Meestal -> op bed liggen -> tv aan -> Sleeptimer op 30 minuten -> ogen dicht, en slapen.. Alleen viel me dit op.. Gaat trouwens nergens overwrote:jij ging toch slapen?wrote:Zet je je tv aan is sexcetera op tvwist niet eens dat dat er nog steeds was :p
![]()
Valt me trouwens op dat het elke dag zo rond 23.30 begint te regenen
D
doeiii 
wrote:ik moet zeggen dat ik bij de laatste meetings er ook een beetje met de pet naar heb gegooid want op QD was ik het glad vergeten en daarvoor... weet ik niet hoe en wat maarja, op HB ben ik er sowieso bij (en drugsnuchter hehe)wrote:Haha nee man ben ik niet. Ben ooit uit Sri Lanka geplukt trouwens.
Hard Bass is de volgende mogelijkheid weer inderdaad, wel wazig dat ik elk feest weer nieuwe mensen van HT tegenkom maar jou nog nooit heb gevonden.
Ja op HB ga ik ook m'n best doen, dus met z'n drieën kunnen we wellicht dagobert ducken. Daar zat wat meer tempo in altijd. Nemen we de lichttafel als buut-vrij.
C
Wtf, waarom hoor ik paar deuren verderop keihard AU... AU geroepen worden door een man.
Ik wist dat rijtjeshuizen geluid door laten, maar dit slaat alles...
(volgens mij wordt ie gewoon weer afgeslagen door z'n vrouw)
Afgeslagen?wrote:Wtf, waarom hoor ik paar deuren verderop keihard AU... AU geroepen worden door een man.
C
of gewoon Sadomastisch bewerkt
Trusten mensen, morgnvroeg weer tentamens 
misschien wordt zn ster bewerkt met een vuist...
'Het grootst aantal gebruikers online was 249 op 23-01-2012, 19:04'
What the?
What the?
A
Is goed maar wel alleen het veld en tribune. De stadionring is een beetje too muchwrote:wrote:ik moet zeggen dat ik bij de laatste meetings er ook een beetje met de pet naar heb gegooid want op QD was ik het glad vergeten en daarvoor... weet ik niet hoe en wat maarja, op HB ben ik er sowieso bij (en drugsnuchter hehe)wrote:Haha nee man ben ik niet. Ben ooit uit Sri Lanka geplukt trouwens.
Hard Bass is de volgende mogelijkheid weer inderdaad, wel wazig dat ik elk feest weer nieuwe mensen van HT tegenkom maar jou nog nooit heb gevonden.![]()
![]()
Ja op HB ga ik ook m'n best doen, dus met z'n drieën kunnen we wellicht dagobert ducken. Daar zat wat meer tempo in altijd. Nemen we de lichttafel als buut-vrij.
A
Daar heb ik ook aan meegedeeldwrote:'Het grootst aantal gebruikers online was 249 op 23-01-2012, 19:04'
What the?
Nooit geweten dat walt jensen van Showtek ook de man is achter Marcel woods.
A
Ik ook niet? Dikke held dan, de man achter The Bottle, Advanced en Tomorrowwrote:Nooit geweten dat walt jensen van Showtek ook de man is achter Marcel woods.
Dat zag ik ook alwrote:'Het grootst aantal gebruikers online was 249 op 23-01-2012, 19:04'
What the?
misschien heel veel NC fanboys
G
Ik heb echt geen idee wat ik van deze post moet makenwrote:Ja op HB ga ik ook m'n best doen, dus met z'n drieën kunnen we wellicht dagobert ducken. Daar zat wat meer tempo in altijd. Nemen we de lichttafel als buut-vrij.
waar de snoeplolly heb jij het over
Meet mij en Almighty en het wordt je allemaal duidelijk.wrote:Ik heb echt geen idee wat ik van deze post moet makenwrote:Ja op HB ga ik ook m'n best doen, dus met z'n drieën kunnen we wellicht dagobert ducken. Daar zat wat meer tempo in altijd. Nemen we de lichttafel als buut-vrij.
G
okwrote:Meet mij en Almighty en het wordt je allemaal duidelijk.wrote:Ik heb echt geen idee wat ik van deze post moet makenwrote:Ja op HB ga ik ook m'n best doen, dus met z'n drieën kunnen we wellicht dagobert ducken. Daar zat wat meer tempo in altijd. Nemen we de lichttafel als buut-vrij.
almighty he ik volges mij ook nog nooit gezien
G
idd, hoezo op zon random dagwrote:'Het grootst aantal gebruikers online was 249 op 23-01-2012, 19:04'
What the?
Gister ook al he...en dan vandaag weer.wrote:idd, hoezo op zon random dagwrote:'Het grootst aantal gebruikers online was 249 op 23-01-2012, 19:04'
What the?
Dafuck, normaal is dat altijd na Qlimaxwrote:Dat zag ik ook alwrote:'Het grootst aantal gebruikers online was 249 op 23-01-2012, 19:04'
What the?
misschien heel veel NC fanboys
A
Nope.avi
Op Defqon altijd
Op Defqon altijd
Artiesten twitteren naar Hardtraxx dat je moet stemmen op TOTY en linken door naar livesets en meest besproken tracks. Kijk het aantal nieuwe geregistreerde mensjes maar eens.wrote:Gister ook al he...en dan vandaag weer.wrote:idd, hoezo op zon random dagwrote:'Het grootst aantal gebruikers online was 249 op 23-01-2012, 19:04'
What the?
Zoek trouwens de vreemde eend

LOL, check die berichten van Dys,
Volgens mij echt 90% onzinposts
Achja zo kan het ook
ps:
truste hardestampers

Volgens mij echt 90% onzinposts
Achja zo kan het ook
ps:
truste hardestampers
G