net even een heerlijke shitload aan kfc gehad

Oeps dat was ikwrote:net even een heerlijke shitload aan kfc gehad![]()
Oeps dat was ikwrote:net even een heerlijke shitload aan kfc gehad![]()
wrote:wrote:ballen![]()
hahaha iddwrote:wrote:wrote:ballen![]()
edit: lekker begin van de pagina
Zijn er buiten patat ook nog dingen die je wel eet?wrote:wrote:macaroniwrote:hutspot
Idd hutspot is echt super lekker het is jammer dat mn ma vaak geen tijd heeft om het te maken en ik heb geen zin om 3 uur in de keuken te staanwrote:Helemaal gestoord!wrote:wrote:hutspot
Mcdonaldswrote:Zijn er buiten patat ook nog dingen die je wel eet?wrote:wrote:macaroniwrote:hutspot
Jawel!wrote:Zijn er buiten patat ook nog dingen die je wel eet?wrote:wrote:macaroniwrote:hutspot
Komkommer sushi!wrote:Mcdonalds
Arme jijwrote:Niet? Hier zit het er altijd in...
Hard leven heb jijwrote:Niet? Hier zit het er altijd in...
Haha zuurkoolwrote:ZuurkoolHoe de fuck kun je dat smerige gerei eten...
Blerghhhhwrote:Haha zuurkoolwrote:ZuurkoolHoe de fuck kun je dat smerige gerei eten...
![]()
![]()
Vooral zuurkoolschoteldat is zo lekker..
Wees blij! Beter McDwrote:Heb dat echt nog nooit zo gehad
wrote:Boerenkool?
FMLwrote:Hard leven heb jij
Dit duswrote:Hoe de fuck kun je dat smerige gerei eten...
wrote:Met een pot appelmoes gaat het nog wel
FML?wrote:Wees blij! Beter McDwrote:Heb dat echt nog nooit zo gehad![]()
wrote:Boerenkool?
FMLwrote:Hard leven heb jij
Heb het gisteren vers gemaakt, dus heb 2 dagen plezier, de rest gaat de vriezer in..wrote:Had ik gisterenwrote:Zo, echt een berg macaroni op met veel ketchup en kaas![]()
Wij eten macaroni altijd met zo'n heel groentepakket er bij, dus champignons/ uien/ paprika/ augurk/ komkommer e.d. Heerlijk! Dan zelf nog wat bolognese-saus of spaghetti-saus (ja, die is lekkerder dan de macaroni-saus) en chili-saus en dan is het fucking lekkerwrote:Macaroni met paprika whut?![]()
Oh, daar kun je me echt voor wakker maken snachts.wrote:Haha zuurkoolwrote:ZuurkoolHoe de fuck kun je dat smerige gerei eten...
![]()
![]()
Vooral zuurkoolschoteldat is zo lekker..