Met Ruubiie praten over Jezus is leuk
jay! zo kom je erachter dat je nog best veel weet over ons allervader, in tegenstelling tot anderen!wrote:Met Ruubiie praten over Jezus is leuk
jay! zo kom je erachter dat je nog best veel weet over ons allervader, in tegenstelling tot anderen!wrote:Met Ruubiie praten over Jezus is leuk
Mij kun je nog wijsmaken dat de paashaas in een kribbetje is geborenwrote:jay! zo kom je erachter dat je nog best veel weet over ons allervader, in tegenstelling tot anderen!wrote:Met Ruubiie praten over Jezus is leuk
Wist je dat ... Off-Topic (page 349)wrote:Mij kun je nog wijsmaken dat de paashaas in een kribbetje is geborenwrote:jay! zo kom je erachter dat je nog best veel weet over ons allervader, in tegenstelling tot anderen!wrote:Met Ruubiie praten over Jezus is leuk
dat valt buiten mijn christelijke religieuze religie, dus daar kan ik helaasch geen uitspraken over doen!wrote:Oja en 26 februari is een nationale feestdagKun je dat ook even vastleggen?
Jij bent antichrist, lul niet!wrote:dat valt buiten mijn christelijke religieuze religie, dus daar kan ik helaasch geen uitspraken over doen!wrote:Oja en 26 februari is een nationale feestdagKun je dat ook even vastleggen?
Dit vinden we nou vet
Ben er geweest.wrote:Laat ff weten, loop er vanavond zelf ookwrote:Vanavond uitgaan in Enschede![]()
Waarom gaan we niet gewoon naar Nijmegen/ Groningen? Enschede is echt bagger
(woon er nu eenmaal...)
Die met dat Loudness shirt was ik in ieder geval niet :p sowieso vond ik het een kutavond, echt te druk...wrote:Ben er geweest.wrote:Laat ff weten, loop er vanavond zelf ookwrote:Vanavond uitgaan in Enschede![]()
Waarom gaan we niet gewoon naar Nijmegen/ Groningen? Enschede is echt bagger
(woon er nu eenmaal...)
Ik heb wel iemand in een Loudness shirt gezien, maar kon hem niet aanspreken omdat ik in de rij voor Aspen stondWát een drukte daar, teeering.
In 't Gat was het ook teringdruk, dus gingen we naar Zozo. Toffe tent!
wrote:Hadoe jongens, ik ga vakantie indrinken met mijn makkers

haha, helaaswrote:Verse oliebollen mee zie ik wel weer!!
vanacht!wrote:Vet!
Wanneer ga je?
geniet maar tot de rust, en dan volle bak knallen weer op QDwrote:een week zonder kasper op htdit gaat heel heel heel erg zwaar worden