Ik heb zojuist het hoogtepunt in m'n 21 jarige bestaan mee gemaakt.
Andre pronk heeft mij toegevoegd op FB

Andre pronk heeft mij toegevoegd op FB
Van zo'n lach word je toch gewoon vrolijkwrote:hahahhwrote:Ik heb zojuist het hoogtepunt in m'n 21 jarige bestaan mee gemaakt.
Andre pronk heeft mij toegevoegd op FB![]()
![]()
die kop van hem walgelijk
Was leuk om je nog ff te zien.wrote:zo, gister was me het feestje wel, FC Hitjesparade, maar wel super gevarieerd gedraaid door Redixx!
supervet, hij begon met redelijk oude platen uit 2006-2009
en redixx heeft in 6uur tijd ook maar 1 plaat dubbel gedraaid! en dat was Untill we meet again
Op WiSH nog meegemaakt die gekwrote:Andre Pronk is een baas, ik heb hem ook als favoriet op partyflock
stuur maar een pb doe ik het voor jewrote:Het lukt me steeds maar niet om 'Wasted Penguinz - Melancholia' fatsoenlijk te laten out faden (/ eindigen) in Audacity.
wrote:Huh, ik heb per ongeluk een PB gestuurd naar mezelf i.p.v. Draidy.
Bepaalde iemanden lagen meerdere malen in de slootwrote:hah rik wtf hebben jullie dan gedaanwrote:Prachtig mooie nacht gehad.
Discotheek was om half 4 dicht en waren om 5 uur thuis terwijl het 20 minuten fietsen is
Dat ken ikwrote:Bepaalde iemanden lagen meerdere malen in de slootwrote:hah rik wtf hebben jullie dan gedaanwrote:Prachtig mooie nacht gehad.
Discotheek was om half 4 dicht en waren om 5 uur thuis terwijl het 20 minuten fietsen is
Dan weet ik al genoegwrote:Bepaalde iemanden lagen meerdere malen in de slootwrote:hah rik wtf hebben jullie dan gedaanwrote:Prachtig mooie nacht gehad.
don`t pommer!wrote:Yeah ik ga eindelijk beginnen met rijlessen
Hoevaak heb je dat al gedaan?wrote:View on YouTube
ik word daar altijd zovan...... en toch blijft t een moeie flim die je gezien moet hebben en minstens 1 keer de zoenscene op de punt van een schip gedaan hebben.
vaakwrote:Hoevaak heb je dat al gedaan?wrote:View on YouTube
ik word daar altijd zovan...... en toch blijft t een moeie flim die je gezien moet hebben en minstens 1 keer de zoenscene op de punt van een schip gedaan hebben.