wrote:En ik maar mijn best doen om een goed slaapliedje te vinden
Het was wel een mooi liedje, moet ik zeggen
Maar ik zal wel een brave knul wezen en naar bed gaan.
Slaap lekker HT
wrote:En ik maar mijn best doen om een goed slaapliedje te vinden
Stiekem welwrote:grozny ouwe boef slaqp je nou nog niet
Slaap lekker!wrote:ik gq ook maar eens pitten. weltrusten HT
ik 1x, kaak uit de kom bij voetbal door trap in gezichtwrote:Ook geen ervaring met cocktails op dat gebiedwrote:cocktailtje: morphine, wat paracetamol... misschien wat infuus hier en daar
beter dat, dan een kom in je kaak :')wrote:ik 1x, kaak uit de kom bij voetbal door trap in gezichtwrote:Ook geen ervaring met cocktails op dat gebiedwrote:cocktailtje: morphine, wat paracetamol... misschien wat infuus hier en daar
Alleen de manier waarop dat gebeurde was neit echt prettig..wrote:beter dat, dan een kom in je kaak :')wrote: ik 1x, kaak uit de kom bij voetbal door trap in gezicht
Wattan? Adaro draait niet tot 00:00 hoorwrote:zo nu de timetable bekend is van QD, gok ik dat Sorrow het 12uur momentje gaat worden!
krijg je unborn zeker als 12uur momentje, of odisea?wrote:Wattan? Adaro draait niet tot 00:00 hoorwrote:zo nu de timetable bekend is van QD, gok ik dat Sorrow het 12uur momentje gaat worden!Was vorig jaar ook niet zo
Adaro draait niet om 12 uur, om 5 voor 12 worden er allemaal filmpjes etc afgespeeld van de q-dance feesten van afgelopen jaar.wrote:krijg je unborn zeker als 12uur momentje, of odisea?wrote:Wattan? Adaro draait niet tot 00:00 hoorwrote:zo nu de timetable bekend is van QD, gok ik dat Sorrow het 12uur momentje gaat worden!Was vorig jaar ook niet zo
ik heb liever Sorrow!
zal wel weer te "raw" zijn voor de dagjesmensenwrote:Gewoon lekker 2012 remix doen, veel toepasselijker krijg je hem niet
wrote:zal wel weer te "raw" zijn voor de dagjesmensenwrote:Gewoon lekker 2012 remix doen, veel toepasselijker krijg je hem niet