Ja en dat ie de ziel uit me heeft getrokken!wrote:Dat Satan daar aanwezig is!wrote:Wat moeten me ouders dan wel niet denken ;pwrote:Als je dan dood gaat, gewoon mooi op Defqon sterven.
C
Die dingen zijn zo easy, zelfs 3 baans rotondes doe ik in een peulenschil... tis kwestie van goed kijken en soms wat arrogant zijn, maarja, dat doet iedereen daaropwrote:Heb mijn rijbewijs al een tijdje (1 3/4 jaar), maar die rotondes snap ik nog steeds nietwrote:Ja gek die nam ik de eerste keer echt overdwars, die vent blèren en heb het daarna nooit meer hoeven doen gelukkig.wrote: Ahh, die 2-baans rotondes, die heb je hier niet. Dus daar heb ik ook soms wel moeite mee ja![]()
Maar in de Achterhoek en omstreken zie je die dingen ook niet
Nog eventjes TV kijken en dan maar eens gaan slapen,
Trusten HT!
Trusten HT!
C
Loon binnen van mijn ander bedrijf... Nog 1 week wachten dan komt restaurant loon ook weer..
Kan ik morgen weer mooi tanken =D
Van 2 lonen, 1x tanken?wrote:Loon binnen van mijn ander bedrijf... Nog 1 week wachten dan komt restaurant loon ook weer..
Mag hopen dat je wat over hebt dan
Net gehoord dat met m'n maat alles goed gaat, nu slapen!
Slaap lekker HT
Slaap lekker HT
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
5,491 postssince 2010
wrote:zelfs 3 baans rotondes doe ik in een peulenschil...

C
heb ik ook wel... maar van dit loon kan ik weer tanken, moest het anders neerzettenwrote:Van 2 lonen, 1x tanken?wrote:Loon binnen van mijn ander bedrijf... Nog 1 week wachten dan komt restaurant loon ook weer..
Kan ik morgen weer mooi tanken =D![]()
Mag hopen dat je wat over hebt dan
C
Pff, of je wordt net wakker gemaakt dat een goede bekende van je vannacht is overleden aan een hart-aanval.
Deed veel binnen onze corsogroep regelen. Man is 57 jaar geworden

R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Gecondoleerd! 
Veels te jonge leeftijdwrote:Man is 57 jaar geworden
Wut, supermarkt geramkraakt. Hele ingang een teringzooi, maar we zijn wel open vandaag. Maar dit betekend wel dat we morgen niet hoeven te balansen. 
Sterkte man.wrote:Pff, of je wordt net wakker gemaakt dat een goede bekende van je vannacht is overleden aan een hart-aanval.
Zo, mijn lesdagje zit er weer op gelukkig. Nu naar huis en vanmiddag lekker werken. Eindelijk weekend!! 
Marketing 2?wrote:Zo, mijn lesdagje zit er weer op gelukkig. Nu naar huis en vanmiddag lekker werken. Eindelijk weekend!!
Ik was na 3kwartier alweer pleite haha. Zat serieus nog met een halfzatte kop daar
Supermarkt waar ik werk was ook al ingebroken. Alle sigaretten & shag wegwrote:Wut, supermarkt geramkraakt. Hele ingang een teringzooi, maar we zijn wel open vandaag. Maar dit betekend wel dat we morgen niet hoeven te balansen.
even spammen omdat deze niet op de voorpagina verschijnt 
M-AxeD & AniThing - Dubstep Megamix @ Om Wakker Te Blijven Hostshow #24
M-AxeD & AniThing - Dubstep Megamix @ Om Wakker Te Blijven Hostshow #24
C
Fijn, een motie omtrend het evenementenbeleid in valkenswaard is aangenomen. Dit betekent dat een plaatselijk festival weer kan gaan plaatsvinden..
Hoppa, nu hopen op fijne line-up!
Hoppa, nu hopen op fijne line-up!
Bij ons lijkt niks weg.
Politie was er snel dus ze zijn gevlucht. Wel ravage, auto stond nog in winkel(pics: http://www.dichtbij.nl/zaanstreek/regio ... delft.aspx). waren wel om 8u open
A
Ik wil naar house
.nl
.nl