wrote:hahahahwrote:Mandy denkt dat ik een stalker ben.
C
slapen, over 5,5 uur weer op en dan tot 5 werken...
de laatste weekjes van 20 uur per week orderpicken komen eraan.. 2 feb. start ik weer met studeren!
de laatste weekjes van 20 uur per week orderpicken komen eraan.. 2 feb. start ik weer met studeren!
Succes!wrote:slapen, over 5,5 uur weer op en dan tot 5 werken...
@Black Sunrise, jaa dat ben ik wel zo'n beetje, hahaha is veel te normaal geworden hier
Inmiddels zeg ik het ook waar m'n ouders bij zijn
Inmiddels zeg ik het ook waar m'n ouders bij zijn
A
Wakker gelegen tot tenminste half 3wrote:Oke, 8 uur opstaan. mrblm.... heb net een fijn ritme, 03:00/04:00 tot 13:00/14:00 slapen, kan ik het nu compleet op zijn kop zetten
Wakker gelegen tot tenminste half 3wrote:wrote:Oke, 8 uur opstaan. mrblm.... heb net een fijn ritme, 03:00/04:00 tot 13:00/14:00 slapen, kan ik het nu compleet op zijn kop zetten
Ah bah
Ik zou zeggen , meld je ziek
D
Goedemorgen Hardtraxx! We hebben er zin in! 
A
Op de eerste dag?wrote:Wakker gelegen tot tenminste half 3wrote:wrote:Oke, 8 uur opstaan. mrblm.... heb net een fijn ritme, 03:00/04:00 tot 13:00/14:00 slapen, kan ik het nu compleet op zijn kop zetten[/quote
Ah bahdat is echt wel minder leuk, zeker als je zo vroeg alweer wakker moet zijn!
ik ben ook maar niet naar school gegaan, gewoon tot minimaal 3 uur wakker gelegen door een verstopte neus.
en vanochtend werd ik tegen 10 uur weer wakker terwijl ik 8 uur moest beginnen... lekker!
en vanochtend werd ik tegen 10 uur weer wakker terwijl ik 8 uur moest beginnen... lekker!
Goeiemorgen HT!
Heerlijk studeren voor tentamen vandaag
Heerlijk studeren voor tentamen vandaag
Oei .. Nee dat zou ik niet doen danwrote:Op de eerste dag?wrote:
Ah bahdat is echt wel minder leuk, zeker als je zo vroeg alweer wakker moet zijn!
Tenzij eerste dag school.. dat is toch overal hetzelfde
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
hoofd...pijn... gezellig mensen, let's go make a leuke dag.
Yeah ben vandaag een jaar lid op HT
!
wrote:Yeah ben vandaag een jaar lid op HT!
Goeiemorgen hardtraxx!
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
hoiwrote:Guudmurning
same here,wrote:ik ben ook maar niet naar school gegaan, gewoon tot minimaal 3 uur wakker gelegen door een verstopte neus.
Flink klote had presentatie
Gzwrote:Yeah ben vandaag een jaar lid op HT!
Zodadelijk weer werken, met last van mijn keel 
A
Ja, school. Kan ik niet maken om niet te gaan, veel koffie en energy dan maarwrote:Oei .. Nee dat zou ik niet doen danwrote:Op de eerste dag?wrote:
Ik zou zeggen , meld je ziek![]()
Tenzij eerste dag school.. dat is toch overal hetzelfde