Werken, wat denk jij danwrote:En wat deed jij in het restaurant dan, moest je zelf ook niet bij je familie zijn![]()
C
Jup, denk vertel het een keer anders...wrote:Werken, wat denk jij danwrote:En wat deed jij in het restaurant dan, moest je zelf ook niet bij je familie zijn![]()
Ja dat snap ik, maar dat is toch hypocriet, tegen mensen zeggen dat ze bij hun familie moeten zijn, en het dan zelf ook niet doenwrote:Werken, wat denk jij danwrote:En wat deed jij in het restaurant dan, moest je zelf ook niet bij je familie zijn![]()
C
Ik ben al bij mijn familie geweest die dag... en als er geen feestdagen bestonden zou het mijn verplichting zijn om die dag te werken aangezien ik donderdags en zondags als vaste dagen heb
wrote:ik ben een beetje laat:
Gelukkig nieuwjaar!
of te vroeg....
D
Goedenacht!
A
Hele dagnacht ritme verstoord
Die wil me nooit iets gevenwrote:zooooooo fijn net weer uit de kroeg en dan nog evenlangs de bakker hah:D
Is de bakker bij jullie nog open midden in de nacht?wrote:zooooooo fijn net weer uit de kroeg en dan nog evenlangs de bakker hah:D
Goeiemorgen trouwens, vrij dagje vandaag
Ik denk dat ie dan wéér open is
Goedemorgen trouwens!
Goedemorgen trouwens!
Goedemorgen op de 2e dag van het nieuwe jaar
Allen gelukkig nieuwjaar nog
Allen gelukkig nieuwjaar nog
Shiit zeg dat welwrote:Zo.. Net weer een perfect partijtje darts gezien
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Lewis _O_ genoten. Geile vriendin heeft ie ook.
Daar zou ik wel een kunstje op kunnen jawrote:Geile vriendin heeft ie ook.
Zo, tijdje wat minder actief geweest op hardtraxx.
Iedereen beetje goede feestdagen etc gehad?
Heb mijn slaapkamer helemaal verbouwd, zal binnekort wel ff een foto posten. Ook van mijn nieuwe dj meubel/kast
.
Iedereen beetje goede feestdagen etc gehad?
Heb mijn slaapkamer helemaal verbouwd, zal binnekort wel ff een foto posten. Ook van mijn nieuwe dj meubel/kast
Zo mijn eerste sportieve plicht van 2012 zit erop! Weer 7 kilometer hardgelopen
Nice, mijne komt over zo'n 40 minuten met 1,5 uur in de sportschool gevolgd door wat cardio 
Mijne is op dit moment bezig: zak chips in m'n hand achter de computer zitten + gelijktijdig tv kijkenwrote:Nice, mijne komt over zo'n 40 minuten met 1,5 uur in de sportschool gevolgd door wat cardio
Chips op dit tijdstip?
Da's toch niet lekker joh 
Ben al een aantal uurtjes wakker, ontbijtje zit erin en heb al weer honger. Dus ja is prima hahawrote:Chips op dit tijdstip?Da's toch niet lekker joh
@Parvuz: is dit gwoon een random foto of serieus bij jouw huis??
Dat zijn Carlo & Irene, zie je dat nietwrote:
@Parvuz: is dit gwoon een random foto of serieus bij jouw huis??