Val bijna in slaap op stage
Knikkebollen has started
Gast, te herkenbaar gewoon. Blij dat ik klaar ben zeg.wrote:Val bijna in slaap op stageKnikkebollen has started
Gast, te herkenbaar gewoon. Blij dat ik klaar ben zeg.wrote:Val bijna in slaap op stageKnikkebollen has started
Heb vannochtend mn verslag af gemaakt en heb nu geen fuck te doenwrote:Gast, te herkenbaar gewoon. Blij dat ik klaar ben zeg.wrote:Val bijna in slaap op stageKnikkebollen has started
Ja.wrote:j is toch een gewone oorbel?
ik heb die van a en i ook, en die vielen allebei heel erg mee dus hoop deze ook
Vraag gewoon of je naar huis magwrote:Heb vannochtend mn verslag af gemaakt en heb nu geen fuck te doenwrote:Gast, te herkenbaar gewoon. Blij dat ik klaar ben zeg.wrote:Val bijna in slaap op stageKnikkebollen has started
![]()
Zit hier maar een beetje moe te zijn
Gewoon het hele funny pics topic doorbladerenwrote:Heb vannochtend mn verslag af gemaakt en heb nu geen fuck te doenwrote:Gast, te herkenbaar gewoon. Blij dat ik klaar ben zeg.wrote:Val bijna in slaap op stageKnikkebollen has started
![]()
Zit hier maar een beetje moe te zijn
Die heeft ze ook alwrote:Vind I ook cool, maargoed... Nog ff over nadenken
Ik zie 't voor mewrote:hahahah hjja zou je wel willen he dat ik zo'n fijne neusring had kun je me mooi aan meeslepen
ik heb dus precies hetzelfdewrote:Binnenkort weer naar de kapper. Zit er aan te denken om weer te millimeteren haha. Alleen weet niet of het nog een horror winter wordt haha. Dan hou ik liever wat haar op mn hoofd.
Ja en heb straks stage dus moet ik er veel vroeger uit haha, en geen haar hoeven te doen is vrij relaxt haha.wrote:ik heb dus precies hetzelfdewrote:Binnenkort weer naar de kapper. Zit er aan te denken om weer te millimeteren haha. Alleen weet niet of het nog een horror winter wordt haha. Dan hou ik liever wat haar op mn hoofd.heb het nu al 2x millimeter achtig gehad, en dat beviel me toen goed
had onze leider vorige week voor de 2e x, met de ambulance en alles afgevoerd.. die ligt nu nog in het ziekenhuis, kan echt geen kant meer opwrote:Goeiemiddag, herniatje opgelopen vandaag, ach ja kan gebeuren.
Zaterdag zullen we je wel even een rugtherapietje geven pommer!wrote:Ok ietsje overdreven, maar ik heb wel godse last van me rug. 5,5 uur achter elkaar staan is niet goed voor je.
Ik weet het Ruben m'n vader heeft het ook gehad, kon ook een paar weken niks meer. Is na z'n operatie gelukkig weer wat hersteld.
mr. Banaanslak weet nog wel een goede massage, ik geloof dat je bij hem kon kiezen uit een Belgische, Turkse, of Duitse. Schijnen erg goed te werken!wrote:Zaterdag zullen we je wel even een rugtherapietje geven pommer!wrote:Ok ietsje overdreven, maar ik heb wel godse last van me rug. 5,5 uur achter elkaar staan is niet goed voor je.
Ik weet het Ruben m'n vader heeft het ook gehad, kon ook een paar weken niks meer. Is na z'n operatie gelukkig weer wat hersteld.
Zo vatte ik het ook niet opwrote:het was ook geen offence naar jou toe, wilde dit gewoon even laten weten aan de community
Ik denk niet dat ie er dan beter uit komtwrote:Zaterdag zullen we je wel even een rugtherapietje geven pommer!wrote:Ok ietsje overdreven, maar ik heb wel godse last van me rug. 5,5 uur achter elkaar staan is niet goed voor je.