Hardtraxx Crew
30643 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Bavaria is samen met Jupiler en Hertog Jan juist het enige écht lekkere bier. De rest is gewoon lekker, behalve Grolsch, dat is gewoon echt niet te drinken :P
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Ramirez wrote:
nielstil wrote:Voorbereidingen voor oudjaar zijn getroffen :worship:

plaatje
Waar is het vuurwerk? :P
Dit is enkel voor tijdens en na het eten :P Om 11 uur trekken we de stad in, daar vuurwerk kijken
Steffnov wrote:Jupiler :thumbdown:
:list:
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
wootum wrote:Bavaria
:sick:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
wootum wrote:Bavaria is samen met Jupiler en Hertog Jan juist het enige écht lekkere bier. De rest is gewoon lekker, behalve Grolsch, dat is gewoon echt niet te drinken :P
Als ik jou een Grolsch laat proeven dan vind jij het ook gewoon lekker, geloof me maar.
Zijn gewoon vooroordelen, ongeveer alle bieren lijken tegenwoordig veel op elkaar.
E
wootum wrote:Bavaria is samen met Jupiler en Hertog Jan juist het enige écht lekkere bier. De rest is gewoon lekker, behalve Grolsch, dat is gewoon echt niet te drinken :P
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Ooit crystal geprobeerd? Durf te wedden dat het grolsch overtreft :P
E
Ik ga op 21 decmber 2012 een feestje geven voor alle hardtraxxer om vervolgens dood te zijn op 22 decmber om 18 uur.

iemand een mooie locatie? :corn:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
biscuit wrote:
wootum wrote:Amstel is samen met Heineken en Hertog Jan juist het enige écht lekkere bier. De rest is gewoon prima te doen
Kortom: ieder zijn eigen smaak toch?? :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Mensen die geen bieren uit elkaar kunnen houden, drinken het niet genoeg. En mensen die Grolsch niet te drinken vinden...hoeven absoluut niet in het oosten te komen. Nooit problemen mee :p

En ik drink het meeste bier wel hoor, daar niet van. Enige wat echt niet te zuipen is, zijn Amstel en Oranjeboom. Slappe troep.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
biscuit wrote:Ik ga op 21 decmber 2012 een feestje geven voor alle hardtraxxer om vervolgens dood te zijn op 22 decmber om 18 uur.

iemand een mooie locatie? :corn:
Kerkhof?
E
night of the undead? zoiets?
met als MC Paul van Loon :cool:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Steffnov wrote:Mensen die geen bieren uit elkaar kunnen houden, drinken het niet genoeg.
Mee eens, bier moet je leren drinken! Dus als je nu full time aan de Grolsch gaat, vind je die straks de lekkerste :)
Steffnov wrote: Oranjeboom. Slappe troep.
Ken ik niet, wat is dat dan?? :/
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wij hebben laatst nog een 'test' gedaan bij een vriend van ons.
Er werd een Grolsch-fles van 1,5 liter gevuld met Paderborner (bier dat die jongen persoonlijk vreselijk haatte en nooit dronk). Die jongen drinkt alleen maar Grolsch, en dan ook 3 á 4 dagen in de week.
Hij opende het biertje: 'aaaaah heerlijk!'

Toen eenmaal die 1,5 liter op was, moest hij dus ook Paderborner drinken. Hij trekt het flesje los, neemt een slok en zegt gelijk: 'bah, vieze troep'.
Hardtraxx Crew
last seen 13 hours ago
Daveytl wrote:
Als ik jou een Grolsch laat proeven dan vind jij het ook gewoon lekker, geloof me maar.
Zijn gewoon vooroordelen, ongeveer alle bieren lijken tegenwoordig veel op elkaar.
In een van de kroegen bij ons hebben ze Grolsch, en zelfs aan de eind van de avond vind ik het nog steeds niet lekker. Was misschien wat overdreven van me, maar zit echt zo'n rare smaak aan, terwijl ik dat bij de rest niet vind :P
Hardtraxx Crew
last seen 13 hours ago
sjobie wrote:
wootum wrote:Bavaria
:sick:
Daar ben ik mee opgegroeid :loving:
S
Als ik nou eenmaal aan een bier begin, kan me de smaak niet veel boeien. Als je gaat varieren op een avond dan ga je het verschil wel echt proeven.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Daveytl wrote:Wij hebben laatst nog een 'test' gedaan bij een vriend van ons.
Er werd een Grolsch-fles van 1,5 liter gevuld met Paderborner (bier dat die jongen persoonlijk vreselijk haatte en nooit dronk). Die jongen drinkt alleen maar Grolsch, en dan ook 3 á 4 dagen in de week.
Hij opende het biertje: 'aaaaah heerlijk!'

Toen eenmaal die 1,5 liter op was, moest hij dus ook Paderborner drinken. Hij trekt het flesje los, neemt een slok en zegt gelijk: 'bah, vieze troep'.
Dat ligt dan denk ik meer aan die jongen dan aan het bier xD al ken ik Paderborner zelf niet moet ik zeggen.
Sunrise8 wrote:
Steffnov wrote: Oranjeboom. Slappe troep.
Ken ik niet, wat is dat dan?? :/
Houden zo ;) Heb het al een tijd niet meer gezien, maar tijd terug schonken ze dat in een kroeg waar ik was. Nouh, wat een bogt zeg, niet te zuipen. Kwam ik het later bij een verjaardag in flesje tegen, gaf het nog een kans. Wat een slappe troep zeg, niet te zuipen.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Ik proef wel degelijk verschil tussen Grolsch en Jupiler.
D
Ik ga eten, doei!
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Dysphoria wrote:Ik ga eten, doei!
Het grote almachtig zever topic #2
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Waar blijft die nieuwe Hard With Style dan?
D
20:00 toch?
A
Morgen mijn shells ophalen :loving:

Maar 1,5 inch, heb niet zo veel geld meer xd
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Het grote almachtig zever topic #2

Doe maar raden :D
D
Huh? :D