Goejesmoggels!
Hier 9:20 tot 16:10 Dan naar de Gamma voor stage overeenkomst, dan naar de apotheek en dan pas naar huiswrote:Hier ook. 8.45 tot 16.00wrote:Lange schooldag
Hier 9:20 tot 16:10 Dan naar de Gamma voor stage overeenkomst, dan naar de apotheek en dan pas naar huiswrote:Hier ook. 8.45 tot 16.00wrote:Lange schooldag
wrote:http://www.dasyndrome.com/
Die foto is echt te fout.

hij is een van de weinige die zoiets kan flikkenwrote:Ziet er alleen een beetje gay uit.Maar gek is ie zeker!
Just as easy as 1,2,3 ook nog een keerwrote:Ja idd, veel DJ's tegenwoordig trouwens. Heb er op zich wel zin in. Bang The Bass, Wake Up, Light The Fire weer ff horen. Hoop alleen niet op veel breaks, maar kan bijna niet anders.
Met attack again.wrote:Miss wel een 2011 edit.
Oh nee he, daar heb ik echt geen zin in.wrote:Just as easy as 1,2,3 ook nog een keerwrote:Ja idd, veel DJ's tegenwoordig trouwens. Heb er op zich wel zin in. Bang The Bass, Wake Up, Light The Fire weer ff horen. Hoop alleen niet op veel breaks, maar kan bijna niet anders.
Die werd in 2010 toch al gedraaid ?wrote:Met attack again.wrote:Miss wel een 2011 edit.
wees blij dan, dan hoor je het maar een half uurtjewrote:Brennan Heart Live?Ook als hij niet Live draait draait hij zn eigen plaatjes al :')
Vind ik juist leuk.wrote:Fucking mediadesign... damn, banners maken etc
Frontpage en Photoshoppen..wrote:Vind ik juist leuk.wrote:Fucking mediadesign... damn, banners maken etcWebsites ontwerpen ftw. Alleen het Dreamweaver (of iets anders) werk is kut.