Sittard helaaswrote:Tilburg toevalligAnders heb je misschien al een koper voor je boeken aan het eind van dit jaar
Kans is trouwens aanwezig dat ik dit jaar overdoe in Eindhoven volgend jaar.
Sittard helaaswrote:Tilburg toevalligAnders heb je misschien al een koper voor je boeken aan het eind van dit jaar
Nou, had ik maar minder gedronken gisteren.. jezus christus... wat voel ik me slecht...wrote:Maar ook niet minder?wrote:Ik ga nooit, nooit, nooit meer drinken....
Groningen. Altijd alles open hèwrote:Waar ga je in godsnaam op woensdag op stap?
Breda kon er anders ook wat van vorige week...wrote:Aha studentenstad natuurlijk. Maastricht ook altijd alles tot 6, elke dag. Is 't druk dan op zo'n woensdag?
juah er was nog wel lekker wat volk. Maar was met m'n vriendin gaan drinken. Alles wat zij niet meer lustte moest ik opdrinken (shotjes, baco's, bier) heb dus eigenlijk voor 1,5 persoon gezopen haha.wrote:Aha studentenstad natuurlijk. Maastricht ook altijd alles tot 6, elke dag. Is 't druk dan op zo'n woensdag?
Wat is er Project 141?wrote:Tot 1 minuut geleden wel ja
zoek de zeep.wrote:hmmm i like your butt!
hardcoresjorswrote:goed, Wie durft de vinger in de dijk te steken bij Tolbert en dan vervolgens een scheet te laten om hier te kunnen zeggen dat ie t heeft gedaan?
hmmmwrote:hardcoresjorswrote:goed, Wie durft de vinger in de dijk te steken bij Tolbert en dan vervolgens een scheet te laten om hier te kunnen zeggen dat ie t heeft gedaan?
Jij was toch al lekker bezig onder de dekens.wrote:hmmmwrote:hardcoresjorswrote:goed, Wie durft de vinger in de dijk te steken bij Tolbert en dan vervolgens een scheet te laten om hier te kunnen zeggen dat ie t heeft gedaan?
Gooi het er maar uit.wrote:alleen tegen betalingwrote:Wil je er over praten?
Geld vragennnwrote:
ok heb ik gedaan, wat nu?
Het lijkt hier msn wel joh, jezus wat een onzinnige posts en zo snel achter elkaarwrote:dysp, ik snap dat je graag de 1000 wil halen in je eerste maand. Maar je kunt niet voor altijd zo doorgaan