dat word een vlammende show vanavond..
ooh wacht, dat is al gebeurt..
ooh wacht, dat is al gebeurt..
Heb echt zon zinwrote:Pff ook eindelijk thuis, morgen ook werken en 's avonds EINDELIJK QOUNTDOWN![]()
Beter kom je even op msn, heb je nodig ;pwrote:Nog ff op 1234 posten.
wrote:Nog maar 4 plekjes beschikbaar op pagina 1234!
Ik heb ;wrote:Wij hebben met 12 man 80 sterretjesvoor 80 cent
niks?wrote:Ik heb ;wrote:Wij hebben met 12 man 80 sterretjesvoor 80 cent
wrote:Beetje zonde om op pagina 1234 nou zo'n fout te maken.
?wrote:niks?wrote:Ik heb ;wrote:Wij hebben met 12 man 80 sterretjesvoor 80 cent
Ik ga ook vroeg tukken, heb echt een kut dag achter de rug nu m'n trouwe maatje voor eeuwig aan het rusten is!wrote:iemand nog plannen voor vanavond? ik ga denk ik vroeg mijn bed in, ben nog vrij ziek, hoop echt dat het morgen een beetje voorbij is!
Damn right, my friend. Ik ben van heel dat vuurwerkgebeuren af.. Helemaal nu ik ALLES zelf moet betalen..wrote:niks?wrote:Ik heb ;wrote:Wij hebben met 12 man 80 sterretjesvoor 80 cent
pics?wrote:Ik heb voor 15 euro een 324-delig pakket van populair vuurwerk
Alchohol gaat hem neit worden want zit in de avond met mijn ouders
Twee mensen, 1 gedachtewrote:Damn right, my friend. Ik ben van heel dat vuurwerkgebeuren af.. Helemaal nu ik ALLES zelf moet betalen..
Nee dankje, ik vat wel 25 pilsjes met uitgaan ipv dat ik 50 euro opstook met maar één enkele cakebox
Dat hebben wij iets te vaak hahawrote:Twee mensen, 1 gedachtewrote:Damn right, my friend. Ik ben van heel dat vuurwerkgebeuren af.. Helemaal nu ik ALLES zelf moet betalen..
Nee dankje, ik vat wel 25 pilsjes met uitgaan ipv dat ik 50 euro opstook met maar één enkele cakeboxHeb zelf helemaal niets met vuurwerk, boeit me gewoon niet
wrote:Dat hebben wij iets te vaak hahawrote:Twee mensen, 1 gedachtewrote:Damn right, my friend. Ik ben van heel dat vuurwerkgebeuren af.. Helemaal nu ik ALLES zelf moet betalen..
Nee dankje, ik vat wel 25 pilsjes met uitgaan ipv dat ik 50 euro opstook met maar één enkele cakeboxHeb zelf helemaal niets met vuurwerk, boeit me gewoon niet