+1 is echt lekkahwrote:Wij eten macaroni altijd met zo'n heel groentepakket er bij, dus champignons/ uien/ paprika/ augurk/ komkommer e.d. Heerlijk! Dan zelf nog wat bolognese-saus of spaghetti-saus (ja, die is lekkerder dan de macaroni-saus) en chili-saus en dan is het fucking lekkerwrote:Macaroni met paprika whut?![]()
Ja, wakker maken van de stank zul je bedoelenwrote:Oh, daar kun je me echt voor wakker maken snachts.wrote:Haha zuurkoolwrote:ZuurkoolHoe de fuck kun je dat smerige gerei eten...
![]()
![]()
Vooral zuurkoolschoteldat is zo lekker..
Als me moeder zuurkoolstamp maakt haalt ze 2 zakjes, 1tje eet ik er onderhand zo op en de rest gaat in de stamp..
Konijnenvoerwrote:Wij eten macaroni altijd met zo'n heel groentepakket er bij, dus champignons/ uien/ paprika/ augurk/ komkommer e.d.wrote:Macaroni met paprika whut?![]()
C
El Mare, bij deze, je hebt totaal geen smaak!
Scherp!wrote:Als het om zuurkool gaat, heb je een volledig punt.
Maar goed, ik ga eens pitten, want ik ben echt doodop en ik weet echt niet hoe dit komt 
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
1,951 postssince 2012
Pff ik ben ook niks meer waard in de sporschool na X-Qlusive
.
wrote:Maar goed, ik ga eens pitten, want ik ben echt doodop en ik weet echt niet hoe dit komt
nja trusten dan man
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
ben dood moe. net potje voetbal met 10-9 gewonnen maar echt waar de conditie van vroeger heb ik niet meer 
G
Kijk, met jou kan ik praten!wrote:Met een pot appelmoes gaat het nog wel
lang geleden eigenlijk dat ik appelmoes heb gegeten....
maar eens halen binnenkort
D
Artist
last seen Apr 2019
7,488 postssince 2010
best cool dat For A Few Dollars More soundtrack in Lancia reclame zit, wou er zelf eigenlijk ooit iets mee doen. Maarja 
T
Zo hard schijten dat wanneer je je kont afveegt je allemaal bloed ziet zitten 
wrote:Zo hard schijten dat wanneer je je kont afveegt je allemaal bloed ziet zitten
Avond HT!
C
Dude, dat is nog ranziger dan mijn Ik-nies-tijdens-het-hebben-van-diarree-en-de-douche-muur-zit-vol verhaalwrote:Zo hard schijten dat wanneer je je kont afveegt je allemaal bloed ziet zitten
T
Whahahaa heb je dat sirieus gedaan?wrote:Dude, dat is nog ranziger dan mijn Ik-nies-tijdens-het-hebben-van-diarree-en-de-douche-muur-zit-vol verhaalwrote:Zo hard schijten dat wanneer je je kont afveegt je allemaal bloed ziet zitten
D
Wat is hier gaande?
C
Tis me inderdaad overkomen..
Ik hoop het niet!wrote:Whahahaa heb je dat sirieus gedaan?wrote:Dude, dat is nog ranziger dan mijn Ik-nies-tijdens-het-hebben-van-diarree-en-de-douche-muur-zit-vol verhaalwrote:Zo hard schijten dat wanneer je je kont afveegt je allemaal bloed ziet zitten
E
Nog leuker is wanneer je gaat poepen na twee dagen spinazie en boerenkool te hebben gegeten.
C
of na een zak drop... dan is het een harde brokwrote:Nog leuker is wanneer je gaat poepen na twee dagen spinazie en boerenkool te hebben gegeten.
G
wrote:Nog leuker is wanneer je gaat poepen na twee dagen normaal te hebben gegeten maar volle dagen in de auto hebt gezeten.
T
En je moest het zeker zelf opruimen?wrote:Tis me inderdaad overkomen..
WTF, speel je in de F13 of zowrote:net potje voetbal met 10-9 gewonnen
D
Je kan het toch gewoon weg spoelen?wrote:En je moest het zeker zelf opruimen?wrote:Tis me inderdaad overkomen..