Jesjes eerste dag na de vakantie
Doe ICT Applicatie/Mediaontwikkeling (HTML, CSS, Java enz.)
Ga voor een Samsungwrote:jongens, is de Blackberry Curve 8520 beetje makkelijk in gebruik? makkelijk te snappen bedoel ik dan?
x2wrote:Ga voor een Samsungwrote:jongens, is de Blackberry Curve 8520 beetje makkelijk in gebruik? makkelijk te snappen bedoel ik dan?
Geweldig !wrote:Jesjes eerste dag na de vakantie![]()
Blackberry is voor turken en slettenwrote:jongens, is de Blackberry Curve 8520 beetje makkelijk in gebruik? makkelijk te snappen bedoel ik dan?
1e jaar, vorig jaar Systeembeheer op niv.3 gedaan, maar dat was easypeacy. Dus nu naar niv. 4 gegaan op Applicatieontwikkeling.wrote:Geweldig !wrote:Jesjes eerste dag na de vakantie![]()
Ik studeer toegepaste informaticanamiddag nog les Java..
In welk jaar zit je?
Blackberrys zijn ronduit walgelijke telefoons.wrote:jongens, is de Blackberry Curve 8520 beetje makkelijk in gebruik? makkelijk te snappen bedoel ik dan?
ja, maar ik heb niet zoveel geld meer over, en ik MOET een nieuwe telefoon hebben! die is goedkoop en kan nog 60 euro van de prijs afkrijgen door korting, dus dan ga ik dat net redden met uitgaan meegerekend deze maandwrote:Blackberrys zijn ronduit walgelijke telefoons.wrote:jongens, is de Blackberry Curve 8520 beetje makkelijk in gebruik? makkelijk te snappen bedoel ik dan?
Inderdaadwrote:Blackberrys zijn ronduit walgelijke telefoons.wrote:jongens, is de Blackberry Curve 8520 beetje makkelijk in gebruik? makkelijk te snappen bedoel ik dan?
Achzowrote:1e jaar, vorig jaar Systeembeheer op niv.3 gedaan, maar dat was easypeacy. Dus nu naar niv. 4 gegaan op Applicatieontwikkeling.wrote:Geweldig !wrote:Jesjes eerste dag na de vakantie![]()
Ik studeer toegepaste informaticanamiddag nog les Java..
In welk jaar zit je?
W'ap is er ook alleen maar gekomen door het briljante idee van pingen... Plus, BB's hebben gewoon toetsen en niet die verschrikkelijke touchcrapwrote:Inderdaadwrote:Blackberrys zijn ronduit walgelijke telefoons.wrote:jongens, is de Blackberry Curve 8520 beetje makkelijk in gebruik? makkelijk te snappen bedoel ik dan?Mensen nemen het alleen omdat ping vet stoer is
dat is voor mij idd ook een pluspunt, touchscreen =wrote:W'ap is er ook alleen maar gekomen door het briljante idee van pingen... Plus, BB's hebben gewoon toetsen en niet die verschrikkelijke touchcrapwrote:Inderdaadwrote: Blackberrys zijn ronduit walgelijke telefoons.Mensen nemen het alleen omdat ping vet stoer is
Niks persoonlijks verder hoor, maar m'n mama heeft het net gekregen, dus niet heel fijn als je het 4x in 20 tweets per dag tegenkomtwrote:@Black Sunrise, jaa dat ben ik wel zo'n beetje, hahaha is veel te normaal geworden hier![]()
Inmiddels zeg ik het ook waar m'n ouders bij zijn
Daarom heb ik toen gekozen voor een nokia e72.wrote:dat is voor mij idd ook een pluspunt, touchscreen =voor mij, kan daar echt niet mee overweg
Helemaal mee eenswrote:Overigens ook helemaal niet nodig om dat woord te zeggen)
+1000wrote:Helemaal mee eenswrote:Overigens ook helemaal niet nodig om dat woord te zeggen)
Overigens ook best irritant om steeds te horen
????wrote:Helemaal mee eenswrote:Overigens ook helemaal niet nodig om dat woord te zeggen)
Dat ik HardcoreSjors heb unfollowed op twitter omdat in elke tweet 4x Kanker stondwrote:????wrote:Helemaal mee eenswrote:Overigens ook helemaal niet nodig om dat woord te zeggen)
haha ja bij mij is het een onderdeel van mijn opleiding.. moet het wel doenwrote:Vind ik ook niet leuk, daarom daar ook mee gestopt