Ziet er wel vet uit ja. Goed geluid ook, waar heb je mee gefilmd?wrote:Voor de mensen die er niet waren toch even 1 vd hoogtepunten gefilmd van de avond:
View on YouTube
Wel van Amnesys (vooral Refly is vet idd).
Neophyte album was ook wel goed te doen
Hoe the fuck kun je gaan filmen tijdens So High, dan moet je of met je hand in je broek zitten, of met je handen in de lucht.wrote:Voor de mensen die er niet waren toch even 1 vd hoogtepunten gefilmd van de avond:
View on YouTube
Gast, er is ook wel betere mainstream dan MoH...daar doelde ik (dit keer) op.wrote:Ik denk niet dat hij je crossbreed en shit vet vindwrote:Ik kan je zoveel betere les geven dan het MoH padwrote:Nu luister ik Dead Presidents, kom ik opeens de vocals van Gangsta Shit & Put it On tegenMisschien dat ik me maar iets verder moet verdiepen in de Hardcore, sommige nummers vind ik erg tof.
![]()
Geef hem maar mainstream, dat lust hij denk ik wel!
Ot:
Er zijn in totaal 110 gebruikers online :: 38 geregistreerde, 1 verborgen en 71 gasten (gebaseerd op de gebruikers die de laatste 5 minuten actief waren)
Het grootst aantal gebruikers online was 227 op 22-01-2012, 20:04
...we hebben gisteren een record gebroken?
Cool, helaas niks van gemerkt, zal volgensmij een vaste groep in de chat en de rest zei niks 
Neophyte album heb ik nu al helemaal kapotgedraaidwrote:Wel van Amnesys (vooral Refly is vet idd).
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
1,951 postssince 2012
Back 2 Zero EPwrote:Al eens platen van State of Emergency en Amnesys geluisterd?
Dat is echt de betere mainstream
Veel plezier, ik ben alweer klaar met school vandaagwrote:Ik ben eten en naar school. Toedels
So many sacrifices is ook een mainstream plaat van Ophidianwrote:Ctrl_D_Future is wel geniaal ja, Refly ook ook al is dat wel een hitjeIk ben trouwens niet zo van de hardcore, luister nog wel eens een 'oudere' Kasparov, EA of Endymion plaat (Keep Going, Raw To The Floor, Abduciton, Bio etc.) of wat van Noize Supressor (On Your Knees, Fingherz, Nobody Likes etc.) en wat werk van Walking The Line. Maar ik moet zeggen dat ik het steeds minder ga luisteren, de laatste hardcore release die ik heb aangeschaft was volgens mij Nirvana Of Noise.
Misschien moet ik me ook maar eens wagen aan het industrial achtige, Ophidian luister ik in ieder geval wel graag naar, So Many Sacrifices is nog altijd m'n favo hc plaat aller tijden
Luister maar eens naar Abandon (waar ik een bloedhekel aan heb) dat is een industrial plaat van hem
Ik vind dat dus echt niks, ik blijf wel bij de uptempo mainstream
Last edited by hardcoresjors on , edited 1 time in total.
Ja voor zijn doen misschien, maar het is nog altijd beter dan die blije hands up mainstream van EA of Endymion.
Dat zeker, hun zijn echt gewoon slecht geworden in vergelijking met vroegerwrote:Ja voor zijn doen misschien, maar het is nog altijd beter dan die blije hands up mainstream van EA of Endymion.
So Many Sacrifices
favo plaat aller tijden, nog steeds. Kunstwerkje.
Wel valt me op dat hier gewoon geen HB en TTM werk naar voren komt, laat staan een DNA/ Negative Audio ofzo. En sowieso natuurlijk nog de "talentjes" bij Adrenaline Tracks (talent label van Neophyte Records).
Wel valt me op dat hier gewoon geen HB en TTM werk naar voren komt, laat staan een DNA/ Negative Audio ofzo. En sowieso natuurlijk nog de "talentjes" bij Adrenaline Tracks (talent label van Neophyte Records).
Aaah was HB even vergeten ja, Nitrogenetics!
TTM heb ik niks mee, Negative A & Counterfeit heb ik al genoemd, en op DNA natuurlijk E-Noid
TTM heb ik niks mee, Negative A & Counterfeit heb ik al genoemd, en op DNA natuurlijk E-Noid
Is dit een faal top 5 allertijden voor hardcore?
:
1. Ophidian & Ruffneck - So Many Sacrifices
2. Masters Of Ceremony - Dirt
3. Endymion - Abduction
4. Mike NRG - Lost In Dreams (Weapon X Remix)
5. Tha Playah & Neophyte - Still Nr 1 / Art Of Fighters - Earthquake
3. Endymion - Abduction
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
Maakt toch niet uit. Iedereen heeft zijn eigen smaak dus waarom zou deze lijst dan falen?
Valt best mee hoorwrote:Is dit een faal top 5 allertijden voor hardcore?:
3. Endymion - Abduction
Alleen heb ik de meeste te vaak geluisterd
Maar die Weapon X Remix van Lost In Dreams is echt heerlijk!
Last edited by hardcoresjors on , edited 1 time in total.
Weet ik maar ik hoopte dat dit niet een soort van MMA/Just as Easy/Gangsta lijst zo zijn van hardcorewrote:Maakt toch niet uit. Iedereen heeft zijn eigen smaak dus waarom zou deze lijst dan falen?
Faal sowieso niet. Denk niet dat veel mensen Dirt erin zouden zetten, maar die anderen staan in veel mainstream rijtjes wel hoog. Merk wel dat je vooral 2008/2009 in de HC hebt geztenwrote:Is dit een faal top 5 allertijden voor hardcore?:
3. Endymion - Abduction
Ja klopt haha, toen luisterde ik het nog best vaak, misschien wel even veel als hardstyle. Dat is nu echt helemaal omgeslagen 
Komt vanzelf wel weer goed.wrote:Ja klopt haha, toen luisterde ik het nog best vaak, misschien wel even veel als hardstyle. Dat is nu echt helemaal omgeslagen
Een faaijstje zou tracks als NSIWE, Broken, heel Retaliate, iets post-2009 van Korsakoff / Outblast / Evil Activities (die andere 2 moeten gewoon specifiek genoemd worden), enzovoort 
C
Ik vind Dirt opzich best een 'goed' nummertje..
maar het is idd wel een meezing/clap nummertje...
maar het is idd wel een meezing/clap nummertje...