iemand al een brief van Jor-D in de bus? 
Newbee n00bs?wrote:wrote:Bij jou is het structureel onzin uitvoeren![]()
bij mij zit er structuur in. dat kan ik van newbie-noobs niet zeggen.
Newbee n00bs?wrote:wrote:Bij jou is het structureel onzin uitvoeren![]()
bij mij zit er structuur in. dat kan ik van newbie-noobs niet zeggen.
Godver, ik ben dus 1 van de gelukkigen...wrote:iemand al een brief van Jor-D in de bus?
nee, wel van khadber. maar volgens mij ie niet zo van deze kant. meer van de andere kant.wrote:iemand al een brief van Jor-D in de bus?
programmeren in ColdFusionwrote:Wat was je aan het doen dan?wrote:door dat gedoe met dat plaatje ben ik helemaal niet meer bezig met wat ik aan het doen was
tell me in a PMwrote:Godver, ik ben dus 1 van de gelukkigen...wrote:iemand al een brief van Jor-D in de bus?![]()
![]()
wrote:Godver, ik ben dus 1 van de gelukkigen...wrote:iemand al een brief van Jor-D in de bus?![]()
![]()
o.a.wrote:Newbee n00bs?wrote:wrote:Bij jou is het structureel onzin uitvoeren![]()
bij mij zit er structuur in. dat kan ik van newbie-noobs niet zeggen.![]()
![]()
Check mn aantal posts eens, als je het tegen mij had
Ik nietwrote:wrote:Godver, ik ben dus 1 van de gelukkigen...wrote:iemand al een brief van Jor-D in de bus?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:friendzone fiona op fb!![]()
Pardon? Ik vraag of je normaal kan doen in plaats van iemand dood te wensen en nog wat andere dingetjes.wrote:nee, wel van khadber. maar volgens mij ie niet zo van deze kant. meer van de andere kant.wrote:iemand al een brief van Jor-D in de bus?
Ik denk dat ie dat bedoeldewrote:Pardon? Ik vraag of je normaal kan doen in plaats van iemand dood te wensen en nog wat andere dingetjes.wrote:nee, wel van khadber. maar volgens mij ie niet zo van deze kant. meer van de andere kant.wrote:iemand al een brief van Jor-D in de bus?
niks tegen die vent maar dat plaatje is gewoon geniaalwrote:Stelletje a-lusion haters
1 pot natwrote:Ik ben lekker anders!!!! Gewoon een avatar waar m'n lachspieren het meest van konden genieten, tough guy A-Lusion.
ja sorry hoor. als ik normaal moet doen, kan ik alleen hier lezen,wrote:Pardon? Ik vraag of je normaal kan doen in plaats van iemand dood te wensen en nog wat andere dingetjes.wrote:nee, wel van khadber. maar volgens mij ie niet zo van deze kant. meer van de andere kant.wrote:iemand al een brief van Jor-D in de bus?
Ik wacht lekker af tot dat the prophet met zo een actie komtwrote:niks tegen die vent maar dat plaatje is gewoon geniaalwrote:Stelletje a-lusion haters
Hij had het over Hardtraxx-members die wél in het Ontopic gedeelte komen.wrote:ja sorry hoor. als ik normaal moet doen, kan ik alleen hier lezen,
ik vertel mijn mening ja, wel eens te hard. maar wel de waarheid. iemand die over ons zo begint kan wat terug verwachten.