Pommer schreef:
Rob als ik met je praat ben je een hele aardige kerel, maar je komt vaak op mij over alsof je in het middelpunt van de belangstelling wilt staan, altijd maar praten over hoe hard je werkt, je zet alles op facebook, altijd praten over dingen die je bijv. in het weekend heb gedaan, maar op anderen reageren ho maar. En ook dit weer... Ik heb dit nog nooit iemand zien doen: 'Hey wil iedereen even zeggen wat ie van mij vind?' Misschien interpeteer ik het verkeerd maar zo komt het op mij over. Maarja volgens mij ben je wel heel gezellig etc. maar daar hebben degenen die alleen via internet contact met je hebben niet zo veel aan

Ik snap wat je bedoelt. Heeft meerdere factoren (autisme, adhd, thuissituatie, altijd gepest etc.). Ik wil gewoon duidelijk weten waar ik sta en hoe er over mij gedacht wordt.
Dat ik altijd mijn weekenden uitgebreid uit de doeken doe en dat ik vermeld dat ik veel werk is een stukje van mij af schrijven.
Aangezien ik hier toch heel wat tijd in de week doorbreng zijn jullie nou eenmaal 'een deel' van mijn leven.
mrazura schreef:
Je heb een erg open houding die je nog heel ver gaat brengen in het leven. Het gevolg is wel dat je te snel dingen aan trekt wat anderen van je vinden.
Klopt! Ik heb geleerd dat als je dingen voor andere doet je er een hoop voor terug krijgt. Vind ik ook erg belangrijk!