Wat zijn er toch sneue jongeren in Nederland... vreselijk gewoon.wrote:Dit heb ik kunnen aanschouwen met een drankje in me hand echt ziek was ditEen groep jongeren in Zoetermeer gooide molotovcocktails naar de politie, maar niemand raakte gewond. Veertien jongeren werden aangehouden.
wrote:Dit heb ik kunnen aanschouwen met een drankje in me hand echt ziek was ditEen groep jongeren in Zoetermeer gooide molotovcocktails naar de politie, maar niemand raakte gewond. Veertien jongeren werden aangehouden.
ze willen er ook een paar aanklachten voor poging tot doodslag
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
parov stelar is baas
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Eens! En dan vooral dit nummer incl de dans, die gast kan echt awesome dansenwrote:parov stelar is baas
View on YouTube
als eerste beste wensen nog voor iedereen
uit geweest, vandaag (
) om 0:30 vertrokken, en om 7:45 weer thuis, van dat fietsen savonds word je best moe
het voelde voor mij niet echt of het nieuwe jaar is begonnen, zal misschien later nog wel komen
vandaag lekker dagje met familie achter de rug, jaarlijks met z'n alle naar hetzelfde cafe komen
uit geweest, vandaag (
het voelde voor mij niet echt of het nieuwe jaar is begonnen, zal misschien later nog wel komen
vandaag lekker dagje met familie achter de rug, jaarlijks met z'n alle naar hetzelfde cafe komen
Iedereen de beste wensen voor 2012!
Ik heb echt weer geniale jaarwisseling gehad, hele dag carbid geschoten (met de nodige versnaperingen natuurlijk
). Savonds in n grote tent gepartyt, was ook weer leuk dacht ik
.
Nu nog even genieten met de mei, want vandaag 3 jarig jubileum

Ik heb echt weer geniale jaarwisseling gehad, hele dag carbid geschoten (met de nodige versnaperingen natuurlijk
Nu nog even genieten met de mei, want vandaag 3 jarig jubileum
Niet dat ik het goed praat, maar de politie is dan ook wel walgelijk. Als je met 3 man met vuurwerk rondloopt mag je al bijna mee in het busjewrote:Wat zijn er toch sneue jongeren in Nederland... vreselijk gewoon.wrote:Dit heb ik kunnen aanschouwen met een drankje in me hand echt ziek was ditEen groep jongeren in Zoetermeer gooide molotovcocktails naar de politie, maar niemand raakte gewond. Veertien jongeren werden aangehouden.
S
En het is uit met de meid, maar om eerlijk te zijn lig ik er niet echt wakker van 
Gefeli... ik bedoel wat jammer voor je..wrote:En het is uit met de meid, maar om eerlijk te zijn lig ik er niet echt wakker van
S
Tsja, aan de ene kan tis het wel kut. Maarja om eerlijk te zijn waren we ook gewoon 2 totaal verschillende types. Op de langere termijn zou het gewoon niet werken.wrote:Gefeli... ik bedoel wat jammer voor je..wrote:En het is uit met de meid, maar om eerlijk te zijn lig ik er niet echt wakker van
Op de korte dus ook niet.wrote:Tsja, aan de ene kan tis het wel kut. Maarja om eerlijk te zijn waren we ook gewoon 2 totaal verschillende types. Op de langere termijn zou het gewoon niet werken.wrote:Gefeli... ik bedoel wat jammer voor je..wrote:En het is uit met de meid, maar om eerlijk te zijn lig ik er niet echt wakker van
ach iest waar je veel tijd in steekt daar ga je je aan hechten, dus kan wel begrijpen dat het kut voelt.wrote:Tsja, aan de ene kan tis het wel kut. Maarja om eerlijk te zijn waren we ook gewoon 2 totaal verschillende types. Op de langere termijn zou het gewoon niet werken.wrote:Gefeli... ik bedoel wat jammer voor je..wrote:En het is uit met de meid, maar om eerlijk te zijn lig ik er niet echt wakker van
Zeg dat wel, Whitlockwrote:Leuke pot @ WK Darts
Paar aardige verassingen kan ik je zeggenwrote:Zo maar es ff voetbal kijken op de BBC.. Heb gister tijdens de jaarwisseling toch maar iets anders gedaan als voetbal kijken
Mooie kerel datwrote:Zeg dat wel, Whitlockwrote:Leuke pot @ WK Darts
Uitslagen helaas al wel gezien, maar inderdaad, ben erg benieuwd naar de wedstrijden. En ook specifiek een bepaalde goal vandaag...wrote:Paar aardige verassingen kan ik je zeggenwrote:Zo maar es ff voetbal kijken op de BBC.. Heb gister tijdens de jaarwisseling toch maar iets anders gedaan als voetbal kijken![]()
Sjeeeuzus! Ik heb geloof ik zo'n beetje alle feelings die je kunt krijgen meegemaakt vandaag!
A
Suïcidaal geworden?
Erg verrassend dat City, Chelsea en Man Utd alle 3 verliezen.wrote:Uitslagen helaas al wel gezien, maar inderdaad, ben erg benieuwd naar de wedstrijden. En ook specifiek een bepaalde goal vandaag...wrote:Paar aardige verassingen kan ik je zeggenwrote:Zo maar es ff voetbal kijken op de BBC.. Heb gister tijdens de jaarwisseling toch maar iets anders gedaan als voetbal kijken![]()
Misschien eindigde het wel met vrolijkheidwrote:Suïcidaal geworden?
En ik wou nog niet spoilen...xDwrote:Erg verrassend dat City, Chelsea en Man Utd alle 3 verliezen.
Oopswrote:Misschien eindigde het wel met vrolijkheidwrote:Suïcidaal geworden?
En ik wou nog niet spoilen...xDwrote:Erg verrassend dat City, Chelsea en Man Utd alle 3 verliezen.
C
Dat mensen gaan uiteten op nieuwjaarsdag, mafkezen...
Dan hoor je bij je familie te zijn en niet in een restaurant...
Wel is aan gedacht dat ze misschien MET hun familie uit eten gaanwrote:Dat mensen gaan uiteten op nieuwjaarsdag, mafkezen...
En wat deed jij in het restaurant dan, moest je zelf ook niet bij je familie zijn
Waar je je druk om maakt zeg