Hij heet Dysphoria,wrote:Alleen de naam dyaspora slaat al nergens opWaarom zou je de wereldwijde verhuizing van joden naar Israel als nickame pakken?
Joodse tocht naar Israel is de Diaspora
Hij heet Dysphoria,wrote:Alleen de naam dyaspora slaat al nergens opWaarom zou je de wereldwijde verhuizing van joden naar Israel als nickame pakken?
wrote:Af en toe kan het wel HEEEEUUUL wat minder
Slaapsewrote:Boyzzz, welterusten, ga lekker slapen.
ja sorrywrote:wrote:Af en toe kan het wel HEEEEUUUL wat minder
wrote:ja sorrywrote:wrote:Af en toe kan het wel HEEEEUUUL wat mindermaar vind reageren wel grappig
Vanwege al die gay alusion apparatenwrote:Waarom zijn sommige mensen zo agressief?
ik weet niet.
Ja.wrote:dat hoofd doet het hem he
Wat mis ik godverdomme toch die huillach emoticon voor sommige mensenwrote:Goed, het vorige "almachtige zever topic" liep een klein beetje uit de hand, en werd op een gegeven moment bijna alleen maar gebruikt tot het aanzetten van zo snel mogelijk een bepaald berichten aantal halen of gewoonweg een hele pagina volspammen met irritante plaatjes of niets toevoegende korte berichtjes.
In het "off-topic" gedeelte, waar dit topic dus staat, kunnen onderwerpen besproken worden die je nergens anders kwijt kan. Het is dus geen plek om zoveel mogelijk onzin neer te zetten.
Hou het netjes
Trusten!wrote:Ik zeg ook zwaai zwaai, veel plezier de rest van de avond.
Trusten
Idd. Hopen dat er binnenkort een paar bans vallen.wrote:Vind het steeds minder gezellig worden hier, alleen maar hersenloos gespam.wrote:Dit forum is geëvolueerd vandaag
Edit: Jezus, in de tijd dat ik dit typte zijn er al weer 3 berichten bijgekomen
Denk jii nogsteds dat mensen daar om geven?wrote:Gewoon postcount en al die bullshit uitzetten. Heeft toch 0,0 nut