Psyko Punkz - Beyond Belief (Reverze 2012 Anthem)
Headhunterz - Dragonborn
Noisecontrollers - E=NC2
Headhunterz - Dragonborn
Noisecontrollers - E=NC2
Moet je eens barrel roll intikkenwrote:Dit zullen er ongetwijfeld een aantal weten, maar voor degene die het niet weten..
Als je tillt indrukt bij google, gaat google scheef staan
Heb mijn rijbewijs al een tijdje (1 3/4 jaar), maar die rotondes snap ik nog steeds nietwrote:Ja gek die nam ik de eerste keer echt overdwars, die vent blèren en heb het daarna nooit meer hoeven doen gelukkig.wrote: Ahh, die 2-baans rotondes, die heb je hier niet. Dus daar heb ik ook soms wel moeite mee ja
Ken ik hahawrote:Moet je eens barrel roll intikkenwrote:Dit zullen er ongetwijfeld een aantal weten, maar voor degene die het niet weten..
Als je tillt indrukt bij google, gaat google scheef staan
Volgens mij komen ze allebei uit de set van The Prophet @ Defqon 2007, die afsluitende set!
En wat is je gevoel daarbij?wrote:Net even een frost troll gemold op skyrim V
wrote:En wat is je gevoel daarbij?wrote:Net even een frost troll gemold op skyrim V

wrote:Normaal denk je dat de shit met je ex tijdens je break-up komt. Vond het al opvallend.
Drie weken lag, not bad.

Zoiets jawrote:wrote:Normaal denk je dat de shit met je ex tijdens je break-up komt. Vond het al opvallend.
Drie weken lag, not bad.
Een hoop gezeik komt pas veel later. Vertel mij wat helaas. Denk je goed uit elkaar te gaan, barst er ineens toch weer ergens een bom...wrote:Normaal denk je dat de shit met je ex tijdens je break-up komt. Vond het al opvallend.
Drie weken lag, not bad.
Nee ik ook nietwrote:Pff zoveel dagen Defqon, ga ik niet overleven
Wat moeten me ouders dan wel niet denken ;pwrote:Als je dan dood gaat, gewoon mooi op Defqon sterven.