Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1351, 1352, 1353, 1354, 1355, 1356, 1357 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 02:47 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
sjobie schreef:
Chris Two schreef:
Goedennacht, meer mensen last van teveel energie hebben?

Altijd! :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:

Jij bent ook echt elke nacht nog lang wakker :P Wat doe je als ik vragen mag? School/ werk/ niks?

School, alleen ik heb alles af. Maar school vindt dat ik er toch nog elke dag moet zijn.
En ik denk van niet, omdat ik daar niks meer te doen heb.
Zit nu te wachten totdat ik kan beginnen met me stage, daarna ben ik klaar.
Opleiding ICT Beheer (Niveau 4), daarna Sound Engineering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 02:52 

Hardtraxx Veteran

Ok ik dacht al, ik zie je namelijk erg vaak 's nachts nog posten. Ik heb een beetje hetzelfde, maar ik moet nog wel elke donderdag & vrijdag naar school.

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:
Lekker nummer trouwens Steffnov! Ben sowieso wel van dat stijltje hardcore. The Pearly Gates :bomb:

Heb ik ook wel meer van. De MoH stijl nog goed toegepast...itt heel 2011 xd

Nu luister ik Dead Presidents, kom ik opeens de vocals van Gangsta Shit & Put it On tegen >.< Misschien dat ik me maar iets verder moet verdiepen in de Hardcore, sommige nummers vind ik erg tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 02:54 

Ik mag vanaf 2 februari weer aan de gang, ofja, dan kennismaking en week erop intro-kamp naar de ardennen!
Ben trouwens sinds gisteren officieel weer een student ben aangenomen met bijzonder goede motivatie en inzet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 03:04 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Nu luister ik Dead Presidents, kom ik opeens de vocals van Gangsta Shit & Put it On tegen >.< Misschien dat ik me maar iets verder moet verdiepen in de Hardcore, sommige nummers vind ik erg tof.

Ik kan je zoveel betere les geven dan het MoH pad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 04:20 

Hardtraxx Addict

Chris Two schreef:
Goedennacht, meer mensen last van teveel energie hebben?

Jot. Vanaf 16:30 tot 23:00 gewerkt en sindsdien MW3 en nu weer lekker plafond staren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 09:05 

Hardtraxx Veteran

Zo.. Er is weer een nieuwe week aangebroken.
Vandaag en morgen nog even m'n laatste schoolexamens in elkaar flansen, woensdag naar school, donderdag vrij, vrijdag weer school.. En dan weeekend :yay:
Zo heel erg is deze week niet eens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 09:26 

Hardtraxx Veteran

Goedenmorgen, zo even schoolexmans maken en dan heerlijk leren weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 11:36 

Hardtraxx Veteran

Fuck avond dienst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:00 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:

Ik denk niet dat hij je crossbreed en shit vet vind :lol:
Geef hem maar mainstream, dat lust hij denk ik wel! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:05 

Hardtraxx Elite

Goedemorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:06 

Hardtraxxer

mikeee schreef:
Goedemorgen.

:) Bijna middag !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:07 

Bierkoning

Rijlessen was pittig net, moest aardig wennen aan het terugschakelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:08 

Hardtraxx Veteran

Lootjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:11 

Kut klote tyfus EXCEL opdracht

Je moet met excel een rekenmachine maken om binaire getallen om te rekenen naar gewone getallen en andersom, en je mag de standaard formule niet gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:13 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Kut klote tyfus EXCEL opdracht

Je moet met excel een rekenmachine maken om binaire getallen om te rekenen naar gewone getallen en andersom, en je mag de standaard formule niet gebruiken

Bestaan daar al niet genoeg voorbeelden van als je ff googled?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:17 

Geen idee, heb echt een hekel aan Excel, bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:20 

Donateur

M-arijn schreef:
Haha kennen jullie die jongen linksvoor (kale kop, blauw ralph lauren polotje)? Hij is de broer van een goede vriend van me en woont 50 meter verder, met zijn broertje ga ik wel eens naar feestjes. Of sprong die er gewoon bij op? Aangezien ik z'n broertje wel op de foto mis (ze waren samen).

Hij sprak me ineens aan: hey jij bent toch Julian. Wij zijn toch 4 jaar geleden samen op vakantie geweest naar Corfu. Echt een WTF moment haha. Maar heb z'n broertje niet gezien. Ging het om Appie vd plas??
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:30 

Hardtraxx Veteran

Tututu
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:42 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Steffnov schreef:
Daveytl schreef:

Ik denk niet dat hij je crossbreed en shit vet vind :lol:
Geef hem maar mainstream, dat lust hij denk ik wel! :corn:

Mainstream als in Mad Dog/ The Playah/ Dyprax/ Unexist ( :P ), JAAAAA. Maar niet Endymion/ EA.
Van de crossbreed hardcore weet ik nog niet zo veel. The Outside Agency vind ik niet geweldig, dan hoor ik veel liever spul van hun alias Eye-D & Hidden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:47 

Hardtraxx Veteran

Al eens platen van State of Emergency en Amnesys geluisterd?
Dat is echt de betere mainstream :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:50 

Hardtraxx Crew

_theon_ schreef:

Reflu, Ctrl D Future, Massacre :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:50 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
_theon_ schreef:

Reflu, Ctrl D Future, Massacre :woot:

Mainstream Nitro, Back 2 Zero enz. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:57 

Bierkoning

Ctrl_D_Future is wel geniaal ja, Refly ook ook al is dat wel een hitje :P Ik ben trouwens niet zo van de hardcore, luister nog wel eens een 'oudere' Kasparov, EA of Endymion plaat (Keep Going, Raw To The Floor, Abduciton, Bio etc.) of wat van Noize Supressor (On Your Knees, Fingherz, Nobody Likes etc.) en wat werk van Walking The Line. Maar ik moet zeggen dat ik het steeds minder ga luisteren, de laatste hardcore release die ik heb aangeschaft was volgens mij Nirvana Of Noise.

Misschien moet ik me ook maar eens wagen aan het industrial achtige, Ophidian luister ik in ieder geval wel graag naar, So Many Sacrifices is nog altijd m'n favo hc plaat aller tijden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:01 

Donateur

Voor de mensen die er niet waren toch even 1 vd hoogtepunten gefilmd van de avond:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:02 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ctrl_D_Future is wel geniaal ja, Refly ook ook al is dat wel een hitje :P Ik ben trouwens niet zo van de hardcore, luister nog wel eens een 'oudere' Kasparov, EA of Endymion plaat (Keep Going, Raw To The Floor, Abduciton, Bio etc.) of wat van Noize Supressor (On Your Knees, Fingherz, Nobody Likes etc.) en wat werk van Walking The Line. Maar ik moet zeggen dat ik het steeds minder ga luisteren, de laatste hardcore release die ik heb aangeschaft was volgens mij Nirvana Of Noise.

Misschien moet ik me ook maar eens wagen aan het industrial achtige, Ophidian luister ik in ieder geval wel graag naar, So Many Sacrifices is nog altijd m'n favo hc plaat aller tijden :D

Ben niet zo van de Industrial maar ik luister toch wel wat plaatjes van oa Ophidian, Tymon, Meccano Twins (overal oudere), Negative A & Counterfeit, Paar van Unexist en af en toe wat van The Outside Agency :)
Vorige  1 ... 1351, 1352, 1353, 1354, 1355, 1356, 1357 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic