Nopé, ga meteen HBO doen
Nu kan het nog en me ouders betalen alles, zonder om niet te doen 
maar wel vet dat je c++ en .net leert
Daar heb je wel gelijk in..wrote:Nopé, ga meteen HBO doenNu kan het nog en me ouders betalen alles, zonder om niet te doen
gearwrote:met welk programma mixen de meesten hier setjes? fruity loops? of virtual dj?
Heb jij wel is met .net gewerkt?wrote:jquery is echt piece of cake, net als css
maar wel vet dat je c++ en .net leert
Audacity, Windows Moviemakerwrote:met welk programma mixen de meesten hier setjes? fruity loops? of virtual dj?
Verstandig, ook mijn keuze voorlopigwrote:Nopé, ga meteen HBO doen
MBO heb je vrijwel niets aan helaas :p Dus ik moet welwrote:Verstandig, ook mijn keuze voorlopigwrote:Nopé, ga meteen HBO doen
Een hele lange cursuswrote:Daar heb je wel gelijk in..wrote:Nopé, ga meteen HBO doenNu kan het nog en me ouders betalen alles, zonder om niet te doen
Waarmee kan ik HBO en MBO eigenlijk vergelijken in Belgie?
de laatste mix die ik gemaakt heb was met fruity loops, geen aanrader er voor, je kan beter virtual dj gebruiken.wrote:met welk programma mixen de meesten hier setjes? fruity loops? of virtual dj?
Grapjaswrote:Een hele lange cursuswrote:Daar heb je wel gelijk in..wrote:Nopé, ga meteen HBO doenNu kan het nog en me ouders betalen alles, zonder om niet te doen
Waarmee kan ik HBO en MBO eigenlijk vergelijken in Belgie?
Het is geen grapje maar een serieus antwoordwrote:Grapjas
Het was een serieuze vraag hoor
heb je veel verstand van audacity? ik ben er nu namelijk mee aan het werkenwrote:Audacity, Windows Moviemakerwrote:met welk programma mixen de meesten hier setjes? fruity loops? of virtual dj?
Verstandig, ook mijn keuze voorlopigwrote:Nopé, ga meteen HBO doen
van VWO (Atheneum en Gymnasium) kun je meteen naar de universiteit, vanaf HAVO kun je naar de HBO, en vanaf VMBO kun je naar MBO (Binnen de VMBO en MBO zitten verschillende niveau's).wrote:Wat ingewikkeld !
Maar is het dan zo dat als je Universitair wilt gaan doen je eerst MBO, dan HBO en dan pas eigenlijk Universitair kan gaan doen?
of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?
Ligt aan het diploma die je op het middelbaar hebt behaald. Met vmbo kun je naar het mbo. Met havo naar het mbo en hoger, dus kun je ook naar het hbo. Met het Vwo of een propedeuse (het succesvol behalen van jaar 1 hbo) kun je naar de universiteit.wrote:Wat ingewikkeld !
Maar is het dan zo dat als je Universitair wilt gaan doen je eerst MBO, dan HBO en dan pas eigenlijk Universitair kan gaan doen?
Op de middelbare school kan je 3 niveau's doen.wrote:Wat ingewikkeld !
Wat grappie, probeer Traktor DJ of Virtual DJwrote:heb je veel verstand van audacity? ik ben er nu namelijk mee aan het werkenwrote:Audacity, Windows Moviemakerwrote:met welk programma mixen de meesten hier setjes? fruity loops? of virtual dj?
Verstandig, ook mijn keuze voorlopigwrote:Nopé, ga meteen HBO doenen kan wel even wat hulp gebruiken
En weer een post erbijwrote:Goedemiddag Hardtraxx.
Ik snap der ook niks vanwrote:Wat ingewikkeld !
Denk dat dit de vergelijking met België iswrote: Vwo = aso
Havo = tso
Vmbo = bso