Is dat zo sjobie?wrote:Hij hoopt nog steeds een keer dat jij langs komt, maar goed, dat zal maar van 1 kant kunnen komen ben ik bang...wrote:Misschien vind sjobie het wel leuk!
D
A certain range problem.wrote:Is dat zo sjobie?wrote:Hij hoopt nog steeds een keer dat jij langs komt, maar goed, dat zal maar van 1 kant kunnen komen ben ik bang...wrote:Misschien vind sjobie het wel leuk!
wrote:Is dat zo sjobie?wrote:Hij hoopt nog steeds een keer dat jij langs komt, maar goed, dat zal maar van 1 kant kunnen komen ben ik bang...wrote:Misschien vind sjobie het wel leuk!
D
Daar gaan we dan!
Goedemorgen, wat een kutweer.
We zullen zo wel eens vooruit geblazen worden op de fiets, zal nauwelijks inspanning hoeven te leveren, mja dan wel op de terugweg 
Woei, de Ijssel raakt waarschijnlijk overstroomt. Geniaal, voel me net een klein kind als dat gebeurd. 
E
wrote:Woei, de Ijssel raakt waarschijnlijk overstroomt. Geniaal, voel me net een klein kind als dat gebeurd.
D
goeiemorgen
hoe is het met iedereen, allemaal heerlijke slaapies gedaan?
Nee, ik ben zojuist weer m'n bed ingekropen.wrote:goeiemorgen![]()
D
ahhhhwrote:Nee, ik ben zojuist weer m'n bed ingekropen.wrote:goeiemorgen![]()
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Hahah mijn dorpje is eindelijk weer een keer voorpaginanieuws! Overstromingen, dijk die door kan breken dit dat, ben blij dat ik aan de andere kant v/d snelweg woon en niet op het platteland
Mensen worden geevacueerd daar.
D
Hardtraxxer
405 posts member since 2011
last seen Jun 2012
morgehh!!!!! lekker wakker worden met hardstyle 
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ik begin maandagwrote:Volgens mij is er nog nooit op 1 avond zo veel onzin gepost in dit topic
Mja goedemorgen allemaal, vandaag weer lekker leren en dan morgen knallen op het tentamen.. Dat is eigenlijk het hele plan tot aan 20 januari, leren en gassen!
Ik ga nooit, nooit, nooit meer drinken....
wrote:Ik ga nooit, nooit, nooit meer drinken....
Maar ook niet minder?wrote:Ik ga nooit, nooit, nooit meer drinken....
Hahahaahwrote:Maar ook niet minder?wrote:Ik ga nooit, nooit, nooit meer drinken....
Haha denk het ook niet. In ieder geval dit hele jaar niet.wrote:Volgens mij is er nog nooit op 1 avond zo veel onzin gepost in dit topic
Mja goedemorgen allemaal, vandaag weer lekker leren en dan morgen knallen op het tentamen.. Dat is eigenlijk het hele plan tot aan 20 januari, leren en gassen!
Maar succes met leren
Ik heb vannacht overleefd, het was een zware strijd, als ik onder m'n dekens rook werd ik gewoon ziek! 
We weten nu wel genoegwrote:Ik heb vannacht overleefd, het was een zware strijd, als ik onder m'n dekens rook werd ik gewoon ziek!
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Bedrijfseconomie, 2e jaarwrote:Succeswrote:Ik begin maandagwrote:Volgens mij is er nog nooit op 1 avond zo veel onzin gepost in dit topic
Mja goedemorgen allemaal, vandaag weer lekker leren en dan morgen knallen op het tentamen.. Dat is eigenlijk het hele plan tot aan 20 januari, leren en gassen!. En woensdag heb ik nog een tentamen uit m'n propedeuse dus die moet ik halen....
wat doe je?
C
goejemorgen