Deze Stan. En het mixje word lekkâh 
Altijd leuk als iets goed uitpakt.
Steffnov, heb jij verstand van telefoons?
Bestaat er een vernieuwde versie van de Nokia 3310 in een hedendaags jasje (qua simpelheid/ degelijkheid)?wrote:Tja, als je geen poespas wil is een Nokia 3310 altijd nog baas. En dat model is dan wél weer meer geaccepteerd, nog boven de vaak nieuwere flip en slidephones. Zou in ieder geval dat model zoeken.
Fijn ding, heb er nu een. Net geen G60 telefoon, maar doet wat ie moet doen. Een moderne no-nonsense telefoon.wrote:De Nokia C2-01 is een redelijk simpel, maar toch vernieuwd toestel. Kost nieuw een paar tientjes..
wrote:Mooi avondje.... alleen kan iemand mij in godsnaam vertellen waarom mijn ene hand naar rode wijn ruikt en mijn andere hand naar apfelkorn en sambuca en dropshot ruikt?
Waar was je geweest dan?wrote:Zo, ik ben ook weer terug op aarde
Ik ook, heerlijk geslapen van 23:00 tot 11:30wrote:Zo, ik ben ook weer terug op aarde
Nokia 3310 is baaaaaas!wrote:Tja, als je geen poespas wil is een Nokia 3310 altijd nog baas. En dat model is dan wél weer meer geaccepteerd, nog boven de vaak nieuwere flip en slidephones. Zou in ieder geval dat model zoeken.
Smsen is zo2010wrote:Dilemma, want de Samsung E1190 lijkt me wel een leuk dingetje. Geen internet, camera en al die andere meuk. Puur sms'en en bellen.
Iemand nog andere suggesties?
Ik weet alweer waarom..wrote:wrote:Mooi avondje.... alleen kan iemand mij in godsnaam vertellen waarom mijn ene hand naar rode wijn ruikt en mijn andere hand naar apfelkorn en sambuca en dropshot ruikt?![]()
Marswrote:Waar was je geweest dan?wrote:Zo, ik ben ook weer terug op aarde
Heb ik ook al gedaan.. ook via facebook en twitter. Gisteravond dingen gehoord over mij door mensen dus ik wil iedereen de kans geven om zijn/haar hart te luchten.wrote:Misschien moet je dat aan je vrienden die je vaak in real life ziet vragen.. Heb je meer aan lijkt me.