Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:21 

Hardtraxx Veteran

Sunrise8 schreef:
@Parvuz: is dit gwoon een random foto of serieus bij jouw huis?? :P

Was t maar zo'n feest. Haha. :P
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:29 

volgens zo`n gezichtsboek app ben ik dit:Afbeelding

??? :P
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:30 

Hardtraxx Veteran

Lekker bezig katamaran. :P
Hoop dat je dit deed omdat je dikke was? :P
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:35 

biscuit schreef:
volgens zo`n gezichtsboek app ben ik dit:Afbeelding

??? :P

Het enige wat hier niet me gusta zal zijn, dat ben jij biscuit...
met je rare fratsen
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:45 

Chris Two schreef:
met je rare fratsen

geen fratsen, dat scheelt. C1000 selctie.
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:47 

Donateur

biscuit schreef:
Chris Two schreef:
met je rare fratsen

geen fratsen, dat scheelt. C1000 selctie.

zever zever zever :thumbsup:

Is toch ook precies waar het topic voor bedoelt is: grote onzin haha :yay:
Mensen nog speciale plannen vandaag?? Of moeten jullie alweer naar school/werk?? :corn:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:52 

een weekje vrij en 13e periode salaris ontvangen, volgende week rustig aan opstarten met ontbijt op de zaak namens de hoofdvestiging, en rustig aan met storingen en onderhoud beginnen.
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:54 

Bekende uit het dorp hierlangs (Haghorst) wordt vermist. Nadat hij de kroeg uit is gelopen rond 01:00 vannacht is er niks meer van hem vernomen. Waarschijnlijk is hij in het kanaal gevallen, laat dit alsjeblieft niet waar zijn...

http://www.omroepbrabant.nl/Redirect.aspx?news=167373
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 15:04 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Lekker bezig katamaran. :P
Hoop dat je dit deed omdat je dikke was? :P
Afbeelding

Zie het nu ook pas dat ik dat had gedaan. :lol:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 15:08 

mandy schreef:
Pommer schreef:
mandy schreef:
zooooooo fijn net weer uit de kroeg en dan nog evenlangs de bakker hah :D:D

Is de bakker bij jullie nog open midden in de nacht? :P

Goeiemorgen trouwens, vrij dagje vandaag :love:

nee maar ze zijn ja 's nachts aan het bakken :P dus lekker warme croissantjes enzo jammm :D

:worship:
+1 voor het naar de bakker gaan met je lamme kop na het uitgaan :P tenzij je natuurlijk niet helemaal gaar bent :P
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 16:28 

Hardtraxx Veteran

Doen ze hier ook wel eens.
Klasgenoot van me werkt ook 's nachts bij de bakker, dus daar zou ik op zich ook nog wel eens een broodje kunnen scoren.

Maar de afterparty's bij mij thuis zijn meestal te episch om te missen :P
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 16:57 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Klasgenoot van me werkt ook 's nachts bij de bakker, dus daar zou ik op zich ook nog wel eens een broodje kunnen scoren.

Welke afterparty's :cry:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:11 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:

Welke afterparty's :cry:

Afgelopen zondagochtend heb je echt wat gemist :lol:

Cas dacht dat hij al thuis was, op het moment dat ie bij ons in slaap viel op de tafel. Opeens werd hij wakker, zegt ie: 'ik ga slapen'. Trekt zijn shirt uit, doet de riem van zijn broek los, wil zijn broek omlaag trekken totdat wij hem zeiden dat hij niet thuis was. Kijkt ie heel verbaasd rond, en zegt dan 'oooh'. Wil die zijn jas pakken (terwijl die nog in blote pens staat), pakt ie de jas van mijn pa (zwarte leren jas terwijl Cas zijn eigen jas bruin is en van stof :lol: ), trekt hem aan en loopt zo weg op blote voeten.
Moesten wij die jongen weer terugroepen om zijn eigen jas aan te doen, zijn shirt aan te doen & om zijn schoenen aan te doen.
Vervolgens doet ie de jas van mijn pa uit, gaven wij hem zijn eigen jas en loopt hij weg met 1 schoen aan & nog steeds had hij geen shirt aan :lol:

Moesten we hem dus weer terughalen. Ik gaf hem zijn shirt, stopt ie zo in zijn jaszak en trekt ie zijn schoen uit en laat hij zo liggen. Gaf ik hem zijn schoenen, pakt ze zo op de hand mee en loopt zo op blote voeten naar zijn fiets. het had nog geregend en zo dus zijn voeten waren kletsnat natuurlijk :lol: Fietst hij zo weg naar huis.

Het ergste is nog dat ik Marije had meegenomen en die heeft het ook allemaal gezien. Ik heb Ruben Houwer nog nooit zo hard zien lachen, die gast kwam 10 minuten niet meer bij en hij had pijn aan zijn buik & keel van het lachen :lol:

Mooi verhaal dus :P Jij had ook meeer dan genoeg op trouwens Jurriën :list:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

Haha ziet er mooi uit Davey, je moet mij eens een keer mee nemen haha :)
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:18 

Hardtraxx Veteran

@Daveytl

Haha, episch verhaal weer! Altijd hetzelfde met cas :lol: .. Wat een gast is het ook :worship:

Ik? Genoeg op? Hoe kom je daar nou weer bij?:P Flessen champagne doen altijd de doorslag bij mij met oud & nieuw :P... Kon ook op gegeven moment niet meer het verschil tussen links en rechts vertellen xd
Jij zag er overigens best nuchter uit :huh:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:30 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
@Daveytl

Haha, episch verhaal weer! Altijd hetzelfde met cas :lol: .. Wat een gast is het ook :worship:

Ik? Genoeg op? Hoe kom je daar nou weer bij?:P Flessen champagne doen altijd de doorslag bij mij met oud & nieuw :P... Kon ook op gegeven moment niet meer het verschil tussen links en rechts vertellen xd

Ik was ook best nuchter, ik kan alcohol heel goed hebben als ik het verspreid over een lange tijd. Had 's middags al stuk of 5 flesjes gehad, 's avonds stuk of 10, en toen in Leuven 10 glaasjes of zo. Valt reuze mee.
Tegen heel snel zuipen kan ik dan juist niet, dan ben ik binnen no time dronken.

Vond het ook opmerkelijk dat ik hele dag niet moe ben geweest, terwijl ik al zo'n 40 uur wakker was. Na 5 uur slapen op 1 januari was ik weer topfit :/

Jou zie ik trouwens niet in een andere staat dan dronken, als we beiden in café Leuven zijn :lol:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:36 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
@Daveytl

Ik was ook best nuchter, ik kan alcohol heel goed hebben als ik het verspreid over een lange tijd. Had 's middags al stuk of 5 flesjes gehad, 's avonds stuk of 10, en toen in Leuven 10 glaasjes of zo. Valt reuze mee.
Tegen heel snel zuipen kan ik dan juist niet, dan ben ik binnen no time dronken.

Vond het ook opmerkelijk dat ik hele dag niet moe ben geweest, terwijl ik al zo'n 40 uur wakker was. Na 5 uur slapen op 1 januari was ik weer topfit :/

Jou zie ik trouwens niet in een andere staat dan dronken, als we beiden in café Leuven zijn :lol:

Ik had juist s'avond binnen no-time half kratje pils en fles champagne meester gemaakt :P, en toen door naar leuven weer 20 munten naar binnen geslobberd! :D
Dusja, had de kont aardig vol zitten. Maar dat is waar haha :lol: , komt gewoon denk ik omdat ik anders leuven niks aan vind, alleen in beschonken toestand :lol:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:49 

Hardtraxx Veteran

Naaaah Leuven is altijd wel tof vind ik. Of ik nou dronken ben of niet, ik vermaak me wel met de juiste mensen en de juiste muziek.

Wel laf trouwens dat de beloofde DJ niet kwam :list:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:09 

Hardtraxx Veteran

wel een goeie meetingfoto van qountdown zeg, echt te schandalig voor woorden :lol:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:12 

Bierkoning

Ruubiie schreef:
wel een goeie meetingfoto van qountdown zeg, echt te schandalig voor woorden :lol:

Where? Of sta ik er niet op
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:13 

Donateur

Ruubiie schreef:

Waar is die dan?? Plaats hem :D
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:18 

Pommer schreef:
Ruubiie schreef:

Where? Of sta ik er niet op

je staat er helaas niet op :P

Sunrise8 schreef:
Ruubiie schreef:

Waar is die dan?? Plaats hem :D

Nee, die mag niet op internet :P
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:26 

Donateur

KSwoosh schreef:

PM hem dan (want ik sta er geloof ik ook op), dan wil ik hem in ieder geval voor m'n persoonlijke collectie :D
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:29 

Hardtraxx Veteran

Sunrise8 schreef:
KSwoosh schreef:

PM hem dan (want ik sta er geloof ik ook op), dan wil ik hem in ieder geval voor m'n persoonlijke collectie :D

ben ik jou tegengekomen dan? volgens mij niet toch?
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:31 

Ruubiie schreef:
ben ik jou tegengekomen dan? volgens mij niet toch?

same here, ik heb die vent ook nog nooit gezien volges mij :P
Vorige  1 ... 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic