you commited suicide, leuk is dat
Tere longen, geen ziel, zwart gat ipv. je hart..
waarom denk je dat ik uberhaubt zit te spelenwrote:Of heeft Kareltje een gameboy...
wrote:Mijn zwarte gat zit aan de achterkant van m'n lichaam
Als biscuit dalijk eens goed zijn werk doet dan heb je toch echt een stoma nodig!wrote:wrote:Mijn zwarte gat zit aan de achterkant van m'n lichaam![]()
![]()
Kijken of ik het ga onthouden op Hardbasswrote:We hebben alleen Hard Bass samen de komende tijd (denk niet dat ik XXL Raw ga redden). Dat wordt wel lastig meeten, of je moet naar de meeting zelf komen
Tijdens Dbstf live heb je toch wel een gaatje neem ik aan?wrote:Kijken of ik het ga onthouden op Hardbasswrote:We hebben alleen Hard Bass samen de komende tijd (denk niet dat ik XXL Raw ga redden). Dat wordt wel lastig meeten, of je moet naar de meeting zelf komen
Ja jawel, maar mijn vriendin gaat ook mee enzo, die gaat niet vaak mee. Maar kan maar zo dat ze DBSTF niks vind, ze vond B-Front met Fusion 2010 ook een van de betere, en Donkey Rollers op Intentswrote:Tijdens Dbstf live heb je toch wel een gaatje neem ik aan?wrote:Kijken of ik het ga onthouden op Hardbasswrote:We hebben alleen Hard Bass samen de komende tijd (denk niet dat ik XXL Raw ga redden). Dat wordt wel lastig meeten, of je moet naar de meeting zelf komen
Vind er niks aanwrote:Die zijn grappig
Je gespam zeker?wrote:Je hebt heel wat gemist sjobie
Mooi, als jij mij ook snapt haal dan AUB die smerige avatar weg.wrote:sjobie snapt hem
Gast, erg leuk dat je zoveel posts per dag hebt. Maar probeer ook eens iets meer dan alleen maar onzin te posten, kinderachtige gedoe zijn we hier nou wel een beetje zatwrote:sjobie snapt hem
Staat gelijk aan spammen volgens mij!wrote:Alleen de naam dyaspora slaat al nergens opWaarom zou je de wereldwijde verhuizing van joden naar Israel als nickame pakken?
wrote:Alleen de naam dyaspora slaat al nergens opWaarom zou je de wereldwijde verhuizing van joden naar Israel als nickame pakken?

ik reageer alleen maar op iemand zie niet echt wat ik fout doe en volgens mij doe ik ook niemand pijnwrote:Gast, erg leuk dat je zoveel posts per dag hebt. Maar probeer ook eens iets meer dan alleen maar onzin te posten, kinderachtige gedoe zijn we hier nou wel een beetje zatwrote:sjobie snapt hem.