Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1155, 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 04:04 

Hardtraxx Veteran

Deze Stan. En het mixje word lekkâh ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 04:06 

Altijd leuk als iets goed uitpakt.

Steffnov, heb jij verstand van telefoons?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 04:08 

Hardtraxx Veteran

Klein beetje, hoezo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 04:10 

Word een flip phone nog geaccepteerd in de samenleving anno 2011?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 04:11 

Hardtraxx Veteran

Niet heel erg nee. Komt over als erg cheap. Maar ja, het is aan jou of je er iets van aantrekt of niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 04:21 

Dilemma, want de Samsung E1190 lijkt me wel een leuk dingetje. Geen internet, camera en al die andere meuk. Puur sms'en en bellen.

Iemand nog andere suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 05:00 

Hardtraxx Veteran

Tja, als je geen poespas wil is een Nokia 3310 altijd nog baas. En dat model is dan wél weer meer geaccepteerd, nog boven de vaak nieuwere flip en slidephones. Zou in ieder geval dat model zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 05:04 

Mooi avondje.... alleen kan iemand mij in godsnaam vertellen waarom mijn ene hand naar rode wijn ruikt en mijn andere hand naar apfelkorn en sambuca en dropshot ruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 05:15 

Steffnov schreef:
Tja, als je geen poespas wil is een Nokia 3310 altijd nog baas. En dat model is dan wél weer meer geaccepteerd, nog boven de vaak nieuwere flip en slidephones. Zou in ieder geval dat model zoeken.

Bestaat er een vernieuwde versie van de Nokia 3310 in een hedendaags jasje (qua simpelheid/ degelijkheid)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 08:15 

Donateur

De Nokia C2-01 is een redelijk simpel, maar toch vernieuwd toestel. Kost nieuw een paar tientjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 10:49 

Sunrise8 schreef:
De Nokia C2-01 is een redelijk simpel, maar toch vernieuwd toestel. Kost nieuw een paar tientjes..

Fijn ding, heb er nu een. Net geen G60 telefoon, maar doet wat ie moet doen. Een moderne no-nonsense telefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 11:09 

Hardtraxx Veteran

Mogguh HT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 11:16 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Mogguh HT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 12:30 

Bierkoning

Zo, ik ben ook weer terug op aarde
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 13:48 

Chris Two schreef:
Mooi avondje.... alleen kan iemand mij in godsnaam vertellen waarom mijn ene hand naar rode wijn ruikt en mijn andere hand naar apfelkorn en sambuca en dropshot ruikt?

:huh:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 13:53 

Hardtraxx Crew

Pommer schreef:

Waar was je geweest dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 14:03 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Ik ook, heerlijk geslapen van 23:00 tot 11:30 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 14:04 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Nokia 3310 is baaaaaas!
De gekste snake ter wereld! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 14:05 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Dilemma, want de Samsung E1190 lijkt me wel een leuk dingetje. Geen internet, camera en al die andere meuk. Puur sms'en en bellen.

Iemand nog andere suggesties?

Smsen is zo2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 14:07 

biscuit schreef:
Chris Two schreef:

:huh:

:lol:

Ik weet alweer waarom..
ene hand is shothand en we hadden 3 shotjes tegelijk van die dingen..
andere hand heeft op de bar in de wijn gelegen... (verklaart ook de rode vlekken)

Maar goedemorgen, ik heb koppijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 14:17 

Bierkoning

wootum schreef:
Pommer schreef:

Waar was je geweest dan?

Mars :cool:

Nee gewoon veel van huis weggeweest, veel gefeest etc. Heb volgens mij in een dronken bui ook ruzie gemaakt met mn baas dus hopelijk ben ik niet ontslagen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 14:24 

Ugh, ik wil toch een stap nemen in mijn leven en gewoon weten hoe iedereen over mij denkt.

Dus voor degene die mij 'kennen' hier wil ik vragen om eerlijk te zijn en zijn/haar mening over mij te geven.
Klinkt stom, maar dit is nog een van de dingen die ik als voornemen in 2011 had. Kijken wat mensen van mij vinden en kijken hoe ik ervoor sta.

Dus jongens, wees eerlijk en geef je mening. Het mag
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 14:27 

rob, je bent soms lichtelijk geirriteerd. door mij en anderen. soms ook de situatie thuis. dat is begrijpelijk.
soms denk ik: je bent een dikke lul.

in het algeheel genomen aardige vent. volgens mij ben je ook wel eens een levensgenieter?

kortom een gekke goeie vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 14:28 

Project 141 schreef:
Misschien moet je dat aan je vrienden die je vaak in real life ziet vragen.. Heb je meer aan lijkt me.

Heb ik ook al gedaan.. ook via facebook en twitter. Gisteravond dingen gehoord over mij door mensen dus ik wil iedereen de kans geven om zijn/haar hart te luchten.

@biscuit:
Als je niet van het leven geniet en je gaat straks heen dan heb je niet geleefd vind ik. Je moet leven om plezier en alles te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Als je niet van het leven geniet en je gaat straks heen dan heb je niet geleefd vind ik. Je moet leven om plezier en alles te hebben

Dit dus, we zijn allen jong, en nu het nog kan moeten we lekker plezier maken! :thumbup:
Vorige  1 ... 1155, 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic