Ik zoek ook m'n bedje op, om 05:30 gaat het wekkertje weer
Misschien moet ik eens een keer vroeg naar bed gaan...
Maarja, welterusten mensen.
Maarja, welterusten mensen.
Watje.wrote:Vroeg naar bed gaan is voor watjes.. Maar zou het ook moeten doen. Trusten
Doei.wrote:Hoezo? Ik zei trusten tegen pommerMaar ik log nu ook uit, alvast trusten namens mij
Daar baal ik van, ik ben de hele dag online, zit alleen maar te wachten op dat moment. Moet ik werken, en mis ik het moment. Had ik ook nog een steentje bij kunnen dragen en het record kunnen versterken. Jammer dit. Maar we weten in ieder geval zeker dat Dysphoria het heeft meegemaakt! En Biscuit niet.wrote:'Het grootst aantal gebruikers online was 249 op 23-01-2012, 19:04'
What the?
wrote:En Biscuit niet.
Moet je is naar Defqon gaan, dan ligt het grootst aantal gebruikers rond de 45.000 ofzo??wrote:'Het grootst aantal gebruikers online was 249 op 23-01-2012, 19:04'
What the?
wrote:truste
yay we gaan tegelijk naar bedwrote:wrote:truste
wrote:yay we gaan samen naar bedwrote:wrote:truste
dat jij dan weer meteen daar aan denktwrote:
Nee zo stond het, jij dacht eraan!wrote:dat jij dan weer meteen daar aan denktwrote:
Tweetdeck jongee, update om de secondewrote:Waarom heeft twitter weer een nieuwe lay-out?
I DONT LIKE CHANGE GODDAMMIT
View on YouTubewrote:Waarom heeft twitter weer een nieuwe lay-out?
Alleen voor telefoon gebruik ik tweetdeck, maar serieus, dit... dit is zo kut dez layoutwrote:Tweetdeck jongee, update om de secondewrote:Waarom heeft twitter weer een nieuwe lay-out?
tweetdeck op pc is echt relaxed vriend!wrote:Alleen voor telefoon gebruik ik tweetdeck, maar serieus, dit... dit is zo kut dez layoutwrote:Tweetdeck jongee, update om de secondewrote:Waarom heeft twitter weer een nieuwe lay-out?
niet echtwrote:Goodmorning
lol hoe kan dat gebeurd zijn dan?wrote:Denk je een mondeling te hebben van Engels, bleek ie 11 januari al te zijn -.0 FUUU
Geen idee, is fout van haar.. Ik wist zeker dat ik hem vandaag had.. Maarja, blijkbaar niet! Nu herkansen op 7 februariwrote:lol hoe kan dat gebeurd zijn dan?wrote:Denk je een mondeling te hebben van Engels, bleek ie 11 januari al te zijn -.0 FUUUzit je nu bij de herkansing fzo?
wrote:Heerlijk, elke dag deze week om 11 uur m'n bed uit en van 1 tot 7 uur werken.