote:Wil je erover praten?
D
J9_ jij deed toch SPH?
C
Ik ken SCW (sociaal cultureel werker.. iets met jongerencentra toch?), maar wat is SPH dan?
Sociaal Pedagogische H
Sociaal Pedagogische H
Hier zijn zoveel inkoppertjes voorwrote:Ik ken SCW (sociaal cultureel werker.. iets met jongerencentra toch?), maar wat is SPH dan?
Sociaal Pedagogische H
wrote:Ik ken SCW (sociaal cultureel werker.. iets met jongerencentra toch?), maar wat is SPH dan?
Sociaal Pedagogische Hulp(verlening)??
Je bent altijd welkom.wrote:Graagwrote:Wil je erover praten?
Wat zit je precies dwars?
G
had jij eerst niet een blauwe kettingzaag?wrote:Wil je erover praten?wrote:Tijd hebben is iets anders dan moe zijn of er geen zin in hebben of whatever.