wrote:gelukkig wel, want dat betekent dat ik te oud voor je ben...wrote: ben je ongesteld?
E
1. ben geen gaywrote:gelukkig wel, want dat betekent dat ik te oud voor je ben...wrote: ben je ongesteld?
2. omdat je zo tegen mij doet: ga maar zeepjes rapen.
E
waarom hebben we dan gebruikersnamen? voor het playboyabbo?wrote:Haha al die avatars. Word steeds moeilijker om mensen uit elkaar te houden.

D
Biscuit, ik trek zijn broekje wel naar beneden!

1. daar zijn de meningen over verdeeld
2. zeepjes? kom op man het is de 21ste eeuw. we gebruiken douche-gel.
Ik zeg toch: steeds moeilijker. Niet onmogelijkwrote:waarom hebben we dan gebruikersnamen? voor het playboyabbo?wrote:Haha al die avatars. Word steeds moeilijker om mensen uit elkaar te houden.
Last edited by Draidy on , edited 1 time in total.
zeepjes schijnen minder te schuimen, als je dat als glijmiddel gebruiktwrote:1. daar zijn de meningen over verdeeld
G
welk merk?wrote:1. daar zijn de meningen over verdeeld
die Axe 2012 Final Edition is trouwens echt super goor (kwam em tegen in Oostenrijk
E
1. jouw mening leg je in andermans monden. iets anders ook.wrote:1. daar zijn de meningen over verdeeld
2. douche-gel. klopt blijf je langer gebukt staan. langer plezier!
wrote:Biscuit, ik trek zijn broekje wel naar beneden!
![]()
![]()
![]()
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
en hoe weet jij dat?wrote:zeepjes schijnen minder te schuimen, als je dat als glijmiddel gebruiktwrote:1. daar zijn de meningen over verdeeld
geruchten..wrote:en hoe weet jij dat?wrote:zeepjes schijnen minder te schuimen, als je dat als glijmiddel gebruiktwrote:1. daar zijn de meningen over verdeeld
E
Kees, dit is vandaag. morgen slaan we elkaar koppen in en liggen we in het ziekenhuis.
G
gezellllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigwrote:Kees, dit is vandaag. morgen slaan we elkaar koppen in en liggen we in het ziekenhuis.
D
komt voor de bakker sjohn
E
1341 pagina`s al.
dus....
let`s go!
dus....
let`s go!
E
john, lees je de files voor?wrote:komt voor de bakker sjohn
D
komt goed sjohn, we zijn opzoek naar een moslim genaamd wootum met een zwarte theedoek op zijn kop. krgggggwrote:john, lees je de files voor?wrote:komt voor de bakker sjohn