Jah gooi het er ook zo vaak uit :p ligt gewoon lekker in de mondwrote:heb er persoonlijk niet zoveel moeite mee, zeg het best vaak zelf ook.. maar vind het niet nodig om het 4x in 1 zin te zeggen..
de kanker van nu, was de kut van 10 jaar geleden..wrote:Jah gooi het er ook zo vaak uit :p ligt gewoon lekker in de mondwrote:heb er persoonlijk niet zoveel moeite mee, zeg het best vaak zelf ook.. maar vind het niet nodig om het 4x in 1 zin te zeggen..Of zegt gemakkelijk
Ik vind kanker net wat te erg om er constant mee te schelden.
+1wrote:Ik vind kanker net wat te erg om er constant mee te schelden.
ik heb niet over constant, maar je hebt er figuren bijlopen die dat wel doenwrote:Ik vind kanker net wat te erg om er constant mee te schelden.
wrote:de kanker van nu, was de kut van 10 jaar geleden..wrote:Jah gooi het er ook zo vaak uit :p ligt gewoon lekker in de mondwrote:heb er persoonlijk niet zoveel moeite mee, zeg het best vaak zelf ook.. maar vind het niet nodig om het 4x in 1 zin te zeggen..Of zegt gemakkelijk
Jah daarom.. Als je 'pest' of 'tyfus' zegt vinden ze dat ook niet erg, zijn veel meer mensen aan dood gegaan
Sommige mensen moeten gewoon niet zoveel van dat 'woord' aantrekken, is maar een woordje..
Vind er niets ernstig aan, is maar een woord.. Zoals ik hierboven al zeiwrote:Ik vind kanker net wat te erg om er constant mee te schelden.
Moet wel melden.. Vind het wel asociaal en niet kunnen als je het in het openbaar gebruikt
A
Ja hier ook, maar wil er niet constant mee bezig zijn. Windows 7 nu certificaat voor. En idd, programmeren is veel leuker, en meer geld mee te verdienen dan systeembeheerwrote:haha ja bij mij is het een onderdeel van mijn opleiding.. moet het wel doenwrote:Vind ik ook niet leuk, daarom daar ook mee gestoptnog 1 examen.. dan ben ik er vanaf , duimen dus over drie maanden
haha
Programmeren is toch écht veel leuker hé
wrote:Ja hier ook, maar wil er niet constant mee bezig zijn. Windows 7 nu certificaat voor. En idd, programmeren is veel leuker, en meer geld mee te verdienen dan systeembeheerwrote:haha ja bij mij is het een onderdeel van mijn opleiding.. moet het wel doenwrote:Vind ik ook niet leuk, daarom daar ook mee gestoptnog 1 examen.. dan ben ik er vanaf , duimen dus over drie maanden
haha
Programmeren is ook makkelijker :p
Constant schelden met kanker is inderdaad niet gepast.
Dat je het af en toe gebruikt kan ik me voorstellen, doe ik zelf ook wel eens.
Dat je het af en toe gebruikt kan ik me voorstellen, doe ik zelf ook wel eens.
A
HTML wel jawrote:wrote:Ja hier ook, maar wil er niet constant mee bezig zijn. Windows 7 nu certificaat voor. En idd, programmeren is veel leuker, en meer geld mee te verdienen dan systeembeheerwrote:
haha ja bij mij is het een onderdeel van mijn opleiding.. moet het wel doennog 1 examen.. dan ben ik er vanaf , duimen dus over drie maanden
haha
Programmeren is ook makkelijker :p
HTML en CSS heb ik sowieso een hekel aan, rot taal :p Maar bij Systeembeheer heb je Cisco, dat is pas ergwrote: HTML wel jaCSS is dan weer wat pittiger imo
Ben nu bijna klaar met MBO Applicatie beheer
Proficiatwrote:HTML en CSS heb ik sowieso een hekel aan, rot taal :p Maar bij Systeembeheer heb je Cisco, dat is pas ergwrote: HTML wel jaCSS is dan weer wat pittiger imo
![]()
Ben nu bijna klaar met MBO Applicatie beheer
Zit nu in de les over OO-concepts -_-
Hoeveel jaar heb je achter de rug dan?
pff, 3 ofzo
Moet nog 20 weken stage dan 1 opdracht en ben ik klaar 
Lekker ! en dan vééél geld verdienenwrote:pff, 3 ofzoMoet nog 20 weken stage dan 1 opdracht en ben ik klaar
Je moet eens op een after bij mij zitten als een maat en ik zwaar vdk gaan Fifa-en tegen elkaar...wrote:Ik vind kanker net wat te erg om er constant mee te schelden.
Ik denk dat je huilend t huis uit rent dan
Zo, weer lekker op tijd opgehouden op school.
wrote:Lekker ! en dan vééél geld verdienenwrote:pff, 3 ofzoMoet nog 20 weken stage dan 1 opdracht en ben ik klaar
Haha nee :p Ga eerst HBO doen
je hebt ook gewoon wifi toch?wrote:Daarom heb ik toen gekozen voor een nokia e72.wrote:dat is voor mij idd ook een pluspunt, touchscreen =voor mij, kan daar echt niet mee overweg
BB is ronduit walgelijk. Bovendien moet je daar ook weer blackberry internet bij hebben..
ging tussen ons wel anders toen.. sooooooooooooooooo jeff!! wat een goal gek.. hoe doe je dat?wrote:Je moet eens op een after bij mij zitten als een maat en ik zwaar vdk gaan Fifa-en tegen elkaar...wrote:Ik vind kanker net wat te erg om er constant mee te schelden.
Ik denk dat je huilend t huis uit rent dan
A
Cashen met Javawrote:Lekker ! en dan vééél geld verdienenwrote:pff, 3 ofzoMoet nog 20 weken stage dan 1 opdracht en ben ik klaar
html en css zijn juist vet! Zeker icm javascript en dingen als jQuerywrote:HTML en CSSwrote: HTML wel jaCSS is dan weer wat pittiger imo
Kan wel met wifi verbinding maken volgens mij ja,
gebruik dat nooit omdat ik altijd op mobiel internet ga. Heb nog onbeperkt namelijk
.
gebruik dat nooit omdat ik altijd op mobiel internet ga. Heb nog onbeperkt namelijk
Hou me totaal niet met Javascript/jQuery bezig, misschien iets voor de toekomst. Ga nu eerst 20 weken op stage, waar ik me vooral ga richten op C++ en .NET .. En Silverlight? Maar dat zegt me nikswrote:html en css zijn juist vet! Zeker icm javascript en dingen als jQuerywrote:HTML en CSSwrote: HTML wel jaCSS is dan weer wat pittiger imo