Mooi tochwrote:Die koppen dan tijdens pattern 2.. alsof ze aliens zagenwrote:Herkenbaar..wrote:en er begonnen zelfs mensen ons te filmen omdat we los gingen.
*kuch*Intents*kuch*
en niet alleen kinders maar zo'n beetje de hele zijkant van de mainstage
Haha iddwrote:Die koppen dan tijdens pattern 2.. alsof ze aliens zagenwrote:Herkenbaar..wrote:en er begonnen zelfs mensen ons te filmen omdat we los gingen.
*kuch*Intents*kuch*
en niet alleen kinders maar zo'n beetje de hele zijkant van de mainstage
Gaat zo'n gozer naast Nando staan om te proberen hem eruit te stampen, maar kwam niet eens in de buurt
En dan zo'n meisje van 14/15 die d'r camera uit d'r handtasje pakt, omdat ze zoiets nog nooit heeft gezien :')
Epic
.
Gebeurde mij dus bij B-front @ Decibel, toen ie Everything Changes draaide... Maarja, stiekem wel een genietmomentje
.
Gebeurde mij dus bij B-front @ Decibel, toen ie Everything Changes draaide... Maarja, stiekem wel een genietmomentje
Dat natuurlijk!wrote:Maarja, stiekem wel een genietmomentje.
Damnnnn ik denk dat ik de fitness maar even laat voor wat het is dan
Gijpieeee 
E
Omdat ik m zelf geschreven heb. jullie moeten verplicht 80 euro per maand afdanken aan mij.wrote:Waarom houdt ie dan niet jouw gespam buiten hardtraxx?wrote:nee:
Nu nieuw in winkel en online verkrijgbaar:
Hardtraxx Anti-Virus
Houdt alle troep zoals house en top40 hitjesparade buiten de deur!
Alleen Hardstyle, Hardcore en hardtrance zullen als veilig beschouwd worden en zal gewoon op je PC af te spelen zijn!
steeds als ik denk dat jouw berichten niet onnozeler, of dommer kunnen.. overtref je jezelf weer!
Weet ik dat ook weerwrote:steeds als ik denk dat jouw berichten niet onnozeler, of dommer kunnen.. overtref je jezelf weer!
E
Vielleicht handig geweest als Ruubieeieieie even de post van Biscuit had geqouted.
was gericht op koekjuhhh.. dat weet je toch wel jongeman!wrote:Weet ik dat ook weerwrote:steeds als ik denk dat jouw berichten niet onnozeler, of dommer kunnen.. overtref je jezelf weer!Ik mag niet eens kunst plaatsen hier.
je poste net je plaatje wat eerder dan ikke mijn berichtje
A
Gas op die lolly het is aan aan aan
zo, vanavond maar eens op tijd gaan slapen! net als gister.. 
Trolololololololwrote:Omdat ik m zelf geschreven heb. jullie moeten verplicht 80 euro per maand afdanken aan mij.wrote:Waarom houdt ie dan niet jouw gespam buiten hardtraxx?wrote:nee:
Nu nieuw in winkel en online verkrijgbaar:
Hardtraxx Anti-Virus
Houdt alle troep zoals house en top40 hitjesparade buiten de deur!
Alleen Hardstyle, Hardcore en hardtrance zullen als veilig beschouwd worden en zal gewoon op je PC af te spelen zijn!
G
Ben weer terug van vakantie, eerste dag gelijk ziek.. Naar dokter, Gordelroos. Leuk.
wat houdt dat precies in dan?wrote:Ben weer terug van vakantie, eerste dag gelijk ziek.. Naar dokter, Gordelroos. Leuk.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Draaide ze net een half uur durende Hardstyle Mix op de sportschool, krijg je nog eens energie en zin van
!
http://www.gordelroos.nl/wrote:wat houdt dat precies in dan?wrote:Ben weer terug van vakantie, eerste dag gelijk ziek.. Naar dokter, Gordelroos. Leuk.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Gordelroos is echt kut, hele tijd jeuk 
Edit: Deze poost heeft mij tot addict gemaakt!
Edit: Deze poost heeft mij tot addict gemaakt!
ik dacht even dat ik K-swoosh in het groen zag staan.

G
wrote:ik dacht even dat ik K-swoosh in het groen zag staan.
zou wat zijn haha
Ook een duif remix gemaakt 
Niet van een hardstyle track, maar van een filmpje, ik gooi hem zo wel op dumpert, kan alleen geen passende naam bedenken
Daarom vraag ik jullie hulp! Iets wat heeft te maken met die duifmeinher and Jumpstyle
Niet van een hardstyle track, maar van een filmpje, ik gooi hem zo wel op dumpert, kan alleen geen passende naam bedenken
Daarom vraag ik jullie hulp! Iets wat heeft te maken met die duifmeinher and Jumpstyle
A
2e training na 2,5 jaar blessureleed, op een knoeterhard veld, kom ik thuis met 2 enkels aan 1 voet.
Fuck
Fuck