Almighty schreef:
Schematisch eten, moet er niet aan denken...
Gelukkig is het bij mij, ik-kan-alles-eten-wat-ik-wil-want-ik-word-toch-niet-dik

Ik eet gewoon wanneer ik er de tijd voor heb, en dat is dan toevallig 's ochtends voor school, pauze, pauze, thuiskomt, avondeten en dan 's avonds.
Citaat:
Nee valt best mee maar probeer je aan een max. van 5 a 6 maaltijden te houden. Ik kan niet zeggen of het veel is dit verschilt natuurlijk per persoon aan de hand van stofwisseling en de energie die hij verbruikt...
Als je er echt serieus op door wilt gaan zou ik eens uitrekenen hoeveel je ongeveer verbrandt per dag. Hierbij zou je dan weer een voedingsschema op kunnen stellen. Schema's hoeven echt niet erg te zijn hoor als je maar genoeg varieert.
Ik val heel moeilijk af volgens mij, heb een tijdje echt geprobeerd en ben maar 5 kilo afgevallen of zo, echt zwaar frustrerend

Ben al mijn hele leven dit postuur, maar ben wel van plan om er verandering in te brengen, ik wil me wel kunnen vertonen op het strand en zo (kan nu ook wel, maar heb niet een prachtig lichaam

).
Ik dacht dat het juist goed was om vaak kleine beetjes te eten, of heb ik dit mis? Ga er nu denk ik wel mee aan de gang, vooral in april wordt lekker kapotgaan met 10 uur tennis in de week, en dan doe ik er graag nog een uur hardlopen bij in de week. Dan moet het wel lukken om wat fitter te worden denk ik