of isaac gaat producen op imp of bazz implant 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
O. Oke. Dat. Zou. Best leuk. Kunnen zijn.
Verhoeven zit aan tafel en zegt: ik droom van een carriere in het Nederlands elftal. Z'n ma: zit niet te dromen jongen, eet je pizza!
wrote:Verhoeven zit aan tafel en zegt: ik droom van een carriere in het Nederlands elftal. Z'n ma: zit niet te dromen jongen, eet je pizza!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
zo maar is kijken of we straks nog een terrasje kunnen pikken ergens 
Ohoh, da mag nie! Politie... die jongens..wrote:zo maar is kijken of we straks nog een terrasje kunnen pikken ergens
-
RHardtraxx Veteran
wrote:Ohoh, da mag nie! Politie... die jongens.. gaan op een terrasje zittenwrote:zo maar is kijken of we straks nog een terrasje kunnen pikken ergens
Heldwrote:Ohoh, da mag nie! Politie... die jongens..wrote:zo maar is kijken of we straks nog een terrasje kunnen pikken ergens
Vandaag gezakt met theorie-examen voor auto, 1 foutje te veel! 
-
B
Wat kut, ik moet mijn theorie nog doen maar lijkt me echt rukwrote:Vandaag gezakt met theorie-examen voor auto, 1 foutje te veel!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
theorie was simpel man, avond ervoor 5 oefentoetsen gemaakt en gewoon glansrijk gehaald 
Het valt wel mee op zich. Je zit een zaal met een stuk of 50 man en dan krijg je 65 vragen die je moet beantwoorden met zo'n soort rekenmachine achtig ding.wrote:Wat kut, ik moet mijn theorie nog doen maar lijkt me echt rukwrote:Vandaag gezakt met theorie-examen voor auto, 1 foutje te veel!
Ben ook al 2x gezakt, 1x met 8 en een x met 7 fout, wat donders kut is dat zeg 
gewoon de oude theorie examens
2 foutjes
2 foutjes
wrote:gewoon de oude theorie examens![]()
3 foutjes
-
G
gewoon die cd downen en dan keertje oefenenwrote:Ben ook al 2x gezakt, 1x met 8 en een x met 7 fout, wat donders kut is dat zeg
Kan die cd's dromen manwrote:gewoon die cd downen en dan keertje oefenenwrote:Ben ook al 2x gezakt, 1x met 8 en een x met 7 fout, wat donders kut is dat zeg
Ik vind het raar. Voor deze examens slaag ik altijd met vlag en wimpel en voor schoolexamens heb ik de grootste moeite :')
Hardlopen is zoooo saai
Maar moet het toch vaker doen
-
RHardtraxx Veteran
ga hardfappen danwrote:Hardlopen is zoooo saai![]()
-
G
HAAAAAAAAARRRRRRRDDDD FAAAAAAAAAAAAPPPPPPPwrote:ga hardfappen danwrote:Hardlopen is zoooo saai![]()