Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen Sep 2026
Sjobie, wat doe je toch altijd op Hardtraxx ^^ ? Je bent er altijd naar mijn weten :P.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
urbandesigner wrote:Sjobie, wat doe je toch altijd op Hardtraxx ^^ ? Je bent er altijd naar mijn weten :P.
Spammen :corn:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026
Niceee... Als je maar geen Dysphoria de 2e wordt xd.
Welke feestjes staan er zoal op de planning?
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
urbandesigner wrote:Niceee... Als je maar geen Dysphoria de 2e wordt xd.
Welke feestjes staan er zoal op de planning?
Was net even 40 nieuwsberichten aan het zoeken ;)
Rebirth als eerst volgende en dan Intents ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026
Haha lol :P.
Haha sowieso meeten @ intents :thumbsup:
Ga verder nog naar Hard Bass en Loudness, vind ik wel ff genoeg, aangezien de zomer ook duur genoeg gaat worden :).
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Tja Defqon en Decibel komen er vast ook nog bij, en daar zullen er nog wel meer bij komen ben ik bang :P
Op Intents even meeten ja! Ben te vinden tussen de dagjesmenseng :evil:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026
sjobie wrote:Tja Defqon en Decibel komen er vast ook nog bij, en daar zullen er nog wel meer bij komen ben ik bang :P
Op Intents even meeten ja! Ben te vinden tussen de dagjesmenseng :evil:
Haha idd :P, maar Decibel vond ik vorig jaar qua feest wel veel minder dan Defqon. Ga iig Defqon weekend pakken :). En ook nog Wish Outdoor.. Tijdens Dominator zit ik in Bulgarije :whistle: .

Haha jep, gaan ook veel dagjesmensen met ons mee :evil: . Maar ga gewoon lekker knallen, en meisjes negeren :P.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Niks meisjes negeren! Als ze kunnen praten kunnen ze pij... ook. :whistle:
Edit: Wish misschien ook wel jaa :P
Last edited by sjobie on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026
sjobie wrote:Niks meisjes negeren! Als ze kunnen praten kunnen ze pij... ook. :whistle:
Heb een vriendin, en ga waarschijnlijk alleen maar meisjes afschrikken daar :whistle:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
sjobie wrote:Niks meisjes negeren! Als ze kunnen praten kunnen ze pij... ook. :whistle:
Zolang ze die 2 dingen maar niet gaan combinere
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
nielstil wrote:
Zolang ze die 2 dingen maar niet gaan combinere
Inkoppertje :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026
Zou bijzonder pijnlijk zijn haah :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
urbandesigner wrote:Zou bijzonder pijnlijk zijn haah :whistle:
Jup, achja wordt wel weer genieten op Intents, hoop alleen dat het geluid wat beter is en het eten wat meer verspreid ofzo, was vorig jaar beetje drama :(
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026
Hmm klinkt idd minder :(. Vorig jaar niet geweest, 2010 wel. 2010 vond ik het echt vet!
Verder nog gehoord dat er vorig jaar alleen maar dagjes(meisjes)mensen op de main stonden :P? Maten van me ergerden zich er best aan, werden constant aangekeken ofzo :P.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
urbandesigner wrote:Hmm klinkt idd minder :(. Vorig jaar niet geweest, 2010 wel. 2010 vond ik het echt vet!
Verder nog gehoord dat er vorig jaar alleen maar dagjes(meisjes)mensen op de main stonden :P? Maten van me ergerden zich er best aan, werden constant aangekeken ofzo :P.
Geen idee, niet veel op de main geweest toen, maarja dat hou je toch wel, gewoon niet op letten :D
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026
Vind t stiekem alleen maar grappig :whistle: . Mensen die je aan staan te gapen wanneer Who wants this wordt gedraaid ofzo :lol:
T
urbandesigner wrote:Vind t stiekem alleen maar grappig :whistle: . Mensen die je aan staan te gapen wanneer Who wants this wordt gedraaid ofzo :lol:
En dan wordt Music Made Addict gedraait dan ga je maar even stil staan of even zitten :P
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026
wesskeej wrote:
urbandesigner wrote:Vind t stiekem alleen maar grappig :whistle: . Mensen die je aan staan te gapen wanneer Who wants this wordt gedraaid ofzo :lol:
En dan wordt Music Made Addict gedraait dan ga je maar even stil staan of even zitten :P
Klopt :innocent: . We waren zelfs zo stoer om bij Decibel tijdens zatox te gaan zitten toen hij Wake Up draaide :'). En alle mooiboyzz ineens losgaan :P.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Vind dat altijd zo'n lachertje, van die blote buikjes die je aan staan te staren tijdens Haunter of the Dark o.i.d., en vervolgens keihard losgaan op Wake Up :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026
Daveytl wrote:Vind dat altijd zo'n lachertje, van die blote buikjes die je aan staan te staren tijdens Haunter of the Dark o.i.d., en vervolgens keihard losgaan op Wake Up :lol:
Zie decibel mainstage :P.
View on YouTube
En dan wake up:
View on YouTube

Te triest voor woorden maarja :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
:lol:

En hoi project honderteenenveertig :)
C
:yawn: Pff, ben gaar man,
C
Einz Fur Einz... jawohl hahah
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
urbandesigner wrote:
Daveytl wrote:Vind dat altijd zo'n lachertje, van die blote buikjes die je aan staan te staren tijdens Haunter of the Dark o.i.d., en vervolgens keihard losgaan op Wake Up :lol:
Zie decibel mainstage :P.
En dan wake up:
Te triest voor woorden maarja :lol:
Haha ben gelukkig niet de enigste die er zo over dacht tijdens Defqon, Music Made Addict is daar een perfect voorbeeld van :D
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026
Te triest dat NC die schijtplaat draaiden :sick: . Stond toen gelukkig nog in de blue ^^

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago