Que?wrote:krggggg
G
wrote:Zo, ook gedaan
D
Krggggg in de zin van radio geluid, je weet wel KRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGwrote:Que?wrote:krggggg
E
Hij heeft zn antenne niet goed staan. ik spijkerclip m wel vast !wrote:Krggggg in de zin van radio geluid, je weet wel KRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGwrote:Que?wrote:krggggg
Wij zijn 1 grote familie, het is niet anderswrote:Haattraxx
G
wrote:Lachtraxx![]()
Ahh, ja hij valt. Ik dacht dat is codetaal die moslims niet begrijpen.wrote:Krggggg in de zin van radio geluid, je weet wel KRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGwrote:Que?wrote:krggggg
sjezus man.. hier kun je volgens mij een lasershow van maken.. van al die ava's van jullie!
D
biscuit, onze verdachte is gesiganalieerd! (moslim genaamd wootum met een zwarte theedoek op zijn kop)
need help! overrr
edit; 2 verdiepingen hierboven dus!
need help! overrr
E
Roger, Checked!wrote:biscuit, onze verdachte is gesiganalieerd! (moslim genaamd wootum met een zwarte theedoek op zijn kop)
need help! overrr
Dysphoria, tango down, i repeat: tango down.
kgggccch
Heb jij je ooit laten testen? Wat een levendige fantasiewrote:biscuit, onze verdachte is gesiganalieerd! (moslim genaamd wootum met een zwarte theedoek op zijn kop)
need help! overrr
heb meer het idee dat we met het broertje van te maken hebben eigenlijk 
E
probeer eens. of in zo`n andy warholhoofd ofzo. met die kop van die dj?wrote:sjezus man.. hier kun je volgens mij een lasershow van maken.. van al die ava's van jullie!
E
in geen enkele vorm familie van me.wrote:heb meer het idee dat we met het broertje van te maken hebben eigenlijk
is het ook geen volkorenkoekje?wrote:in geen enkele vorm familie van me.wrote:heb meer het idee dat we met het broertje van te maken hebben eigenlijk
E
nope.wrote:is het ook geen volkorenkoekje?wrote:in geen enkele vorm familie van me.wrote:heb meer het idee dat we met het broertje van te maken hebben eigenlijk
D
Roger roger, kill confirmed!! we got him boys, lets go homeee!wrote:Roger, Checked!wrote:biscuit, onze verdachte is gesiganalieerd! (moslim genaamd wootum met een zwarte theedoek op zijn kop)
need help! overrr
kgggccch
GOODJOB biscuito solider!
E
wrote:Roger roger, kill confirmed!! we got him boys, lets go homeee!wrote:Roger, Checked!wrote:biscuit, onze verdachte is gesiganalieerd! (moslim genaamd wootum met een zwarte theedoek op zijn kop)
need help! overrr
kgggccch
GOODJOB biscuito solider!
G
door dat gedoe met dat plaatje ben ik helemaal niet meer bezig met wat ik aan het doen was 
wrote:och wat heerlijk zo af en toe beetje nuttigheid uitvoeren.
Wat was je aan het doen dan?wrote:door dat gedoe met dat plaatje ben ik helemaal niet meer bezig met wat ik aan het doen was
D
fappen op de del van '63

E
wrote:Bij jou is het structureel onzin uitvoeren![]()
bij mij zit er structuur in. dat kan ik van newbie-noobs niet zeggen.