Net zoals alles met een melodie te mainstream zal zijn voor jou?wrote:zal wel weer te "raw" zijn voor de dagjesmensenwrote:Gewoon lekker 2012 remix doen, veel toepasselijker krijg je hem niet
Ok, stem ik wel voor Predator & Hellsystem - 2012, beest van een plaat.
dat zeg ik niet, ik vind mainstream ook best grappig om aan te horen!wrote:Net zoals alles met een melodie te mainstream zal zijn voor jou?wrote:zal wel weer te "raw" zijn voor de dagjesmensenwrote:Gewoon lekker 2012 remix doen, veel toepasselijker krijg je hem niet
oh de vergader zaal is ook weer open zie ik
goeie middag.
goeie middag.
Is ook een vette inderdaad!wrote:Ok, stem ik wel voor Predator & Hellsystem - 2012, beest van een plaat.
D
Goedemiddag Sunrise8!wrote:1 zeeeer goede middag allen
daar zou ik geen probleem mee hebben xDwrote:Zal wel Losy my Mind worden...
maar grote kans dat het een hc nummer wordt.
Jij mag me ook aanspreken als Julian haha, maar alsnog goedemiddag Dysphoriawrote:Goedemiddag Sunrise8!wrote:1 zeeeer goede middag allen
Voorbereidingen voor oudjaar zijn getroffen

E
Whut? ik dacht ik de enigste was die Julian heette......wrote:Jij mag me ook aanspreken als Julian haha, maar alsnog goedemiddag Dysphoriawrote:Goedemiddag Sunrise8!wrote:1 zeeeer goede middag allen
STOP, GRAMMAR TIME

Nu zijn we dus met z'n 2en hierwrote: Whut? ik dacht ik de enige was die Julian heette......
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Waar is het vuurwerk?wrote:Voorbereidingen voor oudjaar zijn getroffen![]()
plaatje
Gezellig met zijn tweetjes wat drinken?wrote:Voorbereidingen voor oudjaar zijn getroffen![]()
[img]Kijk%20al%20die%20heerlijke%20versnaperingens%20eens.jpg[/img]
Oké, dat was een slechte grap.
Last edited by Daveytl on , edited 2 times in total.
Jupiler
Nog altijd beter dan Heineken of Amstel, maar zeker niet het bier waar ik voor zou hebben gekozen.
Nog altijd beter dan Heineken of Amstel, maar zeker niet het bier waar ik voor zou hebben gekozen.
Yeah, weer alle vragen goed bij de VI quiz 
Alsof je het uit elkaar kunt houden.wrote:Jupiler![]()
Maakt mij helemaal geen fuck uit wat het is, als het maar een 'normaal' biertje is.
ik zou nu wel een chineesje kunnen gebruiken die over me rug loopt en masseert
Dit, alleen Bavaria drink ik écht niet. Zit gewoon een nare smaak aan.wrote:Alsof je het uit elkaar kunt houden.wrote:Jupiler![]()
Maakt mij helemaal geen fuck uit wat het is, als het maar een 'normaal' biertje is.
En Hertog Jan vind ik toch wel de lekkerste smaak hebben, voor de rest boeit het me allemaal niet zo