Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1302, 1303, 1304, 1305, 1306, 1307, 1308 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:12 

Hardtraxx Addict

Bedoelde je op Defqon? Set vond ik sowieso tegenvallen, toen de hitjesparade kwam gingen de mooiboys pas los hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:30 

Hardtraxxer

Ik vind het altijd wel leuk als er zo nu en dan een hitje tussendoor komt. Dan gaat tenminste de rest van het publiek wat mee doen. Als het maar geen hitjesparade wordt :P

Zo nu en dan een MMA remix of zo zorgt er meestal wel voor dat de dagjesmensen mee gaan. Als daarna een echte klapper komt dan doen ze meestal ook nog wel mee. Het komt misschien ook wel dat ik nog niet veel feesten heb mee gepakt dat ik die nummers nog niet helemaal zat ben. Misschien dat ik aan het einde van dit jaar ook die nummers wel zat ben. Als je dat soort nummers niet wilt horen moet je gewoon niet op de main zijn of alleen naar loudness en zo gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:38 

Hardtraxx Veteran

Maar af en toe is mainstage ook wel leuk hoor :P. Alleen een bepaald rijtje nummers heb ik een hekel aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:39 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Maar af en toe is mainstage ook wel leuk hoor :P. Alleen een bepaald rijtje nummers heb ik een hekel aan...

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:41 

Hardtraxx Addict

Ik vind main ook leuk, alleen wat ik wel heb gemerkt is dat je vooraan moet gaan staan, daar gaat iedereen lekker los achteraan is het allemaal was rustiger :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:52 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Hmm klinkt idd minder :(. Vorig jaar niet geweest, 2010 wel. 2010 vond ik het echt vet!
Verder nog gehoord dat er vorig jaar alleen maar dagjes(meisjes)mensen op de main stonden :P? Maten van me ergerden zich er best aan, werden constant aangekeken ofzo :P.

Klopt, heel irritant. Je hoefde maar even los te gaan (niet eens bijzonder hard) en je werd al aangekeken door een groepje 15 jarige huppelkutjes. En dan te bedenken dat dat ongeveer de helft van het volk daar vertegenwoordigde. >.< Geen Intents meer voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:53 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
urbandesigner schreef:
Hmm klinkt idd minder :(. Vorig jaar niet geweest, 2010 wel. 2010 vond ik het echt vet!
Verder nog gehoord dat er vorig jaar alleen maar dagjes(meisjes)mensen op de main stonden :P? Maten van me ergerden zich er best aan, werden constant aangekeken ofzo :P.

Klopt, heel irritant. Je hoefde maar even los te gaan (niet eens bijzonder hard) en je werd al aangekeken door een groepje 15 jarige huppelkutjes. En dan te bedenken dat dat ongeveer de helft van het volk daar vertegenwoordigde. >.< Geen Intents meer voor mij.

Haha, tis maar net hoe druk je je eigen erover maakt, ik sta soms ook lang stil, maar als er dan mensen naast me losgaan vind ik dat alleen maar mooi om te zien. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:56 

Hardtraxx Elite

Heerlijk een lesje normaalverdeling volgen...........
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:58 

Hardtraxx Veteran

Precies wat sjobie zegt, niet druk om maken en niet op letten, is me vorig jaar niet eens opgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:58 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Heerlijk een lesje normaalverdeling volgen...........

Eitje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 15:00 

Hardtraxx Elite

Ja, dat is het hem nou juist. Op een HBO normaalverdeling... Gewoon je grafische rekenmachine en hupakee
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 15:18 

Hardtraxx Veteran

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 15:23 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

:P

dat was zo geweldig die avond
+ het is nog steeds een heerlijk nummer alleen jammer dat ie door alles en iedereen misbruikt is op tv/radio/i-net
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 15:37 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Op Dominator ook nog heel kort gehoord :P

Tussen de terror door ja xd het is ook best wel een geinige plaat, en zo tussendoor wel lachen. Al was het nog mooier geweest als er opeens een andere kick in werd gegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:02 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Steffnov schreef:
Project 141 schreef:
Op Dominator ook nog heel kort gehoord :P

Tussen de terror door ja xd het is ook best wel een geinige plaat, en zo tussendoor wel lachen. Al was het nog mooier geweest als er opeens een andere kick in werd gegooid.

Ideetje voor een remix? :innocent: Maar ik vind het nog steeds een vet nummer :P

Een R3bels kickje ofzo? :P Of misschien, wat sneller, de kick van Don't Exist op 163 BPM :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:12 

Hardtraxx Beheerder

Middag hardtraxx ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:20 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
Precies wat sjobie zegt, niet druk om maken en niet op letten, is me vorig jaar niet eens opgevallen.

Dit dus. Op party's ben ik te hard bezig met losgaan en - wel nuchter - in me eigen wereldje zitten.. Als mensen me aankijken heb ik het vaak niet eens door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:33 

Bierkoning

Ritsurt schreef:
Ik vind main ook leuk, alleen wat ik wel heb gemerkt is dat je vooraan moet gaan staan, daar gaat iedereen lekker los achteraan is het allemaal was rustiger :) .

Alleen krijg je op de meeste festivals acuut gehoorbeschadiging als je vooraan staat. Maarja meestal maar ik ook m'n eigen feestje wel inderdaad, maar Decibel was echt gewoon triest, nog nooit zo'n dooie bende en zoveel boze blikken gezien in m'n leven.

Als je dan kijkt naar een feest als Bass Academy, hoe groot het verschil in sfeer en saamhorigheid dan is, is dat ook gewoon een stuk leuker gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:40 

Hardtraxx Addict

Dat vond ik bij Defqon nog enigsinds meevallen qua geluid, echter stond ik bij Qountdown eerste paar uur in het midden en voelde ik het al goed (Mede door een stuk vuurwerk wat voor m voeten kwam in de wachtrij :P )

Vond de sfeer op Qountdown ook echt veel beter dan op een buitenfeest, overal ging iedereen los, echte feestmensen daar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:54 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ritsurt schreef:

Alleen krijg je op de meeste festivals acuut gehoorbeschadiging als je vooraan staat. Maarja meestal maar ik ook m'n eigen feestje wel inderdaad, maar Decibel was echt gewoon triest, nog nooit zo'n dooie bende en zoveel boze blikken gezien in m'n leven.

Als je dan kijkt naar een feest als Bass Academy, hoe groot het verschil in sfeer en saamhorigheid dan is, is dat ook gewoon een stuk leuker gelijk.

Decibel idd... Bij B-front werden we gewoon door iedereen aangekeken wat we nou aan het doen waren :thumbdown: . Iedereen stond stil, zat chagrijnig te kijken en er begonnen zelfs mensen ons te filmen omdat we los gingen xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:05 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
en er begonnen zelfs mensen ons te filmen omdat we los gingen xd.

Herkenbaar..

*kuch*Intents*kuch*
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:56 

Hardtraxx Veteran

Vanavond is het zo ver...
Het moment waar vele mensen op hebben gewacht..
Heel Nederland zal afstemmen om 20:30 naar RTL7..
VAN DER GIJP TERUG OP TV!!

Maar ik moet werken. >.< Dan maar op rtlgemist kijken vanavond als ik terug kom. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:56 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
urbandesigner schreef:

Herkenbaar..

*kuch*Intents*kuch*

Triest :'). Zeker van die kinders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:58 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
urbandesigner schreef:

Herkenbaar..

*kuch*Intents*kuch*

Die koppen dan tijdens pattern 2.. alsof ze aliens zagen :lol:
en niet alleen kinders maar zo'n beetje de hele zijkant van de mainstage
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Vanavond is het zo ver...
Het moment waar vele mensen op hebben gewacht..
Heel Nederland zal afstemmen om 20:30 naar RTL7..
VAN DER GIJP TERUG OP TV!!

Maar ik moet werken. >.< Dan maar op rtlgemist kijken vanavond als ik terug kom. :P

En 1 minuut later wordt ik afgebeld. 0 gasten vanavond. Dubbel gevoel, geen geld, wel gijp. :P
Vorige  1 ... 1302, 1303, 1304, 1305, 1306, 1307, 1308 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic