Dat meen je niet!!! dadelijk ben ik in mijn eentje overwrote:Dat, Slaap lekker Hardtraxx!wrote:Zo toch maar eens m'n bedje gaan zoeken
C
Zelfs ik spammde niet zoveel in mijn begin tijd..wrote:Ik begin er ook een beetje moe van te worden...wrote:28.09 bericht.. PER DAG!! gast.. we hebben hier The New Kswoosh, The New Roberttt in tha moddavokking hauz!
Wie is trouwens heel die me gusta? Nieuwelingen die hier komen... omg?
Trouwens:
Klaar met werken in 2011... morgen inkopen doen en alles
D
Hallo Rob!
moggelwrote:goedenmorgen hardtraxx
Niet overdrijvenwrote:Een hele goede morgen Hardtraxx!
Mag ik ook eens vrolijk wezen!wrote:Niet overdrijvenwrote:Een hele goede morgen Hardtraxx!
wrote:Mag ik ook eens vrolijk wezen!wrote:Niet overdrijvenwrote:Een hele goede morgen Hardtraxx!

Ben op de helft nuwrote:bleghhh zo weer de hele dag aan het werk
Bye bye hardtraxx; ik ga lekker een weekje skiën in la france 
ruilen? ik vreet me zowat op hier, ben ook nog eens ziek.. gaat echt heerlijk hier!wrote:Ben op de helft nuwrote:bleghhh zo weer de hele dag aan het werkMoet morgen ook gewoon op fucking oudjaarsdag
Is iedereen al een beetje klaar voor morgen?? 
Hebben er mensen hier nog vuurwerk gekocht, zo ja? Voor overdag / savonds en voor hoeveel??
Eerste jaar voor mij dat ik helemaal niets koop, ben wel benieuwd
Hebben er mensen hier nog vuurwerk gekocht, zo ja? Voor overdag / savonds en voor hoeveel??
Helemaal, 1 blik carbid voor 5 euro, goedkoop, en harder dan welk vuurwerk ookwrote:Is iedereen al een beetje klaar voor morgen??
Voor de rest geen vuurwerk, s'avonds toch QD11
wrote:s'avonds toch QD11
Had gister een dubstep feest. Echt een heel ander volk maar man man wat gaat dat ook hard los. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jij bent er ook?? Gezelluuuggg. Meeting om 20:00 bij station daar, ben je ook bij neem ik aan??wrote:Helemaal, 1 blik carbid voor 5 euro, goedkoop, en harder dan welk vuurwerk ookwrote:Is iedereen al een beetje klaar voor morgen??
Eerste jaar voor mij dat ik helemaal niets koop, ben wel benieuwd![]()
Voor de rest geen vuurwerk, s'avonds toch QD11
edit:
krijg net telefoontje en ik ben er zelf ook niet, dus ik zie jullie allemaal binnen wel
Last edited by Black Sunrise on , edited 1 time in total.
Nope, wij komen met de auto, ben er pas rond uurtje of half 11wrote:Jij bent er ook?? Gezelluuuggg. Meeting om 20:00 bij station daar, ben je ook bij neem ik aan??wrote:Helemaal, 1 blik carbid voor 5 euro, goedkoop, en harder dan welk vuurwerk ookwrote:Is iedereen al een beetje klaar voor morgen??
Eerste jaar voor mij dat ik helemaal niets koop, ben wel benieuwd![]()
Voor de rest geen vuurwerk, s'avonds toch QD11![]()
D
Goedemiddag!