KSwoosh = held!

D
A
Mwoahahaha die avatars
godverdomme waarom heb ik die clip niet gezien. 
G
same here, maar ik vind het plaatje al godse grappigwrote:godverdomme waarom heb ik die clip niet gezien.
Let eens op je woorden man!wrote:godverdomme waarom heb ik die clip niet gezien.
wrote:Ik zal als ik jou was maar is op je woorden letten...wrote:Zwaar gereformeerde Christenen zijn onze berichten aan het verwijderen. STERF!
.... nuff said!wrote:godverdomme waarom heb ik die clip niet gezien.
D
Als je muziek op hebt staan en je kijkt naar die avatar dan lijkt A-Lusion net zo'n downy. Echt wtf! 
E
wrote:wrote:Ik zal als ik jou was maar is op je woorden letten...wrote:Zwaar gereformeerde Christenen zijn onze berichten aan het verwijderen. STERF!.... nuff said!wrote:godverdomme waarom heb ik die clip niet gezien.
en ging me meer om het feit dat hij ons mods "Zwaar gereformeerde Christenen" noemt en dan we mogen sterven...wrote:wrote:Ik zal als ik jou was maar is op je woorden letten...wrote:Zwaar gereformeerde Christenen zijn onze berichten aan het verwijderen. STERF!.... nuff said!wrote:godverdomme waarom heb ik die clip niet gezien.
D
Lol, doelde niet eens op jullie. 
G
kan ie je beter een paap noemen.
want paap is een scheldwoord voor een katholiek persoon.
just sayin.
want paap is een scheldwoord voor een katholiek persoon.
just sayin.
wrote:en ging me meer om het feit dat hij ons mods "Zwaar gereformeerde Christenen" noemt en dan we mogen sterven...
Last edited by Ruubiie on , edited 1 time in total.
Net meisjes met bondkragen, uggs en blackberry's.... Ook alles hetzelfde. 
doe mij maar een grote lepel waarschuwingssaus erover.wrote:wrote:en ging me meer om het feit dat hij ons mods "Zwaar gereformeerde Christenen" noemt en dan we mogen sterven...
![]()
haphaphap.. wilt u hier een glaasje Cola bij? verwerkt de kruimels wat beter
E
wrote:wrote:en ging me meer om het feit dat hij ons mods "Zwaar gereformeerde Christenen" noemt en dan we mogen sterven...
![]()
haphaphap.. wilt u hier een glaasje Cola bij? glijd wat makkelijker door de keel
![]()
D
E
ben je ongesteld?wrote:doe mij maar een grote lepel waarschuwingssaus erover.wrote:wrote:en ging me meer om het feit dat hij ons mods "Zwaar gereformeerde Christenen" noemt en dan we mogen sterven...
![]()
wat een trieste bende!
Last edited by The Venator on , edited 1 time in total.
ik zou er 2 doen.. volgens mij ben je uitgehongerd?wrote:doe mij maar een grote lepel waarschuwingssaus erover.wrote:wrote:en ging me meer om het feit dat hij ons mods "Zwaar gereformeerde Christenen" noemt en dan we mogen sterven...
![]()
Haha al die avatars. Word steeds moeilijker om mensen uit elkaar te houden.
gelukkig wel, want dat betekent dat ik te oud voor je ben...wrote: ben je ongesteld?
D
Oostzaner, broek uit!
G
wrote:gelukkig wel, want dat betekent dat ik te oud voor je ben...wrote: ben je ongesteld?