wrote:Goedemiddag!
vertaling: hallo
Het gaaaat prima, alhoewel ik wel echt het eindejaars / feestgevoel miswrote:Sunrise8!
Hoe gaat het met u?
zeker! alleen ik in heemserveenwrote:Morgen carbidknapp'n![]()
![]()
audacity is een bitch daarin, heb ik ook vaak gehad johwrote:Net een setje opgenomen, en al voor dat ik kaan opslaan staat er: audacity reageert niet meer en wordt afgesloten![]()
Maar hoe gaat het hardtraxx? Zin in oud & nieuw?
Wat niet is, kan nog komen!wrote:Het gaaaat prima, alhoewel ik wel echt het eindejaars / feestgevoel miswrote:Sunrise8!
Hoe gaat het met u?
Maar voel me verders helemaaaal prima. En u??
Jij bent gek!wrote:Denk dat ik toch maar wel vuurwerk ga halen en niet naar Beter Kom Je Niet ga,
Kan ik morgen lekker mijn emoties in de lucht knallen!
vorig jaar op het dak van de albert heijn onder werktijd een pot of 8 illegaal siervuurwerk afgestokenwrote:Misschien morgen niet werken, dan denk ik ook carbid knallen!
Gebeurd hier ook heel veel rond Nijkerk, Nijkerkerveen, Barneveld enz.
Hahaha erg hoor!wrote:vorig jaar op het dak van de albert heijn onder werktijd een pot of 8 illegaal siervuurwerk afgestokenwrote:Misschien morgen niet werken, dan denk ik ook carbid knallen!
Gebeurd hier ook heel veel rond Nijkerk, Nijkerkerveen, Barneveld enz.vond meneer de baas niet zo leuk toen
Wij ook!wrote:Morgen carbidknapp'n![]()
![]()
Ja fucking mooi. 4e keer al weer voor onswrote:Wij ook!wrote:Morgen carbidknapp'n![]()
![]()
Doe het dit jaar voor het eerst, dat we het zelf met de vrienden organiseren zeg maar.
Net even getest en wat is dat episch leuk.
heb 2 jaar terug ook meegeholpen met me neefje, toen hadden we nog een bakplaat waarvan de gasfles bijna leeg waswrote:Wij ook!wrote:Morgen carbidknapp'n![]()
![]()
Doe het dit jaar voor het eerst, dat we het zelf met de vrienden organiseren zeg maar.
Net even getest en wat is dat episch leuk.
Jup zekerwrote: Niet alleen de knallen, hele dag met elkaar bier en jagermeister drinken is al geniaal
Nogmaals ik vind het geniaal.wrote:Headhunterz
Told Deadmau5 i'm a big fan and he literally said that he doesn't give a shit. Im still a fan but a disappointed one.
dat komt toch wel aan voor mr headyhead

Hier moet ik natuurlijk aan deelnemen, dus bij deze.wrote:Pagina 1234. Jeeeej.