gewoon niks etenwrote:Goed idee![]()
Maar er moeten ff wat kilo's af, en op deze manier gaat dat denk ik het snelst
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
nee van seks gaat het t snelstwrote:Goed idee![]()
Lekker wezen wielrennen, wel erg last van me keel, maargoed daar moesten we even doorheen.
Gemiddelde is iets minder dan gisteren, 32.8 over 84 km. Op Psycho haalde ik 151 rpm, ik stond dus bijna te stampen op me fiets
op dat moment reed ik 67.3
Gemiddelde is iets minder dan gisteren, 32.8 over 84 km. Op Psycho haalde ik 151 rpm, ik stond dus bijna te stampen op me fiets
-
RHardtraxx Veteran
wrote:Lekker wezen wielrennen, wel erg last van me keel, maargoed daar moesten we even doorheen.
Gemiddelde is iets minder dan gisteren, 32.8 over 84 km. Op Psycho haalde ik 151 rpm, ik stond dus bijna te stampen op me fietsop dat moment reed ik 67.3
Alle portemonnees en telefoons zijn terug gevonden!
Portemonnees met inhoud! Tenminste, alle pasjes en het grote geld zat er nog in. Schijnt dat de politie vannacht heeft gezocht met honden.
Doen ze eindelijk iets nuttigs.
Die daders zijn bekend bij de politie, dus die zijn vanzelf de lul!
beterwrote:Alle portemonnees en telefoons zijn terug gevonden!Portemonnees met inhoud! Tenminste, alle pasjes en het grote geld zat er nog in. Schijnt dat de politie vannacht heeft gezocht met honden.
![]()
maar als ze bekend zijn zullen ze binnenkort wel gepakt worden
want dan weten hun ze ook vast wel te wonen
-
G
netjes!!wrote:Alle portemonnees en telefoons zijn terug gevonden!Portemonnees met inhoud! Tenminste, alle pasjes en het grote geld zat er nog in. Schijnt dat de politie vannacht heeft gezocht met honden.
![]()
ik weet nog dat wij een keer een marrokaan bij ons in et basketball team hadden [vroegah] en dr ineens een mobieltje was gestolen
en iedereen wist dat hij et had gedaan
dat was niet mijn diefstal vriendwrote:netjes!!wrote:Alle portemonnees en telefoons zijn terug gevonden!Portemonnees met inhoud! Tenminste, alle pasjes en het grote geld zat er nog in. Schijnt dat de politie vannacht heeft gezocht met honden.
![]()
Die daders zijn bekend bij de politie, dus die zijn vanzelf de lul!![]()
ik weet nog dat wij een keer een marrokaan bij ons in et basketball team hadden [vroegah] en dr ineens een mobieltje was gestolen
en iedereen wist dat hij et had gedaan
Hoppa, aanpakken die lui.wrote:Alle portemonnees en telefoons zijn terug gevonden!Portemonnees met inhoud! Tenminste, alle pasjes en het grote geld zat er nog in. Schijnt dat de politie vannacht heeft gezocht met honden.
![]()
vind je het gek dat ze bekend zijn bij de politie
t zijn de enige 3 marokanen in holten
Afvallen is minder vaak etenwrote:Goed idee![]()
hehe ben blij dat ik er 30 kg af heb
van de zomer eindelijk eens zonder schaamte over het strand
-
RHardtraxx Veteran
hoeveel woog je dan?wrote:hehe ben blij dat ik er 30 kg af heb![]()
110 ongeveerwrote:hoeveel woog je dan?wrote:hehe ben blij dat ik er 30 kg af heb![]()
broekmaat van 38 -> 32 (die is zelfs al te groot)
kledingmaat van xl -> m en soms s
Last edited by djpatt on , edited 1 time in total.
veels te vroeg mangwrote:Ik ga maar eens maffen, atjooo
+1 eerst nog ff PowNews kijken.wrote:Ik ga maar eens maffen, atjooo
-
G
dat duswrote:Ik ga maar eens maffen, atjooo
ik ga nu zo lekker slapen
daar heb ik wel zin in eigenlijk
daar heb ik wel zin in eigenlijk
Waarschijnlijk komen ze uit Deventer, en volgens mij heb je er daar wel meer dan 3.wrote:vind je het gek dat ze bekend zijn bij de politie
Daar kan het ook wel aan liggen, maar ik denk dat het de meeste dagen nog best meevalt.wrote:Afvallen is minder vaak etenwrote:Goed idee![]()
's Ochtends 2 boterhammen, om half 11 twee boterhammen, om half 1 twee boterhammen.
Als ik terugkom van school een pruim/banaan en soms een Mini-Lion of Mini-KitKat.
Dan het avondeten, daar eet ik meestal wel tot ik redelijk gevuld zit, bijvoorbeeld 1 bord macaroni of 1 bord boerenkool o.i.d.
's Avonds tegen een uur of 9 meestal nog een tosti, omdat ik dan net gesport heb/gewerkt heb.
Of is dit erg veel
-
A
Schematisch eten, moet er niet aan denken...
Gelukkig is het bij mij, ik-kan-alles-eten-wat-ik-wil-want-ik-word-toch-niet-dik
Gelukkig is het bij mij, ik-kan-alles-eten-wat-ik-wil-want-ik-word-toch-niet-dik
-
RHardtraxx Veteran
heb ik ook egt chill is datwrote:Schematisch eten, moet er niet aan denken...
-
A
3x saucijzenbroodje hier, 2 hamburgers, middelfriet +2 bakjes saus daar, pizzaatje hier, broodje shoarma daar
Vooral in de vakantie ben ik een soort koekiemonster met zeg maar alles wat verteerbaar is
Vooral in de vakantie ben ik een soort koekiemonster met zeg maar alles wat verteerbaar is