Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Doen ze hier ook wel eens.
Klasgenoot van me werkt ook 's nachts bij de bakker, dus daar zou ik op zich ook nog wel eens een broodje kunnen scoren.
Maar de afterparty's bij mij thuis zijn meestal te episch om te missen

Welke afterparty's

Afgelopen zondagochtend heb je echt wat gemist
Cas dacht dat hij al thuis was, op het moment dat ie bij ons in slaap viel op de tafel. Opeens werd hij wakker, zegt ie: 'ik ga slapen'. Trekt zijn shirt uit, doet de riem van zijn broek los, wil zijn broek omlaag trekken totdat wij hem zeiden dat hij niet thuis was. Kijkt ie heel verbaasd rond, en zegt dan 'oooh'. Wil die zijn jas pakken (terwijl die nog in blote pens staat), pakt ie de jas van mijn pa (zwarte leren jas terwijl Cas zijn eigen jas bruin is en van stof

), trekt hem aan en loopt zo weg op blote voeten.
Moesten wij die jongen weer terugroepen om zijn eigen jas aan te doen, zijn shirt aan te doen & om zijn schoenen aan te doen.
Vervolgens doet ie de jas van mijn pa uit, gaven wij hem zijn eigen jas en loopt hij weg met 1 schoen aan & nog steeds had hij geen shirt aan
Moesten we hem dus weer terughalen. Ik gaf hem zijn shirt, stopt ie zo in zijn jaszak en trekt ie zijn schoen uit en laat hij zo liggen. Gaf ik hem zijn schoenen, pakt ze zo op de hand mee en loopt zo op blote voeten naar zijn fiets. het had nog geregend en zo dus zijn voeten waren kletsnat natuurlijk

Fietst hij zo weg naar huis.
Het ergste is nog dat ik Marije had meegenomen en die heeft het ook allemaal gezien. Ik heb Ruben Houwer nog nooit zo hard zien lachen, die gast kwam 10 minuten niet meer bij en hij had pijn aan zijn buik & keel van het lachen
Mooi verhaal dus

Jij had ook meeer dan genoeg op trouwens Jurriën