Ojawrote:Dat was waarschijnlijk zijn nummer?
D
Toch niet helemaal nutteloos. 
wrote:Toch niet helemaal nutteloos.
lolwrote:Toch niet helemaal nutteloos.
D
Ik post ook in Algemeen hoor! 
Ja, welk nummer je luisterd, nee das gaafwrote:Ik post ook in Algemeen hoor!
D
Wel meer hoor. 
D
Die lijst invullen is nog best moeilijk. 
Wel als je alleen leden kent die in off-topic postenwrote:Die lijst invullen is nog best moeilijk.
D
In het off-topic gedeelte leer je de mensen echt kennen!
En zo kom jij aan je posts!wrote:In het off-topic gedeelte leer je de mensen echt kennen!
D
Jij bent ook wel lekker bezig trouwens!
Ben nog vrij dronken en als ik nu in bed ga liggen met mijn ogen dicht gaan er gegarandeerd dooien vallen. Dusja, fijn ht even volspammen. Het is overigens wel vrij duidelijk dat als je kogelen vol bent je wel nog normaal kan typen, alhoewel de backspace knop een fijne knop is.wrote:Jij bent ook wel lekker bezig trouwens!
Trouwens de feiten liegen anders niet.wrote:Jij bent ook wel lekker bezig trouwens!
Jij 32 posts op één dag en ik 1 post per dag.
D
Feiten liegen nooit!
Maak je lijst is afwrote:Feiten liegen nooit!
D
Zal ik is even wat prozac in jou mond stoppen terwijl Steffnov je van achteren neemt!
You just crossed a line, mister. You wíll pay for this.wrote:Zal ik is even wat prozac in jou mond stoppen terwijl Steffnov je van achteren neemt!
D
Misschien vind sjobie het wel leuk!
Hij hoopt nog steeds een keer dat jij langs komt, maar goed, dat zal maar van 1 kant kunnen komen ben ik bang...wrote:Misschien vind sjobie het wel leuk!
wrote:You just crossed a line, mister. You wíll pay for this.wrote:Zal ik is even wat prozac in jou mond stoppen terwijl Steffnov je van achteren neemt!

Wacht maar dat jij in de lucky komt, dan ga jij eens wat meemaken!wrote:Zal ik is even wat prozac in jou mond stoppen terwijl Steffnov je van achteren neemt!