Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161, 1162 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Ugh, ik wil toch een stap nemen in mijn leven en gewoon weten hoe iedereen over mij denkt.

Dus voor degene die mij 'kennen' hier wil ik vragen om eerlijk te zijn en zijn/haar mening over mij te geven.
Klinkt stom, maar dit is nog een van de dingen die ik als voornemen in 2011 had. Kijken wat mensen van mij vinden en kijken hoe ik ervoor sta.

Dus jongens, wees eerlijk en geef je mening. Het mag

Je heb een erg open houding die je nog heel ver gaat brengen in het leven. Het gevolg is wel dat je te snel dingen aan trekt wat anderen van je vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 15:06 

Bierkoning

Rob als ik met je praat ben je een hele aardige kerel, maar je komt vaak op mij over alsof je in het middelpunt van de belangstelling wilt staan, altijd maar praten over hoe hard je werkt, je zet alles op facebook, altijd praten over dingen die je bijv. in het weekend heb gedaan, maar op anderen reageren ho maar. En ook dit weer... Ik heb dit nog nooit iemand zien doen: 'Hey wil iedereen even zeggen wat ie van mij vind?' Misschien interpeteer ik het verkeerd maar zo komt het op mij over. Maarja volgens mij ben je wel heel gezellig etc. maar daar hebben degenen die alleen via internet contact met je hebben niet zo veel aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 15:10 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Ugh, ik wil toch een stap nemen in mijn leven en gewoon weten hoe iedereen over mij denkt.

Dus voor degene die mij 'kennen' hier wil ik vragen om eerlijk te zijn en zijn/haar mening over mij te geven.
Klinkt stom, maar dit is nog een van de dingen die ik als voornemen in 2011 had. Kijken wat mensen van mij vinden en kijken hoe ik ervoor sta.

Dus jongens, wees eerlijk en geef je mening. Het mag

Haha buhhhhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 15:13 

Pommer schreef:
Rob als ik met je praat ben je een hele aardige kerel, maar je komt vaak op mij over alsof je in het middelpunt van de belangstelling wilt staan, altijd maar praten over hoe hard je werkt, je zet alles op facebook, altijd praten over dingen die je bijv. in het weekend heb gedaan, maar op anderen reageren ho maar. En ook dit weer... Ik heb dit nog nooit iemand zien doen: 'Hey wil iedereen even zeggen wat ie van mij vind?' Misschien interpeteer ik het verkeerd maar zo komt het op mij over. Maarja volgens mij ben je wel heel gezellig etc. maar daar hebben degenen die alleen via internet contact met je hebben niet zo veel aan ;)

Ik snap wat je bedoelt. Heeft meerdere factoren (autisme, adhd, thuissituatie, altijd gepest etc.). Ik wil gewoon duidelijk weten waar ik sta en hoe er over mij gedacht wordt.
Dat ik altijd mijn weekenden uitgebreid uit de doeken doe en dat ik vermeld dat ik veel werk is een stukje van mij af schrijven.

Aangezien ik hier toch heel wat tijd in de week doorbreng zijn jullie nou eenmaal 'een deel' van mijn leven.

mrazura schreef:
Je heb een erg open houding die je nog heel ver gaat brengen in het leven. Het gevolg is wel dat je te snel dingen aan trekt wat anderen van je vinden.

Klopt! Ik heb geleerd dat als je dingen voor andere doet je er een hoop voor terug krijgt. Vind ik ook erg belangrijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

zo, gister was me het feestje wel, FC Hitjesparade, maar wel super gevarieerd gedraaid door Redixx!
supervet, hij begon met redelijk oude platen uit 2006-2009
en redixx heeft in 6uur tijd ook maar 1 plaat dubbel gedraaid! en dat was Untill we meet again
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 16:31 

Hardtraxx Veteran

lol

Matthijszzzz Matthijs v/d Woude
Mooiste wat me dit jaar is overkomen $. Gepraat met de motherfucking @psykopunkz =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 16:37 

Bierkoning

p-stylez schreef:
lol

Mooiste wat me dit jaar is overkomen $. Gepraat met de motherfucking @psykopunkz =D

:lol:
Hoe triest moet je jaar dan wel niet zijn geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 16:39 

p-stylez schreef:
lol

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 17:09 

Hardtraxx Veteran

Hardcore taking shoutbox over :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

haha daarom, een paar keer per jaar komt de Hardcore uit zijn sectie en neemt de shoutbox in bezit :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 17:26 

Hardtraxx Veteran

Prachtig mooie nacht gehad.

Discotheek was om half 4 dicht en waren om 5 uur thuis terwijl het 20 minuten fietsen is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 17:27 

Hardtraxx Veteran

Jurre, check je inboxxxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

Haha, Game over, this is (hardcore) take over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Prachtig mooie nacht gehad.

Discotheek was om half 4 dicht en waren om 5 uur thuis terwijl het 20 minuten fietsen is :lol:

Haha, dat is bij ons ook wekelijkse kost.

Struikenduiken waarbij ik vol door een heg heen dook (hegduiken dus :P ) Val ik aan de andere kant van de heg nét naast zo'n aanhangwagen :lol:
Tuinenrace is ook epic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 19:25 

Hardtraxx Veteran

Jazeker!
Al een paar blessures aan overgehouden, maar blijft gewoon leuk om te doen (L)

Vooral heggen zijn zo leuk, die geven heerlijk mee. En soms duik je er vol doorheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 19:28 

Hardtraxx Veteran

me ma gaat los op fusion 2011 yearmix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 19:38 

Waarom ga je niet in halfvolle sloten fietsen? waterfiets jongen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
Daveytl schreef:
Jazeker!
Al een paar blessures aan overgehouden, maar blijft gewoon leuk om te doen (L)

Vooral heggen zijn zo leuk, die geven heerlijk mee. En soms duik je er vol doorheen.

van die grote coniferen zijn het leukst :P

Ja die bedoel ik!
Daar dook ik gisteren vol doorheen, door zo'n conifeer :lol: Kwam een vriend van mij me net achterna. Dus toen ik eenmaal aan de andere kant op de grond lag kreeg ik ook nog eens hem op me.

Ook mooi dat we met allemaal van die house-kutjes gingen afterpartyen, en dat ik samen met 2 vrienden (diehard Hardstyle-liefhebbers) gewoon snoeiharde Hardstyle op ging zetten.

Chris Two schreef:
Waarom ga je niet in halfvolle sloten fietsen? waterfiets jongen!

We gingen lopend van het café naar de after ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 19:42 

Hardtraxx Crew

Rare mensen, die achterhoekers.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 19:43 

wij fietsen altijd naar de after, is leuker om dan botsauto's te spelen met elkaar..

Vannacht ook weer zoiets:
Ik ging naar de after en we zagen audi met lampen nog aan.
Ik op terugweg bij 2 huizen aangebeld of dat hun auto was en dan zeggen: niet, nouja, toch lullig als de lamp morgen uit is..

die mensen dan echt kijken van wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

iemand nog interesse in een ticket for qountdown?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 20:27 

mandy schreef:
Chris Two schreef:
wij fietsen altijd naar de after, is leuker om dan botsauto's te spelen met elkaar..

Vannacht ook weer zoiets:
Ik ging naar de after en we zagen audi met lampen nog aan.
Ik op terugweg bij 2 huizen aangebeld of dat hun auto was en dan zeggen: niet, nouja, toch lullig als de lamp morgen uit is..

die mensen dan echt kijken van wtf

huh :P ik snap dit ook niet hah

ik was gewoon zwaar bezopen en dan ben ik altijd overal helpend. Stond audi met lampen aan om 4 uur snachts.. dus dacht: aanbellen, melden en dan heb ik goeie daad gedaan

gewoon random huizen onderhand 1 wijk verder aangebeld.
Die kop van die mensen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 20:38 

Hardtraxxer

zever
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 20:53 

Goedenavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 20:53 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Goedenavond!

jehellow!
Vorige  1 ... 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161, 1162 ... 2577  Volgende