wrote:wrote:heb net heerlijk paar uurtjes langs het water gezeten![]()
lekkere joint gerookt en eten en drinken meegenomendat doe jij veels te vaak, mindere jij!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
dat had ik eerder ookwrote:Schematisch eten, moet er niet aan denken...
Gelukkig is het bij mij, ik-kan-alles-eten-wat-ik-wil-want-ik-word-toch-niet-dik
en nu zit ik op 92kg
maar we gaan door tot de 100
dan ff een 100 kg feest geven en dan afvallen
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Woog in december ook nog 110, nu op onverklaarbare wijze nog maar 95wrote:dat had ik eerder ookwrote:Schematisch eten, moet er niet aan denken...
Gelukkig is het bij mij, ik-kan-alles-eten-wat-ik-wil-want-ik-word-toch-niet-dik
en nu zit ik op 92kg
maar we gaan door tot de 100
dan ff een 100 kg feest geven en dan afvallen
Nu Tron Legacy kijken en daarna slapen. 
Ik vroeg me af wat het net heeft om met windows 7 het klassieke (95-98) thema in te stellen.
Zie ik heel vaak bij mensen. Werkt dit sneller of wat ?
Nee valt best mee maar probeer je aan een max. van 5 a 6 maaltijden te houden. Ik kan niet zeggen of het veel is dit verschilt natuurlijk per persoon aan de hand van stofwisseling en de energie die hij verbruikt...wrote:Daar kan het ook wel aan liggen, maar ik denk dat het de meeste dagen nog best meevalt.wrote:Afvallen is minder vaak etenwrote:Goed idee![]()
Maar er moeten ff wat kilo's af, en op deze manier gaat dat denk ik het snelst
's Ochtends 2 boterhammen, om half 11 twee boterhammen, om half 1 twee boterhammen.
Als ik terugkom van school een pruim/banaan en soms een Mini-Lion of Mini-KitKat.
Dan het avondeten, daar eet ik meestal wel tot ik redelijk gevuld zit, bijvoorbeeld 1 bord macaroni of 1 bord boerenkool o.i.d.
's Avonds tegen een uur of 9 meestal nog een tosti, omdat ik dan net gesport heb/gewerkt heb.
Of is dit erg veel?
Als je er echt serieus op door wilt gaan zou ik eens uitrekenen hoeveel je ongeveer verbrandt per dag. Hierbij zou je dan weer een voedingsschema op kunnen stellen. Schema's hoeven echt niet erg te zijn hoor als je maar genoeg varieert.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Werkt wat sneller maar is vooral om het uiterlijkwrote:Ik vroeg me af wat het net heeft om met windows 7 het klassieke (95-98) thema in te stellen.
Ze weten hoe ze ermee moeten werken. Pc- gebruikers zijn vaak conservatief en werken cognitiefwrote:Ik vroeg me af wat het net heeft om met windows 7 het klassieke (95-98) thema in te stellen.
Gebeuren hier raaaare dingen. Zo zit je in een kamer wat te chillen met wat gappies en dames, zo verdwijnen er twee.
Oké dat kan, maar daarna van je kamergenoot horen of (...) in je badkamer zit is vreemd. Ga je kijken, is t licht uit deur op slot. Gaat de deur open komen daar idd die kerel en dat meisje eruit. Hebben zitten batsen in onze badkamer ofzo...
Fantastisch zo'n meerdaagse excursie naar Ieper.
Oké dat kan, maar daarna van je kamergenoot horen of (...) in je badkamer zit is vreemd. Ga je kijken, is t licht uit deur op slot. Gaat de deur open komen daar idd die kerel en dat meisje eruit. Hebben zitten batsen in onze badkamer ofzo...
Fantastisch zo'n meerdaagse excursie naar Ieper.
Ik eet gewoon wanneer ik er de tijd voor heb, en dat is dan toevallig 's ochtends voor school, pauze, pauze, thuiskomt, avondeten en dan 's avonds.wrote:Schematisch eten, moet er niet aan denken...
Ik val heel moeilijk af volgens mij, heb een tijdje echt geprobeerd en ben maar 5 kilo afgevallen of zo, echt zwaar frustrerendNee valt best mee maar probeer je aan een max. van 5 a 6 maaltijden te houden. Ik kan niet zeggen of het veel is dit verschilt natuurlijk per persoon aan de hand van stofwisseling en de energie die hij verbruikt...
Als je er echt serieus op door wilt gaan zou ik eens uitrekenen hoeveel je ongeveer verbrandt per dag. Hierbij zou je dan weer een voedingsschema op kunnen stellen. Schema's hoeven echt niet erg te zijn hoor als je maar genoeg varieert.
Ik dacht dat het juist goed was om vaak kleine beetjes te eten, of heb ik dit mis? Ga er nu denk ik wel mee aan de gang, vooral in april wordt lekker kapotgaan met 10 uur tennis in de week, en dan doe ik er graag nog een uur hardlopen bij in de week. Dan moet het wel lukken om wat fitter te worden denk ik
G
Maakt tegenwoordig qua predtaties bijna niets meer uit, vooral niet bij win 7wrote:Werkt wat sneller maar is vooral om het uiterlijkwrote:Ik vroeg me af wat het net heeft om met windows 7 het klassieke (95-98) thema in te stellen.
wat een avond weer
vergadering van 4 uren gehad 
C
Klaar met werken... de afwas was een gestroomlijnde speer vandaag... alles lukte..
heerlijk zo'n avond!
heerlijk zo'n avond!
Goeie morgen,
op naar weer een heerlijke stage dag :')
Oh dat valt wel meewrote:Goeie morgen,
Ik moet van 9 tot 6 werken
Nou ik haat stage zit de hele dag achter de pc gegevens te kopiëren en over te typen. En me begleider is een gore betweter
dat dus, net nieuw werk en het is niet leuk :')wrote:Oh dat valt wel meewrote:Goeie morgen,
op naar weer een heerlijke stage dag :')![]()
Ik moet van 9 tot 6 werken
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Lange schooldag 
beter dan mc cock block zijnwrote:Lange schooldag
A
Hier ook. 8.45 tot 16.00wrote:Lange schooldag