Ik doe dat altijd om even bij te komen haha, of idd als m'm onderrug moeilijk doet
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
3,252 postssince 2011
middag HT 
G
lekker OSXen
Wordt helemaal gaar van die k*t boeken... bwaaaaah
Is het zo raar dat ik dat niet ken? Zelfs nu je het uitspeld zegt het me niks 
Zit strak in pak in de trein, bevalt goed bij de vrouwen:p
Nja, jij hebt het over voorover buigen. Om dan in 'hardstyle'-termen te spreken vroeg ik naar B.O.H.I.C.A. 
View on YouTube
View on YouTube
BAM!. Eindelijk klaar met m'n schoolexamens.. Vandaag ging helemaal nergens over
Maar toch minimaal 7 van de 9 een voldoende denk. Zometeen maar weer eens de sportschool opzoeken, even een lekker setje voor daar 
Iemand aanraders? Liefste (Industrial) Hardcore, Crossbreed of Drum'n'Bass
D
Goedemiddag! 
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus, wat maakt de timetable van XXL Raw mijn dag goed zeg! allebastend

Ik ben na 3 uurtjes werken al door 35 pagina's heen, hoera jippie fantastisch....wrote:ik ook zeg gadverdamme kom er maar niet doorheenwrote:Wordt helemaal gaar van die k*t boeken... bwaaaaah
Nu nog even Kwaliteit arbo en mileu en dan is de dag al weer bijna voorbij.. bwaaaaah
Goeiemiddag HT!
Net een setje opgenomen. Wel wat lastiger met nummers die ik (vrijwel) nooit draai, maar het klinkt volgens mij wel lekker
!
Misschien vanavond maar weer ff naar de sportschool, verder lekker chillen vandaag.
Heerlijk zo'n dagje vrij
.
Net een setje opgenomen. Wel wat lastiger met nummers die ik (vrijwel) nooit draai, maar het klinkt volgens mij wel lekker
Misschien vanavond maar weer ff naar de sportschool, verder lekker chillen vandaag.
Heerlijk zo'n dagje vrij
Allright, thanks. Maar ik zie nou net pas de Signal Flow Podcast van Igneon System voorbijkomen, dat gaat 'm voor zometeen worden. Maar ik hou 'm achter voor een volgende keer, thanks!wrote:Ophidian @ German Hardcore Gangsters, had ik net ook opstaan, weer genietnwrote:BAM!. Eindelijk klaar met m'n schoolexamens.. Vandaag ging helemaal nergens overMaar toch minimaal 7 van de 9 een voldoende denk. Zometeen maar weer eens de sportschool opzoeken, even een lekker setje voor daar
Edit; Ik zie dat de link niet werkt van de signal flow podcast, en ik heb nog een setje van Manu Le Malin op Club r_AW..
Ik elke dag en het bevalt goedwrote:Zit strak in pak in de trein, bevalt goed bij de vrouwen:p
Respect! Ik was alleen op Qountdown strak in het pak.wrote:Ik elke dag en het bevalt goedwrote:Zit strak in pak in de trein, bevalt goed bij de vrouwen:p
C
Goeienavond, en wat schaft bij jullie de pot?
Vis, standaard op dinsdag.wrote:Goeienavond, en wat schaft bij jullie de pot?
wrote:Respect! Ik was alleen op Qountdown strak in het pak.wrote:Ik elke dag en het bevalt goedwrote:Zit strak in pak in de trein, bevalt goed bij de vrouwen:p
C
kan lekker zijn, ik heb nog mijn pan vol met macroni ala robwrote:Vis, standaard op dinsdag.wrote:Goeienavond, en wat schaft bij jullie de pot?
gebakken aardappeltjes met boomstammetjes en sperzieboontjeswrote:Goeienavond, en wat schaft bij jullie de pot?