dude robbert roberttt 1 pot nat

Nou, of je me Rob of Robert/Robbert noemt, das toch een heel verschil..
ik reageer niet eens op een andere vormen van mijn naam
óf ik snap het niet óf jij snapt er niks vanwrote:dude robbert roberttt 1 pot nat
meer iets van: iets niet willen snappen..wrote:óf ik snap het niet óf jij snapt er niks vanwrote:dude robbert roberttt 1 pot nat
Niet zo miepen robbert.wrote:Nou, of je me Rob of Robert/Robbert noemt, das toch een heel verschil..
ik reageer niet eens op een andere vormen van mijn naam

ooooooooooooooooooooooohwrote:Flikker op karel..
Vind het steeds minder gezellig worden hier, alleen maar hersenloos gespam.wrote:Dit forum is geëvolueerd vandaag
Geëvolueerd naar wat?wrote:Dit forum is geëvolueerd vandaag
En wéér zijn wij het eens met elkaarwrote:Vind het steeds minder gezellig worden hier, alleen maar hersenloos gespam.wrote:Dit forum is geëvolueerd vandaag
Edit: Jezus, in de tijd dat ik dit typte zijn er al weer 3 berichten bijgekomen

En raak ook.. kareltje... ga nou maar weer verder spelen op je xboxwrote:ooooooooooooooooooooooohwrote:Flikker op karel..
dat is een onder de gordel![]()
wrote:xbox
Wanneer gaan we eens bier drinken en kut roepen samen?wrote:En wéér zijn wij het eens met elkaarwrote:Vind het steeds minder gezellig worden hier, alleen maar hersenloos gespam.wrote:Dit forum is geëvolueerd vandaag
'irritante banaan'
https://partyflock.nl/user/772746:Rik.htmlwrote:Wanneer gaan we eens bier drinken en kut roepen samen?wrote:En wéér zijn wij het eens met elkaarwrote: Vind het steeds minder gezellig worden hier, alleen maar hersenloos gespam.
'irritante banaan'
Spamhoerrrwrote:ik heb een personal computer
das nog zacht uitgedrukt...wrote:Spamhoerrrwrote:ik heb een personal computer